Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Naar een open dag  geweest van een leuke organisatie  die nu kanshebber  is voor mijn nieuwe  baan.

Leuk en spannend,Lientje.
Sterkte, Koettie.

Vandaag voor het eerst sinds een gescheurde knieband weer motor gereden. Heerlijk. 

Ik heb heel veel gedaan vandaag. Op het moment dat ik bezig ben voel ik me gelukkiger dan wanneer het af is, zelfs als het helemaal voorspoedig verlopen is. Misschien omdat ik dan weer iets nieuws moet verzinnen, me meer bewust word van de tijd, tegen het chocolaatjesspook moet vechten en tegen het chipsmonster, terwijl ik daar eerst te druk voor was.

Ik ga een leuke film kijken vanavond.

De enigszins plotselinge realisatie dat het concert van John Mayer overmorgen al is!

Kwam deze vandaag toevallig weer tegen.Het was een tijdlang erg 'in de mode',maar al lang niets meer van vernomen. Maar deze blijft de moeite van het herinneren waard. M.i. de beste flashmob ever..
Met name de reacties en de gezichten van die kids zijn goud waard,een geweldig 'feelgood' momentje ❤️.


https://www.youtube.com/watch?v=kbJcQYVtZMo

dat ik zonder jas buiten liep!

Lekker op een terras gezeten.

Nighttripper schreef op 20-03-2024 om 13:46:

Kwam deze vandaag toevallig weer tegen.Het was een tijdlang erg 'in de mode',maar al lang niets meer van vernomen. Maar deze blijft de moeite van het herinneren waard. M.i. de beste flashmob ever..
Met name de reacties en de gezichten van die kids zijn goud waard,een geweldig 'feelgood' momentje ❤️.


https://www.youtube.com/watch?v=kbJcQYVtZMo

Dankjewel voor het delen 🥹🙏❤️!

Broodjebrie schreef op 20-03-2024 om 14:24:

dat ik zonder jas buiten liep!

Ik had hem ook even uit buiten, ik had het gewoon warm joh.... 
Ook heel blij omdat ik mn eeehhh hoe zal ik hem noemen, geen idee  , weer even een paar uur gezien heb vandaag...  

OperaQueen schreef op 20-03-2024 om 17:19:

[..]

Ik had hem ook even uit buiten, ik had het gewoon warm joh....
Ook heel blij omdat ik mn eeehhh hoe zal ik hem noemen, geen idee , weer even een paar uur gezien heb vandaag...

Nieuwe vlam?  of is dat ouderwets? 

Dat ik eindelijk weer naar de hot Pilates ben gegaan na blessure. Het ging nog best aardig maar had wel een enorm rood hoofd erna. 
Morgen gaan we met een clubje ergens sjiek de friemel eten. Lang niet gedaan want te duur geworden maar we worden getrakteerd door ons bedrijf, ik ga er goed van genieten.

Dat mijn kind mocht afzwemmen vandaag 

Moosey schreef op 19-03-2024 om 21:41:

De enigszins plotselinge realisatie dat het concert van John Mayer overmorgen al is!

Daar hoor ik mijn collega’s ook over. Veel plezier!

Zilver_gray schreef op 20-03-2024 om 17:22:

[..]

Nieuwe vlam? of is dat ouderwets?

Nee, ik vind dat wel leuk.. 

madee schreef op 20-03-2024 om 16:31:

[..]

Dankjewel voor het delen 🥹🙏❤️!

🙂🎵

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.