Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Geachte clienten 't wordt lente!


https://www.youtube.com/watch?v=zyhsiA5Bouo

Een heerlijke oppervlakkige post; heb een geweldig leuke zwarte baggy jeans en een leuke zwarte blouse voor erop bij Zalando gekocht zonet.

(Ik ben weer even in mijn emo era)

rionyriony schreef op 21-03-2024 om 10:33:

Geachte clienten 't wordt lente!


https://www.youtube.com/watch?v=zyhsiA5Bouo

Jaaaaaaaaaaaaaa officieel vandaag!

1e meeloop-ochtend in het kader van werkervaringsplaats ivm reëintegratietraject zit er op en ik vond het geweldig! Nooit in een kledingwinkel gestaan ondanks fascinatie voor mode vanaf dat ik klein was en het is wel even anders dan dat ik dacht maar ik vond het heel erg leuk en iedereen was ook erg aardig. 

het word weer warm in huis 
Na de hele dag in de kou omdat de ketel vervangen is.

Mama-Inge schreef op 21-03-2024 om 16:33:

het word weer warm in huis
Na de hele dag in de kou omdat de ketel vervangen is.

Oooooooooooohh wat fijn!!!! 

dat het al weer weekend is! 

M'n zusje is zo'n topper. Slaap hier al de hele week en word zo lief opgevangen. 

Koettie schreef op 21-03-2024 om 23:59:

M'n zusje is zo'n topper. Slaap hier al de hele week en word zo lief opgevangen.

Wat fijn!

Ik ben blij dat ik mijn psycholoog weer zie vanmiddag 

Ik ben 100% een ochtendmens maar wel koffieaddict dus zwaar balen dat mijn Nespresso vanmorgen aan werkweigering deed. Gelukkig heb ik een noodoplossing (cafetiére en filterkoffie)  maar leuk is anders. Ontkalken dacht ik, maar dat gaat moeilijk als het water niet doorloopt. Nee ik ben niet offtopic want uiteindelijk dankzij google is het wel gelukt en was ik zo blij als een kind die haar favoriete sportclub ziet winnen toen het weer doorliep 

OperaQueen schreef op 22-03-2024 om 08:02:

Ik ben 100% een ochtendmens maar wel koffieaddict dus zwaar balen dat mijn Nespresso vanmorgen aan werkweigering deed. Gelukkig heb ik een noodoplossing (cafetiére en filterkoffie) maar leuk is anders. Ontkalken dacht ik, maar dat gaat moeilijk als het water niet doorloopt. Nee ik ben niet offtopic want uiteindelijk dankzij google is het wel gelukt en was ik zo blij als een kind die haar favoriete sportclub ziet winnen toen het weer doorliep

Te vroeg gejuicht.... (offtopic)

Gister kwamen de tiptoi boeken aan die ik via marktplaats had gekocht. Kleuter zit nu heerlijk op de bank met een dekentje en de nieuwe boeken

En nu doet ie het echt weer 

Zo meteen naar de sauna!

Leuke meeloopochtend gehad  waar vrijwel zeker  een nieuwe baan uit komt rollen, ze zagen  nl wel wat in me. Voor de vorm nog wel even een brief schrijven.  Ga ik morgen even  doen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.