Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


oh wat goed, Lientje! 

Gisteren voor het werk een workshop bezocht, waar mss nieuw werk uitrolt voor onze clienten. Ik had een client mee, die mss hier wel iets in kan betekenen. Leukste was, dat we een item mochten uitzoeken en meenemen. En het zijn best dure items, dus client ook helemaal blij. 

Van een hele dikke knuffel van zoon (9 jaar). Mijn man is werken tot vanavond laat en dochter is met een vriendin naar een kermis hier in de buurt..
Ik had fysio en had daarna als verrassing eten gehaald (doen we niet zo vaak). Dus toen ik met het eten binnen kwam knuffelde hij me heel lang!   

Dat een lieve vriendin mij ongevraagd en spontaan te hulp schoot bij een kwestie die ik niet goed had ingeschat 😅. Zo lief!

HAHA!wait..what schreef op 22-03-2024 om 18:24:

Van een hele dikke knuffel van zoon (9 jaar). Mijn man is werken tot vanavond laat en dochter is met een vriendin naar een kermis hier in de buurt..
Ik had fysio en had daarna als verrassing eten gehaald (doen we niet zo vaak). Dus toen ik met het eten binnen kwam knuffelde hij me heel lang!

Dat soort momenten zijn om te koesteren ❤️

Ik werd blij van man die tijdens het eten zei: zullen we na het eten samen een stuk lopen? Kan je even goed van je afpraten (zat ergens een beetje mee dus vond ik erg lief 🥰)

Kreeg net bericht van een vriendin van me 
Dat ze over 3 maand gaan verhuizen 
Ze woonde in de straat achter ons tot wij gingen verhuizen 
Nu wonen ze zo'n 50 km bij ons vandaan 
Maar ze gaan verhuizen naar een plaats die hier niet heel ver vandaan is.
Blij voor hun 

Mama-Inge schreef op 23-03-2024 om 18:50:

Kreeg net bericht van een vriendin van me

Maar ze gaan verhuizen naar een plaats die hier niet heel ver vandaan is.
Blij voor hun

En blij voor jou!

Loulou39 schreef op 23-03-2024 om 19:09:

[..]

En blij voor jou!

Ja.. Ben er ook blij mee, kunnen we weer vaker afspreken. Voordat wij gingen verhuizen sprak ik haar bijna elke dag, nu af en toe aan de telefoon en via WhatsApp en zien we elkaar met verjaardagen, want aan beide kanten erg druk 

Met puberdochters naar de stad geweest, was heel gezellig. Op de markt kocht ik druiven voor thuis. Omdat de dames ze tien minuten later al bijna op hadden, nog een zak druiven gekocht. 

Wat gek! Het is nu al de tweede keer dat ik buiten bij de Jumbo bij de winkelkarretjes een briefje van 50 euro op de grond vind. Dat is wel hele goedkope wijn.

watertoren schreef op 24-03-2024 om 09:35:

Wat gek! Het is nu al de tweede keer dat ik buiten bij de Jumbo bij de winkelkarretjes een briefje van 50 euro op de grond vind. Dat is wel hele goedkope wijn.

Mazzelaar!

Dat heb ik nu nooit. Woon je in een rijkere buurt? Heb gemerkt toen ik nog in een  winkel stond , dat rijkere mensen vaak hun geld in een bundel los in de broekzak hebben . Dan valt er gauw iets uit als je de bundel uit je zak trekt  

 

Nou, alleen maffiosi hoor. De gemiddelde bakfietsmoeder en haar Zuidas-man hebben echt geen cash op zak. 

Moosey schreef op 24-03-2024 om 09:56:

Nou, alleen maffiosi hoor. De gemiddelde bakfietsmoeder en haar Zuidas-man hebben echt geen cash op zak.

Of juist de boeren

lientje69 schreef op 24-03-2024 om 09:38:

[..]

Mazzelaar!

Dat heb ik nu nooit. Woon je in een rijkere buurt? Heb gemerkt toen ik nog in een winkel stond , dat rijkere mensen vaak hun geld in een bundel los in de broekzak hebben . Dan valt er gauw iets uit als je de bundel uit je zak trekt

De Jumbo is hier vlakbij. Ik woon wel in een rijkere buurt want in mijn wijk alleen koophuizen. Ik denk niet dat het iets te maken heeft met cash geld. Ik heb het zelf ook niet slecht maar ik heb geen briefje van 50 bij me want ik pin altijd. Als ik contant geld pin dan ga ik uit met vrienden. Wij maken dan een pot waarin iedereen telkens geld in stopt. Verder heb ik geen contant geld nodig. 

geslaagd voor de honden cursus 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.