Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Eindelijk, na vijf maanden ofzo, slaapkamermuur roze geverfd.

Toen ik begon leek het lila/paars 😳, maar het droogt zo mooi op! Een hele mooie subtiele grijsroze kleur.
(Alleen nog even Tipp-ex kopen voor de druiper op de witte muur ernaast 😅)

Loulou39 schreef op 15-03-2024 om 19:02:

Eindelijk, na vijf maanden ofzo, slaapkamermuur roze geverfd.

Toen ik begon leek het lila/paars 😳, maar het droogt zo mooi op! Een hele mooie subtiele grijsroze kleur.
(Alleen nog even Tipp-ex kopen voor de druiper op de witte muur ernaast 😅)

Wel gewaagd hoor; een roze muur! Pas je daar dan ook je accessoires op aan? Bijvoorbeeld roze lakens/ overtrek?

Gisteren met dochter een dagje naar Delft geweest. Ze had zich aangemeld voor de open dag en een rondleiding op de campus.

Ze ziet het helemaal zitten! Zo enthousiast heb ik haar nog niet eerder over een studie gezien.

En ik weet wat het haar gekost heeft de afgelopen bijna 4 jaar, en nog steeds is het af en toe best een struggle.

Zo ontzettend blij dat ze de toekomst weer positief ziet 

Wat fijn Silver_gray!

Welke studie, Zilver_gray? Ik hoop dat ze het ee eeg naar haar zin krijgt!

lientje69 schreef op 16-03-2024 om 08:21:

Wat fijn Silver_gray!

Lientje Thnks! Hoe gaat het met je dochter? Het was weer goed tussen haar en vriend toch?

Auwereel schreef op 16-03-2024 om 08:29:

Welke studie, Zilver_gray? Ik hoop dat ze het ee eeg naar haar zin krijgt!

Auwereel ze wil Luchtvaart en ruimtevaart techniek gaan doen. Ze moet volgend jaar nog eerst 4 vakken doen van het 6e jaar. Door omstandigheden doet ze dat gesplitst.

Maar ze wil dit al vanaf kleins af aan. En je alvast laten informeren is altijd verstandig.

Zilver_gray schreef op 16-03-2024 om 07:53:

[..]

Wel gewaagd hoor; een roze muur! Pas je daar dan ook je accessoires op aan? Bijvoorbeeld roze lakens/ overtrek?

Ik heb donkerblauwe dekbedhoezen en gordijnen en houten (retro) nachtkastjes, dus dat neutraliseert het roze een beetje 😁. Maar misschien doe ik inderdaad nog wel iets roze erbij qua lampjes oid 😊.

Wat fijn voor je dochter! Dat gun je haar dan ook echt als ze zo enthousiast is!

Gisteren zelf champignonroomsaus gemaakt zonder pakje/zakje. En hij was heel lekker!

Netherfield schreef op 16-03-2024 om 10:33:

Gisteren zelf champignonroomsaus gemaakt zonder pakje/zakje. En hij was heel lekker!

Zelf gemaakt is altijd lekkerder. Ik kook zelden uit pakjes of zakjes. Zelf gemaakt kost wat meer tijd maar koken is mijn hobby dus ik vind dat niet erg en het verschil proef je echt wel.

Ondanks dat ik geen zin had 30 minuten bewogen en net 90 days the whole story (of hoe het ook heet) gekeken; heerlijke trash-tv 😁 (Ik had dit seizoen niet gezien of zo)

Ook blij omdat ik me wat beter voel dan gister, minder watten in kop...

Nick Cave heeft een tour aangekondigd. ♥️

watertoren schreef op 16-03-2024 om 10:38:

[..]

Zelf gemaakt is altijd lekkerder. Ik kook zelden uit pakjes of zakjes. Zelf gemaakt kost wat meer tijd maar koken is mijn hobby dus ik vind dat niet erg en het verschil proef je echt wel.

Niet mee eens hoor, je kent mijn kookkunsten duidelijk niet 🤭 

Netherfield schreef op 16-03-2024 om 10:33:

Gisteren zelf champignonroomsaus gemaakt zonder pakje/zakje. En hij was heel lekker!

In dezelfde categorie: zelf kaneelbroodjes gemaakt en die zijn echt goed gelukt. De eerste keer dat ik ze had gemaakt, had ik ze niet lang genoeg laten rijzen (vermoed ik) en waren ze dus niet zo lekker. Nu heb ik het deeg in de oven laten rijzen, op 30 graden en deze hebben echt een betere structuur. Ik bak niet zo vaak, maar eigenlijk vond ik het best mindfull. 

Lekker in de tuin bezig geweest. Fijn dat het nu weer kan

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.