Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Bellebelle schreef op 14-03-2024 om 10:20:

Ik ben weer helemaal verdiept in de herhalingen van Flying Doctors (jeugdsentiment) waarin Kate en Geoff elkaar vinden

Wat leuk, waar zijn ze te zien?

madee schreef op 14-03-2024 om 10:37:

[..]

Wat leuk, waar zijn ze te zien?

Op SBS 9. Dit is echt jeugdsentiment, zondagavond naar de nieuwe uitzending kijken. Ik voel me meteen weer heel jong hierdoor. 

Bellebelle schreef op 14-03-2024 om 10:49:

[..]

Op SBS 9. Dit is echt jeugdsentiment, zondagavond naar de nieuwe uitzending kijken. Ik voel me meteen weer heel jong hierdoor.

Ik kijk vanaf nu met je mee 😀

madee schreef op 14-03-2024 om 12:37:

[..]

Ik kijk vanaf nu met je mee 😀

Oh heerlijk. 

8 kilo kwijt!!
Op weg naar de 10. ( en 20 en 25  )

lientje69 schreef op 14-03-2024 om 13:28:

8 kilo kwijt!!
Op weg naar de 10. ( en 20 en 25 )

Wat goed lientje!

lientje69 schreef op 14-03-2024 om 13:28:

8 kilo kwijt!!
Op weg naar de 10. ( en 20 en 25 )

🥳 goed bezig! 

Van het weeeeeeeer! Ben heerlijk in m’n tuin aan het rommelen, goeie planning, die vrije donderdag deze week. Oh, en met mijn collega die wel een zieke collega over wilde nemen vandaag, anders had ik er alsnog zelf gestaan

OperaQueen schreef op 13-03-2024 om 08:30:

Van mijn keuken die nu naar appeltaart ruikt omdat ik net een appel-crumble-ontbijtje voor mijzelf gemaakt heb. (Ik houd heel erg van afwisseling in ontbijtjes en van leuke ontbijtreceptjes)

En dat ik, zomaar ineens vanuit het niets behoorlijk verliefd aan het worden (Ja snel na breuk ex, I know.. We doen het echt nog rustig aan hoor, we lopen niet te hard van stapel) ben daar word ik ook wel heel erg blij van... (Vooral omdat het wederzijds is, zo ver ik begrijp... Tja, onzekerheden horen daar helaas ook bij... echt ik lijk wel 14
Vooral omdat ik dat nog nooit gehad heb, zo snel, waardoor ik toch min of meer de overtuiging had dat mij dat nooit zou overkomen)

Ik word vrolijk van jouw post, wat leuk!

Gelebloem schreef op 14-03-2024 om 15:01:

[..]

Ik word vrolijk van jouw post, wat leuk!

Dank je 😊🥰

Lientje 

Leuke complimenten gehad op werk. Altijd fijn

Koettie schreef op 14-03-2024 om 18:00:

Leuke complimenten gehad op werk. Altijd fijn

Dat is zeker fijn! En ook de reden dat ik hier kwam posten  

Werkgever zei dat hij volledig vertrouwen in me had dat ik zelfstandig op een nieuwe locatie kon werken. En gek genoeg heb ik dat idee ook.. Een jaar geleden begonnen hier, eerst nog 3 maanden als proefplaatsing. Ik was zo super onzeker en dacht dat ik het nooit (alleen) zou kunnen en zoveel zou kunnen leren    Ook zin om in de andere praktijk aan de slag te gaan!   Krijg er dan ook meteen een dag bij (van 16 naar 24 uur). 

Dat mijn dochter het zo leuk had bij dansles vanmiddag   

Verkeerde topic

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.