Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Vanmorgen  geappt met informatie  over eventuele  nieuwe  baan  en ik wordt hierover  vanmiddag  al gebeld ! Snelle reactie  , fijn.  Dan is er toch wel interesse.

lientje69 schreef op 11-03-2024 om 13:38:

Vanmorgen geappt met informatie over eventuele nieuwe baan en ik wordt hierover vanmiddag al gebeld ! Snelle reactie , fijn. Dan is er toch wel interesse.

Wat fijn Lientje!

Belastingaangifte gedaan, krijgen vet veel terug. Huis gekocht vorig jaar dus was te verwachten maar toch chill. 

Lidl heeft veel deze week wat mensen wel zouden willen hebben. Ik zie een Philips Airfryer en een stofzuiger; ook veel bakspullen. Een bos narcissen voor 69 centen.

https://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=w&w=26

Van de maandag Ik vind dat altijd best een fijne dag! Kinderen weer naar school, ik ben altijd vrij en ik heb altijd aardig veel energie na het weekend (als ik een rustig weekend gehad heb dan, anders is het een fijne dag om bij te komen )  

rionyriony schreef op 11-03-2024 om 17:18:

Lidl heeft veel deze week wat mensen wel zouden willen hebben. Ik zie een Philips Airfryer en een stofzuiger; ook veel bakspullen. Een bos narcissen voor 69 centen.

https://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=w&w=26

Ik zag het ook ja! Veel leuke (paas)dingen

HAHA!wait..what schreef op 11-03-2024 om 18:43:

Van de maandag Ik vind dat altijd best een fijne dag! Kinderen weer naar school, ik ben altijd vrij en ik heb altijd aardig veel energie na het weekend (als ik een rustig weekend gehad heb dan, anders is het een fijne dag om bij te komen )

Ik ben ook vrij op maandag en vind het juist zo'n suffe vrije dag. Maar blij want binnenkort kan ik met een collega ruilen en mag ik de vrijdag vrij! En dan kan ik ook weer boksen, dat kwam qua tijd steeds slecht uit. 

Hier ook op maandag vrij (en donderdag). Vind het ook een fijne dag om vrij te zijn. Vooral op zondagavond geeft dat een lekker gevoel: kinderen gaan weer naar school, man naar werk en het huis is voor mij alleen. Heb vandaag heel wat was weggewerkt, boodschappen voor een paar dagen gedaan en eind van de middag is onze hovenier langsgeweest om een ontwerp voor de tuin door te nemen. Krijg helemaal zin om ermee aan de slag te gaan!

Ik had mot met auto vanmorgen, wat ben ik blij met de Anwb en mn lidmaatschap! Superclub!

Blij van vriendlief, hij heeft kaartjes voor de Mattheüs Passion geregeld  

Van mijn keuken die nu naar appeltaart ruikt omdat ik net een appel-crumble-ontbijtje voor mijzelf gemaakt heb. (Ik houd heel erg van afwisseling in ontbijtjes en van leuke ontbijtreceptjes)

En dat ik, zomaar ineens vanuit het niets behoorlijk verliefd aan het worden (Ja snel na breuk ex, I know.. We doen het echt nog rustig aan hoor, we lopen niet te hard van stapel)  ben daar word ik ook wel heel erg blij van...   (Vooral omdat het wederzijds is, zo ver ik begrijp... Tja, onzekerheden horen daar helaas ook bij... echt ik lijk wel 14 
Vooral omdat ik dat nog nooit gehad heb, zo snel, waardoor ik toch min of meer de overtuiging had dat mij dat nooit zou overkomen)

Mijn dochter die mij kwam knuffelen in bed 

'I feel pretty oww so pretty i feel pretty lalalalalalaaaaaaaaaaaaalalalala who is not me toooodaaaaaaay lalalalala'....

Oww en ook blij omdat ik gisteravond een heldenactie verricht had Toen ik het gebouw inliep waar ik zangles had zag ik een muis op de mat liggen. Ik naar de baliemedewerkster met de mededeling dat er een muis lag. 
Die vrouw 'oooooooowww ik ben zo bang voor muizen, wil je hem voor me oprapen met een papiertje' ? Ik zei nou heb je stoffer en blik, dan ruim ik hem wel even op. (Ik heb mijn hele leven al katten, ik ben echt niet bang voor muizen. Sterker nog ik vind het grappige en schattige beestjes)
Ik twijfelde nog even, het beestje was eerst niet dood denk ik want ik zag hem nog bewegen, alhoewel dat misschien ook stuiptrekkingen waren maar dat weet ik niet maar goed de gene na mij had hem uiteindelijk uit zijn lijden verlost door er op te stappen... (arme muis  )
Ik liep na mn les nog even naar die vrouw of ze in orde was, toen bedankte ze me nog een keer. M.a.w ik was de held van de avond 😁. (Ok ik vind het ook niet hygiënisch maar ik snap nooit dat mensen bang voor muizen zijn maar goed)

Van de app die ervoor zorgde dat onze Rubikskubus nu eindelijk opgelost is!

Ik ben weer helemaal verdiept in de herhalingen van Flying Doctors (jeugdsentiment) waarin Kate en Geoff elkaar vinden 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.