Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


't Is niet alleen doffe ellende hier; ik ben ook blij. Bijvoorbeeld: gisteren twee schattige bloesemtakken meegenomen van Action. Er stonden vooral roze maar ik had twee witte. Je moet ze wat uitvouwen maar dan is het meteen Pasen, Lente en Pinksteren tegelijk in je huis!

Ik heb ook twee schattige tuinstruikjes die ik gisteren heb geplant.

En nog een bakje viooltjes gekocht bij het tuincentrum. Die had een groot assortiment in alle grootten en kleuren. Ik had lichter paars/blauwig. Kon ik zó neerzetten.

Ik had gisteravond een feestje, was heel gezellig. Maar vandaag enorm brak! 
Voel me nu gewoon nog wat misselijk en lichte hoofdpijn   
Maar ik lig lekker uit te brakken op de bank met hond op schoot, dat is zo fijn  

vanmiddag toch nog even in het zonnetje gezeten, mijn boek uitgelezen. Heerlijk

HAHA!wait..what schreef op 09-03-2024 om 17:45:

Ik had gisteravond een feestje, was heel gezellig. Maar vandaag enorm brak!
Voel me nu gewoon nog wat misselijk en lichte hoofdpijn
Maar ik lig lekker uit te brakken op de bank met hond op schoot, dat is zo fijn

Aah lekker uitbraken! 

Uit eten geweest met man en kinderen 
Doen we niet vaak

Broodjebrie schreef op 09-03-2024 om 18:42:

[..]

Aah lekker uitbraken!

Gelukkig hield ik alles binnen 😜

Broodjebrie schreef op 09-03-2024 om 18:42:

[..]

Aah lekker uitbraken!

Excuus ik bedoel uitbrakken uiteraard

HAHA!wait..what schreef op 09-03-2024 om 19:08:

[..]

Gelukkig hield ik alles binnen 😜

Ja sorry haha ik zag mijn fout net haha

Broodjebrie schreef op 09-03-2024 om 19:08:

[..]

Ja sorry haha ik zag mijn fout net haha

Hahaha ik vond het wel een grappige fout, braken had gezien mijn staat nog best gekund 😆

HAHA!wait..what schreef op 09-03-2024 om 19:10:

[..]

Hahaha ik vond het wel een grappige fout, braken had gezien mijn staat nog best gekund 😆

Haha ja zo kun je het ook bekijken. Gelukkig heb je alles binnen kunnen houden.

Friezinnetje schreef op 07-03-2024 om 18:27:

[..]

Dan ben je mooi op tijd voor de volgende verjaardag

absoluut!! (Gelukkig was het cadeau voor mijn verjaardag ook 4mnd te laat!  )

Ik had het net erg koud en ik had trek in warme chocolademelk maar die was op. Bed8 ik me opeens dat ik wel cacao had en lactosevrije melk. Pannetje gepakt, beetje suiker erbij, heerlijk! Ik koop nooit meer chocomel want dit is veel lekkerder! (En ik heb het niet meer koud, en straks geen last van buik want lactosevrij)

Dat de in coronatijd met click and collect bestelde dekbedhoezen eindelijk stuk beginnen te gaan. 
Mag ik eindelijk nieuwe uit gaan zoeken die qua kleur wel passen bij het behang en de gordijnen. Behalve dat ze qua kleur niet pastenvond ik de volantrand aan kussensloop en dekbedhoes echt niet prettig in gebruik. 

ik word blij van mijn schone huis! Het is altijd een hele klus, maar geniet er echt die eerste paar uren van. 

Leuke meid ook die Joy Beune! Alle drie trouwens top! Ik had er geen weet van.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.