Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Ik zit met kopje thee in de zon. Ik zou iets in de tuin kunnen gaan doen natuurlijk. 

Loulou39 schreef op 16-03-2024 om 10:01:

[..]

Ik heb donkerblauwe dekbedhoezen en gordijnen en houten (retro) nachtkastjes, dus dat neutraliseert het roze een beetje 😁. Maar misschien doe ik inderdaad nog wel iets roze erbij qua lampjes oid 😊.

Wat fijn voor je dochter! Dat gun je haar dan ook echt als ze zo enthousiast is!

Van de schoonmaak bui van mijn man.  Hij heeft net gordijnen gewassen,badkamers schoongemaakt, en ramen gelapt....Terwijl ik met een boek zat...

Ted68 schreef op 16-03-2024 om 15:28:

Van de schoonmaak bui van mijn man. Hij heeft net gordijnen gewassen, badkamers schoongemaakt, en ramen gelapt....Terwijl ik met een boek zat...

Andere mensen zien werken doet mij ook altijd erg goed.


madee schreef op 16-03-2024 om 13:23:

[..]

Niet mee eens hoor, je kent mijn kookkunsten duidelijk niet 🤭

Ik heb ook zo'n vriendin. Die kan niks. Ik eet wel lekker bij haar. Vaak BBQ in de zomer met alles erop en eraan maar alles kant en klaar.

watertoren schreef op 16-03-2024 om 15:36:

[..]

Ik heb ook zo'n vriendin. Die kan niks. Ik eet wel lekker bij haar. Vaak BBQ in de zomer met alles erop en eraan maar alles kant en klaar.


Hahahaha wat ben jij altijd heerlijk vleiend over je vriendinnen. Gelukkig eet je wel lekker bij haar 

mijn grasmaaier was kapot, nieuwe gekocht. Zat ik nog met die oude, kan naar de stort, maar ja, moet dat ding weer in de auto. Net op lokaal verkoop geplaatst en is al opgehaald. Hoef ik er niet meer mee te leuren.

watertoren schreef op 16-03-2024 om 15:36:

[..]

Ik heb ook zo'n vriendin. Die kan niks. Ik eet wel lekker bij haar. Vaak BBQ in de zomer met alles erop en eraan maar alles kant en klaar.

Als er mensen bij ons eten is het frituur of afhaal/bezorgen…ik heb echt stress van koken voor anderen. Ik heb een paar gerechten die ik echt goed (met pakjes en een beetje persoonlijke touch) kan maken, en dan houdt het op. Gelukkig vangt mijn man dit op, die durft en kan van alles in de keuken 🙂

Bellebelle schreef op 16-03-2024 om 15:31:

[..]

Andere mensen zien werken doet mij ook altijd erg goed.


Oh echt? Lijkt me heel fijn als je dat kan! Ik voel altijd enorm de druk om dan ook maar wat te 'moeten' doen. Als ik niks weet of te moe ben, zit ik er echt zwaar ongemakkelijk bij. Irritant is dat 😅

Ik ben heel erg aan het tapijt reinigen gegaan. Nou zou je denken: daar word je toch niet blij van? Ik wel, vooral als het goed geslaagd blijkt te zijn, en vóór die tijd ook omdat ik het erg spannend vind. Ik doe graag dingen die soms een goed resultaat hebben.

Maar ik heb echt álles gedaan. Mijn witte tapijt ziet er verbijsterend wit en onbetreden uit. Elk haartje zit goed.

Om even on topic te blijven;  een groot gedeelte van de kledingkasten van de kinderen gesorteerd.. Wat ik niet zeker weet moeten ze nog passen en dan kan alles naar een vriendinnetje van zoon. 
Een deel houden ze zelf en het andere gedeelte gaat naar gezinnen die het goed kunnen gebruiken! Fijn is dat altijd

Ik was eerder vandaag ergens iets aan het drinken. Ben verkouden en kreeg een hoestbui en kreeg ik spontaan een glaasje water van de bediening 😊😊😊

Friezinnetje schreef op 16-03-2024 om 16:02:

mijn grasmaaier was kapot, nieuwe gekocht. Zat ik nog met die oude, kan naar de stort, maar ja, moet dat ding weer in de auto. Net op lokaal verkoop geplaatst en is al opgehaald. Hoef ik er niet meer mee te leuren.

Wat moet iemand nou met een kapotte grasmaaier?

Beterlaat2021! schreef op 16-03-2024 om 17:01:

[..]

Wat moet iemand nou met een kapotte grasmaaier?

Maken en doorverkopen?

Beterlaat2021! schreef op 16-03-2024 om 17:01:

[..]

Wat moet iemand nou met een kapotte grasmaaier?

hij zou kijken of ie hem kon repareren. Hij was denk ik wel 20 jaar oud. Maar goed, maakt mij ook niet uit, wat hij er mee doet, ik ben hem kwijt

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.