Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


MellowTurkey78

MellowTurkey78

04-03-2024 om 17:31

nlies schreef op 04-03-2024 om 14:29:

Ik zag de eerste vlinder van dit jaar,

Ik ook gister, een gele!
Heb net wat plantjes voor mijn balkonnetje gekocht!

nlies schreef op 04-03-2024 om 14:29:

Ik zag de eerste vlinder van dit jaar,

Die zag ik gisteren al, toen het  nog helemaal niet zo warm was bij ons, een citroenvlinder (ook heel geel!)

Ik heb een lekker wandelingetje gemaakt tijdens mijn werkpauze en toen zag ik een aalscholver redelijk laag overvliegen. Kennelijk nam ik wat waar wat mijn onderbewuste verwerkte, ik dacht, je zou toch ondergescheten worden door een aalscholver, zo'n viseter, die poep stinkt vast behoorlijk! Mijn gedachte had ik nog niet geformuleerd of 1 m voor me op de stoep vielen met gekletter poepspetters neer! Ik ben heel blij dat ik niet geraakt ben! 

M’n PPPPPPPP doet t weeeeer 😏😁

ik ben blij met een collega die bij mij op de groep re-integreert. Daardoor heb ik tijd voor andere dingen, die ik anders tussendoor moest doen en soms veel tijd in beslag neemt. Dus vandaag veel bestellingen kunnen doen, dingen klaar kunnen zetten, nog een kleine opdracht van mijn manager kunnen regelen. fijn! Ze mag nog wel even blijven 

Onze buurvrouw heeft haar huis verkocht en gisteren een praatje met haar gemaakt. Nieuwe eigenaars hebben onze leeftijd, dochter is jaar ouder dan stiefzoon en zoon is een jaar jonger, en ze zijn van plan om de bomen te laten staan; nu nog hopen dat het vriendelijke mensen zijn en dan ben ik helemaal blij.

Moirmel schreef op 05-03-2024 om 09:42:

Onze buurvrouw heeft haar huis verkocht en gisteren een praatje met haar gemaakt. Nieuwe eigenaars hebben onze leeftijd, dochter is jaar ouder dan stiefzoon en zoon is een jaar jonger, en ze zijn van plan om de bomen te laten staan; nu nog hopen dat het vriendelijke mensen zijn en dan ben ik helemaal blij.

Duimen dan maar.

Wij hebben sinds januari nieuwe overburen, vriendelijke mensen en onze jongste heeft sinds dit weekend vriendschap gesloten met hun dochter, die net zo oud is. Zo fijn dat kind eindelijk ergens aansluiting gevonden heeft

Mama-Inge schreef op 05-03-2024 om 09:52:

[..]

Duimen dan maar.

Wij hebben sinds januari nieuwe overburen, vriendelijke mensen en onze jongste heeft sinds dit weekend vriendschap gesloten met hun dochter, die net zo oud is. Zo fijn dat kind eindelijk ergens aansluiting gevonden heeft

Zeker voor de kinderen is dat fijn. Iets verder hebben we nog een buurjongetje van stiefzoon zijn leeftijd (11), maar verder zijn het of pubers of de kinderen al uit huis.
Toen stiefzoon het gisteren hoorde zei hij dadelijk dat dat zijn vriend ging worden (fingers crossed).  

Moirmel schreef op 05-03-2024 om 09:54:

[..]

Zeker voor de kinderen is dat fijn. Iets verder hebben we nog een buurjongetje van stiefzoon zijn leeftijd (11), maar verder zijn het of pubers of de kinderen al uit huis.
Toen stiefzoon het gisteren hoorde zei hij dadelijk dat dat zijn vriend ging worden (fingers crossed).

Hier in de straat is het allemaal jonger of ouder. 1 kind die 1 jaar jonger is, maar die heeft andere interesses en speelt veel met een kind van 6. 

Moirmel schreef op 05-03-2024 om 09:54:

[..]

Zeker voor de kinderen is dat fijn. Iets verder hebben we nog een buurjongetje van stiefzoon zijn leeftijd (11), maar verder zijn het of pubers of de kinderen al uit huis.
Toen stiefzoon het gisteren hoorde zei hij dadelijk dat dat zijn vriend ging worden (fingers crossed).

Wat fijn, en zelfs als het niet meteen een diepe vriendschap is lijkt het me fijn om wat mensen naast de deur te hebben die qua kinderen in dezelfde levensfase zitten!

Ik werd vandaag blij omdat mijn man en ik eindelijk wat lekkerder gaan en gister samen een klein prebaby tripje hebben geboekt naar een stad waar we beiden al een tijd  heen willen. Kijk ernaar uit om samen te genieten van onze liefhebberijen kunst en architectuur.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

05-03-2024 om 12:29

Even een tegenhanger voor mn gemopper op het ergenissentopic gister: Gelukkig zijn er hier ook een heleboel begripvolle en lieve forummers en daar word ik heel erg blij van!  Ik krijg de laatste tijd regelmatig lieve PB's en dat vind ik heel erg fijn en ik word er blij van!
Bedankt bij deze 😊

MellowTurkey78

MellowTurkey78

05-03-2024 om 12:29

Even een tegenhanger voor mn gemopper op het ergenissentopic gister: Gelukkig zijn er hier ook een heleboel begripvolle en lieve forummers en daar word ik heel erg blij van!  Ik krijg de laatste tijd regelmatig lieve PB's van verschillende forummers en dat vind ik heel erg fijn en ik word er blij van!
Bedankt bij deze 😊

met mn 3 gratis bossen tulpen gele. staan nu bijna een week. 

En met mijn lieve vriendin dat ze er na uitkijkt dat we met Pasen🐰 komen. Hebben een b en b aan het strand.💐🌺🌼 Hoezo met iets simpels blij mee zijn.
Het zijn de kleine dingen die het doen😘

Vanavond heerlijk paardgereden en ondanks dat niet alles goed ging, toch trots dat ik een klein beetje mijn grenzen heb opgezocht. 

Romir schreef op 05-03-2024 om 22:53:

Vanavond heerlijk paardgereden en ondanks dat niet alles goed ging, toch trots dat ik een klein beetje mijn grenzen heb opgezocht.

Wat goed van je! Heb je moeite met paardrijden,  dat je schrijft dat je je grenzen opzocht?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.