Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


PhoebeHolmesreturns schreef op 02-02-2024 om 13:49:

Net ook wentelteefjes gemaakt voor vriend en mij . Waren goed gelukt, word je ook blij van!

Lekkerrr!

Van mijn eerste les op mijn nieuwe school. Superleuke studenten.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

02-02-2024 om 16:07

Loulou39 schreef op 02-02-2024 om 14:21:

[..]

Lekkerrr!

Jaaaaaaa!!!

dat het nu al weer veel langer licht is. Gaan de goede kant weer op

Friezinnetje schreef op 02-02-2024 om 17:34:

dat het nu al weer veel langer licht is. Gaan de goede kant weer op

Ja zo fijn!!

Friezinnetje schreef op 02-02-2024 om 17:34:

dat het nu al weer veel langer licht is. Gaan de goede kant weer op

Oh fijn hè! Ik keek om 5 uur naar buiten en besloot dat ik nog wel even in de tuin wilde zijn. Gewoon, omdat het nog licht was. 

kom maar op met die lichte avonden

Dat we een vakantiehuis geboekt hebben voor kerst! Het was lastig kiezen, paar hele toffe huizen, maar we zijn er uit. We gaan met mijn ouders en broer met gezin, dus moesten even sparren met elkaar Huis met binnenzwembad, sauna, 5 slaapkamers met allemaal een eigen badkamer, heerlijk! Kijk er nu al naar uit

De (zomer) vakantie is geboekt. Uiteindelijk hebben we toch maar besloten om (weer) naar Frankrijk te gaan.
Nu kan het aftellen beginnen. 

BlairW schreef op 02-02-2024 om 20:33:

Dat we een vakantiehuis geboekt hebben voor kerst! Het was lastig kiezen, paar hele toffe huizen, maar we zijn er uit. We gaan met mijn ouders en broer met gezin, dus moesten even sparren met elkaar Huis met binnenzwembad, sauna, 5 slaapkamers met allemaal een eigen badkamer, heerlijk! Kijk er nu al naar uit

Dat is al op tijd Blair! Maar goed vooruitzicht, klinkt heerlijk!

Blij dat al mijn pijnen wat af beginnen  te nemen  en  ik weer wat meer energie  begin te krijgen.

lientje69 schreef op 03-02-2024 om 12:26:

[..]

Dat is al op tijd Blair! Maar goed vooruitzicht, klinkt heerlijk!

We gaan met 8 personen en van die grote, luxe huizen zijn snel volgeboekt, zeker rond kerst  ik heb nu eindelijk een keer vrij met kerst. Kan normaal nooit met mijn werk, maar nu valt kerst heel fijn voor mij dus ik mocht eindelijk vrij! Lange voorpret zullen we maar zeggen haha!

Fijn dat je je wat beter begint te voelen! Hopelijk zet het zich in deze lijn voort en neemt de pijn nog verder af.

Bailey26 schreef op 03-02-2024 om 11:16:

De (zomer) vakantie is geboekt. Uiteindelijk hebben we toch maar besloten om (weer) naar Frankrijk te gaan.
Nu kan het aftellen beginnen.

Herkenbaar haha! Wij komen toch ook vaak weer in Frankrijk uit. Al gaan we dit jaar naar Italië. Veel plezier met de voorpret in ieder geval!

hier ook Frankrijk geworden, ik ben benieuwd!

Heerlijke dag in de sauna gehad. Bijgekletst met vriendin en dus echt een dagje voor onszelf. De kinderen zijn uit logeren, dus kan helemaal in de zen-modus blijven. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.