Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Saga schreef op 29-01-2024 om 18:18:

[..]

Ik ben gisteren al begonnen! En a.s. zaterdag staan er ook al 2 evenementen op het programma.

Dit jaar speciaal voor ons, want de prins zit in onze vriendenclub.

Ik ben ook al een paar keer Carnaval gaan vieren. De Prins is ook een goede vriend maar hij zit aan de verkeerde kant van ons dorp.

Schoenen die ze gisteren niet meer hadden in de winkel alsnog online gevonden. Gelijk besteld. 

watertoren schreef op 29-01-2024 om 19:07:

[..]

Ik ben ook al een paar keer Carnaval gaan vieren. De Prins is ook een goede vriend maar hij zit aan de verkeerde kant van ons dorp.

Maar hoef je dan niet op te komen draven?

Wij hebben een heel programma gekregen en moeten ook vanalles regelen, optreden, voor de prinsenwagen, onderscheidingen, kleding in het thema, logo's, versiering van ons huis etc etc omdat we dus vriendengroep zijn. 

Saga schreef op 29-01-2024 om 19:59:

[..]

Maar hoef je dan niet op te komen draven?

Wij hebben een heel programma gekregen en moeten ook vanalles regelen, optreden, voor de prinsenwagen, onderscheidingen, kleding in het thema, logo's, versiering van ons huis etc etc omdat we dus vriendengroep zijn.

Ik heb jaren in een Carnavalsband gezeten en zat toen ook vast aan een programma. Dat doe ik dus echt niet meer. Ik ben blij dat ik nu kan gaan en staan waar ik wil. Het huis versieren doe ik niet ivm inbraak. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

30-01-2024 om 14:41

Ik heb mij aangemeld als vrijwilliger bij Kletsmaatjes, had gister online een kennismakingsgesprek en ik heb al een match! (Geen date app hoor )
Heb veel ervaring met anderstaligen, wilde eerst niet dit soort vrijwilligerswerk doen maar ben toch blij dat ik het weer ga doen want ik heb hier ervaring mee...

Mijn leidinggevende. Qua persoonlijkheid en sterke en zwakke punten wijk ik nogal af van het gemiddelde in mijn beroepsgroep. Dat heeft in het verleden vaak tot gedoe geleid als ik niet kon voldoen aan wat anderen "normaal" vonden. Nu heb ik een leidinggevende die me op die plekken inzet waar mijn kwaliteiten het beste naar voren komen. Geen gezeur meer dat ik op bepaalde competenties tekortschiet (ook al werd er in vorige banen vaak gezegd dat ze zich richtten op sterke punten, not!). Hij weet dat ik wat anders in elkaar steek en maakt daar handig gebruik van. En ik ben die druk kwijt dat ik moet presteren op die taken waarin ik niet goed ben. Helaas ontkom ik daar niet volledig aan, maar het levert in ieder geval geen gezeur meer op. 

Weet niet waar ik het hier heb opgepikt, maar gisteren de miniserie You are what you eat gezien op Netflix en daarna ook Vegan Alert. 
Dus wou gewoon even de persoon bedanken die die tip gaf.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

31-01-2024 om 17:09

Ik heb Vinted een tijdje terug ontdekt, om zelf dingen te verkopen die ik niet meer draag maar ook om dingen te kopen en ik word er best wel blij van. Het is veel goedkoper dan in de winkel, je vindt er hartstikke mooie spullen voor een prikkie en het is ook nog beter voor het milieu dan weggooien en iets nieuws kopen... (Ik ben niet erg dol op shoppen...)
Ik heb geen aandelen en ik wil ook geen reclame maken maar ik word er blij van. 

Een locatie waar ik vanaf volgende week werk is  maar 12 km van mijn huis. Dan kan ik zelfs als het regent met de fiets. 

En lekker gewandeld op een onverwacht vrije middag.

Moirmel schreef op 31-01-2024 om 08:47:

Weet niet waar ik het hier heb opgepikt, maar gisteren de miniserie You are what you eat gezien op Netflix en daarna ook Vegan Alert.
Dus wou gewoon even de persoon bedanken die die tip gaf.

Graag gedaan 

Yumi schreef op 31-01-2024 om 20:44:

[..]

Graag gedaan

Hartstikke bedankt. Had hem anders niet opgepikt. 

Een paar dingen die even spannend waren, werden vandaag positief opgelost

van de fijne band met mijn zus. Onze onstuimige jeugd heeft onze band enorm versterkt Ik ben daar zo blij mee.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

02-02-2024 om 11:17

Blij omdat vriend en ik weer giga liepen te klieren met de printer die het niet meer deed ivm nieuwe modem en ik het uiteindelijk opgelost heb  .
En ook blij dat ik er steeds meer achterkom dat het zo'n onzin is dat ik mijzelf mijn halve leven wijsgemaakt heb dat ik een heleboel dingen niet kan... (Notabene wees een forummer op Viva mij daarop, wat een onzin het is dat ik niet goed ben in computers en mobiele telefoons omdat ik zoveel uiteindelijk zelf oplos...)
Ik vind het wel heel erg heftig dat ik mijzelf lange tijd door die gedachte zoveel ontzegt heb maar better let as net zeggen de Friezen   

MellowTurkey78

MellowTurkey78

02-02-2024 om 13:49

Net ook wentelteefjes gemaakt voor vriend en mij  . Waren goed gelukt, word je ook blij van!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.