Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


madee schreef op 28-01-2024 om 16:23:

Dat de dagen weer merkbaar langer worden

Dat is goed te merken inderdaad, fijn

Auwereel schreef op 28-01-2024 om 15:05:

Blij dat het goed gaat met het caviaatje die donderdag ziek werd, medicijnen werken zo te zien!

Hier word ik ook blij van!

Gisteravond onverwacht toch naar vriend gegaan en vanmorgen fijn gewandeld door de zon en ergens gaan lunchen. Heerlijk die zon. 
Verder had ik met twee vriendinnen afgesproken vanmiddag maar gekozen voor een middagje voor mezelf, te druk gehad afgelopen tijd. Nu met poes op schoot op sushi aan t wachten terwijl mn nagels drogen. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

28-01-2024 om 19:11

Broodjebrie schreef op 28-01-2024 om 18:06:

[..]

Dat is goed te merken inderdaad, fijn

Vind ik ook heel erg fijn!

Ook vriend en ik hebben vanmiddag heerlijk van het heerlijke weer genoten. En van de wilde paarden en koeien die in het gebied waar we gewandeld hebben.

Samen met een vriendin naar Valencia geweest. Het was geweldig! Lekker op terrassen gezeten met kannen sangria. Het was 18 graden maar wel vaak bewolkt. Wel 2 keer in de zee gezwommen die nog ijskoud was. Heerlijk gegeten en schandalig veel kleding gekocht. Mijn vriendin had ook echt kleding nodig. Ik ben zo trots op haar want ze is heel veel afgevallen. Ze had van broek maat 44 dus ja ze was echt wel te dik. Nu had ze een broek aan in maat 42 en die was haar te groot. Maat 40 paste haar perfect. Ze was zo blij en ik ook. We hebben weer iets moois om op terug te kijken. Ik ben wel erg moe en voel dat ik dus echt geen 18 meer ben. Nu even een was aanzetten en dan ga ik op de bank liggen maar ik ben wel blij.

De eerste bloeiende narcissen aan de waterkant op de locatie van mijn vrijwilligerswerk. 

watertoren schreef op 29-01-2024 om 11:29:

Samen met een vriendin naar Valencia geweest. Het was geweldig! Lekker op terrassen gezeten met kannen sangria. Het was 18 graden maar wel vaak bewolkt. Wel 2 keer in de zee gezwommen die nog ijskoud was. Heerlijk gegeten en schandalig veel kleding gekocht. Mijn vriendin had ook echt kleding nodig. Ik ben zo trots op haar want ze is heel veel afgevallen. Ze had van broek maat 44 dus ja ze was echt wel te dik. Nu had ze een broek aan in maat 42 en die was haar te groot. Maat 40 paste haar perfect. Ze was zo blij en ik ook. We hebben weer iets moois om op terug te kijken. Ik ben wel erg moe en voel dat ik dus echt geen 18 meer ben. Nu even een was aanzetten en dan ga ik op de bank liggen maar ik ben wel blij.


Wat kun jij toch lekker schrijven 

“Met maat 44 ben je dus echt TE dik”. 
Maar gelukkig dat jij blij bent

Zilver_gray schreef op 29-01-2024 om 11:37:

[..]


Wat kun jij toch lekker schrijven

“Met maat 44 ben je dus echt TE dik”.
Maar gelukkig dat jij blij bent

Ik ben blij voor mijn vriendin ja dat ze zo veel afgevallen is. Ik zeg ook niet dat iedereen met maat 44 te dik is maar voor haar was dat echt te veel. Ik ben zelf 1.57 meter en zij is een kop kleiner dan ik. Ze is ook via haar huisarts door gestuurd naar een dietiste dus de huisarts vond het ook nodig dat ze af ging vallen. En het is haar gelukt en ik ben trots op haar. Dat trotse gezicht van haar toen ze in maat 40 kon vergeet ik nooit meer. 

watertoren schreef op 29-01-2024 om 11:29:

Ze had van broek maat 44 dus ja ze was echt wel te dik.

Ik draag ook broeken maat 44 en ik ben niet te dik hoor. (1.83 m en 78 kg).

Beterlaat2021! schreef op 29-01-2024 om 12:21:

[..]

Ik draag ook broeken maat 44 en ik ben niet te dik hoor. (1.83 m en 78 kg).

Dat heb ik in mijn vorige post toch al uitgelegd! Mijn vriendin is kleiner dan ik met mijn 1.57 meter en dan is maat 44 echt wel overgewicht.

watertoren schreef op 29-01-2024 om 12:09:

[..]

Ik ben blij voor mijn vriendin ja dat ze zo veel afgevallen is. Ik zeg ook niet dat iedereen met maat 44 te dik is maar voor haar was dat echt te veel. Ik ben zelf 1.57 meter en zij is een kop kleiner dan ik. Ze is ook via haar huisarts door gestuurd naar een dietiste dus de huisarts vond het ook nodig dat ze af ging vallen. En het is haar gelukt en ik ben trots op haar. Dat trotse gezicht van haar toen ze in maat 40 kon vergeet ik nooit meer.

Ik begrijp wel dat je het niet lelijk bedoeld,  het staat er alleen wat lullig.

Mooi dat het je vriendin gelukt is! 


Zilver_gray schreef op 29-01-2024 om 12:40:

[..]

Ik begrijp wel dat je het niet lelijk bedoeld, het staat er alleen wat lullig.

Mooi dat het je vriendin gelukt is!


Dank je wel! Ik voelde me wel wat aan gevallen. Fijn dat het nu weer goed is.

Ik kijk nu uit naar Carnaval. Donderdag 8 februari ga ik beginnen! Echt zin in.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

29-01-2024 om 16:53

Ben eindelijk mn oude eettafel kwijt!! Had hem op mp staan maar verkocht niet, heb het veranderd naar gratis ophalen (oud ding die ik al jaren had en destijds 2e hands op de kop had getikt) en kreeg snel reactie. Ruimt lekker op en ik maak er iemand blij mee, ook leuk. Nog meer; ik had vandaag afspraak met mn jobcoach ivm zoektocht naar nieuwe baan. (Ben wajonger)
Was leuk en ik heb wel zin om weer aan het werk te gaan. 

watertoren schreef op 29-01-2024 om 16:21:

Ik kijk nu uit naar Carnaval. Donderdag 8 februari ga ik beginnen! Echt zin in.

Ik ben gisteren al begonnen! En a.s. zaterdag staan er ook al 2 evenementen op het programma. 

Dit jaar speciaal voor ons, want de prins zit in onze vriendenclub. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.