Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Nieuwe batterij in mijn horloge, leuk kadootje gekocht. Alles lopend gedaan, prima weer.

En de winterjas vond ik te warm vandaag. Zal ik morgen mijn tussenjas doen of gaat het weer weer omslaan?

Vf_Watervrouw schreef op 27-01-2024 om 18:37:


En de winterjas vond ik te warm vandaag. Zal ik morgen mijn tussenjas doen of gaat het weer weer omslaan?

Wordt morgen warmer dan vandaag.

Ik had vandaag, uit nood, een tussenjas aan. Dat was overdag helemaal prima, maar toen ik om 17:30 naar huis ging, vond ik het toch wel te koud.

Maar dat is wel meteen mijn “word ik blij van” reactie: wat heerlijk dit weer!
Geen regen, geen kou, geen gladheid en geen idioot harde wind 💃🏻

Na een drukke kinderverjaardag zit ik heerlijk op de bank met 3 poezen en een glas pinot grigio naar vrienden van amstel te kijken. Niet helemaal mijn stijl, goed genoeg...!
Ik ga echt snel leren hoe die foto's werken, met 3 katten op de bank

citroentje schreef op 27-01-2024 om 20:57:

Na een drukke kinderverjaardag zit ik heerlijk op de bank met 3 poezen en een glas pinot grigio naar vrienden van amstel te kijken. Niet helemaal mijn stijl, goed genoeg...!
Ik ga echt snel leren hoe die foto's werken, met 3 katten op de



Ik snap niet wat je bedoelt met “hoe die foto’s werken met drie katten, etc” en ik ben juist zo nieuwsgierig!: wat voor foto’s en waarom en waarvoor?
Maar qua drukke verjaardag en vervolgens thuis met je katten en een glas wijn, dat snap ik helemaal: topavond! 😁💃🏻
 

Cheers!!🍷

citroentje schreef op 27-01-2024 om 20:57:

Na een drukke kinderverjaardag zit ik heerlijk op de bank met 3 poezen en een glas pinot grigio naar vrienden van amstel te kijken. Niet helemaal mijn stijl, goed genoeg...!
Ik ga echt snel leren hoe die foto's werken, met 3 katten op de bank

Eindelijk iemand die vrienden van amstel ook niet helemaal het einde vindt. Snap er niks van, maar lijk altijd de enige te zijn.

Op zich ook niet helemaal mijn favoriet maar de jongvolwassen kinderen wilden dit gezellig kijken.  We beginnen met thee met chocolade zitten nu aan fris met hapjes.  Heel gezellig. 
Vooral omdat jongste technische uitleg geeft bij wat er te zien is.  Hij doet en opleiding in de theatertechniek. Ik leer en hoop over monitoren en microfoons.

Loulou39 schreef op 27-01-2024 om 18:54:

[..]

Wordt morgen warmer dan vandaag.

Ik had vandaag, uit nood, een tussenjas aan. Dat was overdag helemaal prima, maar toen ik om 17:30 naar huis ging, vond ik het toch wel te koud.

Maar dat is wel meteen mijn “word ik blij van” reactie: wat heerlijk dit weer!
Geen regen, geen kou, geen gladheid en geen idioot harde wind 💃🏻

Ja, lekker he! 

Eind van de middag werd het wel snel fris, maar het was droog en de zon scheen

Blij dat het goed gaat met het caviaatje die donderdag ziek werd, medicijnen werken zo te zien!

Al weer zon, lekker blok gelopen met vriendin. 

ik werd ook  vandaag blij van de zon. Vanmiddag een wandeling va  ruim een uur gemaakt, heerlijk. 

dat man klaar is met tv kijken en we eindelijk naar buiten gaan en op visite. 

Auwereel schreef op 28-01-2024 om 15:05:

Blij dat het goed gaat met het caviaatje die donderdag ziek werd, medicijnen werken zo te zien!

Wat fijn 

Dat de dagen weer merkbaar langer worden

Lekker op de fiets naar schoonouders geweest. Daar nog een wandeling met z'n allen gemaakt. Heerlijk die zon.

Zo aan de patat en dan vanavond de (zomer)vakantie boeken. 

HAHA!wait..what schreef op 28-01-2024 om 16:14:

[..]

Wat fijn

Zeker! En ook het feit dat ik 78 euro heb afgetikt bij de dierenarts. Dat heb ik wel ervoor over, maar toch altijd jammer als ze dan kort daarna toch het loodje leggen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.