Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Waar ik nu blij van word, met mijn kopje koffie op de bank, poes ligt naast me te slapen.
Bijna alweer een jaar geleden dat we deze kleine schat hebben opgehaald uit het asiel. Een van de beste beslissingen ooit! Wat een liefde en vreugde brengt ze ons. 

Heb veel energie vandaag en ben druk aan de opruim. Dus nu loop ik helemaal happy te zijn met mezelf. 

ik ben blij met de zon! 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

27-01-2024 om 11:04

Broodjebrie schreef op 27-01-2024 om 10:23:

ik ben blij met de zon!

Ik ook 

Redelijk  geslapen,  iets minder pijn en dus wat in het huis kunnen opruimen  voor ik ga werken straks.

Het open-dagen-middelbare-school-keuze zit er op!
Er is een school die echt favoriet is bij dochter en mij, dus die wordt het 

blij met de zon, en met de verse groenten van een fijne kraam !

MellowTurkey78

MellowTurkey78

27-01-2024 om 13:44

Broodjebrie schreef op 27-01-2024 om 12:09:

[..]

Ik ga maar niet zeggen dat ik ondertussen nog steeds in mijn pyama zit...  (Ik ga straks wel even naar buiten)
Ik zag trouwens gister iemand hier schrijven dat ze blij is met het forum, ik wil even zeggen dat ik dat ook ben! De sfeer is goed, de moderators vind ik geweldig en ik kan hier mijn ei kwijt en dat is hartstikke fijn!

PhoebeHolmesreturns schreef op 27-01-2024 om 13:44:

[..]

Ik ga maar niet zeggen dat ik ondertussen nog steeds in mijn pyama zit... (Ik ga straks wel even naar buiten)
Ik zag trouwens gister iemand hier schrijven dat ze blij is met het forum, ik wil even zeggen dat ik dat ook ben! De sfeer is goed, de moderators vind ik geweldig en ik kan hier mijn ei kwijt en dat is hartstikke fijn!

Hahaha, lekker toch 😁

En ik ben het met je eens over het forum 👍🏻💃🏻

PhoebeHolmesreturns schreef op 27-01-2024 om 13:44:

[..]

Ik ga maar niet zeggen dat ik ondertussen nog steeds in mijn pyama zit... (Ik ga straks wel even naar buiten)
Ik zag trouwens gister iemand hier schrijven dat ze blij is met het forum, ik wil even zeggen dat ik dat ook ben! De sfeer is goed, de moderators vind ik geweldig en ik kan hier mijn ei kwijt en dat is hartstikke fijn!

Goed zo, echt ff naar buiten gaan hoor, het is heerlijk

ook zo blij met de zon. Mijn batterij laadt zo weer mooi op. 

Loulou39 schreef op 27-01-2024 om 13:48:

[..]

Hahaha, lekker toch 😁

En ik ben het met je eens over het forum 👍🏻💃🏻

Ik vind het interessant om te ontdekken dat je ook op andere manier naar zaken kan kijken, als reacties anders zijn dan ik verwacht.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.