Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Ik schiet lekker op met mijn werk vandaag! En we gaan vanavond uit eten. Zin in!

Eerste keer fitness na covid 4 weken terug ging veel beter dan verwacht! Afgelopen weken vooral gewandeld en gezwommen+youtube-yoga. En er zat een winterkoninkje in de voortuin. Die komen hier niet veel voor.

Moirmel schreef op 24-01-2024 om 09:07:

Van een spinnenweb op de vensterbank. Van partner had ik ze waarschijnlijk al weken geleden moeten verwijderen, maar nu zag ik net de spin rustig in haar web wandelen en ben ik blij.

diertjes.

Wat lief! Zelf vind ik spinnen helemaal niks maar dit klinkt wel schattig haha

van de mooie zonnige dag.  En de gezelligheid bij het beweegpark.  En dat ik nu 1 oefening in kracht nu met 1 hand/arm kan doen ipv met beide handen.  Dat heeft me 10 maanden gekost. 

al weer weekend

Van mijn afscheidsborrel met mooie speeches, onverwachte ex-collega's en fijne cadeaus.

Nieuwe wisselcollectie in de bibliotheek,  ik heb weer wat te lezen.

dat ik 11 dagen niet hoef te werken! Lekker een weekje vrij.

ik moest vanmiddag bloed prikken en ik moest zo lachen in de wachtkamer. Komt een jongetje uit de behandelkamer lopen, gaat bij elke andere kamer zijn vinger omhoog steken, waar een grote pleister op zit. Roept naar iedereen: Kijk eens, ik heb een mooie pleister. Daarna nog bij iedereen in de wachtruimte. Zo'n prachtig gezicht. 

Friezinnetje schreef op 26-01-2024 om 17:40:

ik moest vanmiddag bloed prikken en ik moest zo lachen in de wachtkamer. Komt een jongetje uit de behandelkamer lopen, gaat bij elke andere kamer zijn vinger omhoog steken, waar een grote pleister op zit. Roept naar iedereen: Kijk eens, ik heb een mooie pleister. Daarna nog bij iedereen in de wachtruimte. Zo'n prachtig gezicht.

Wat lief! 

Broodjebrie schreef op 26-01-2024 om 15:41:

dat ik 11 dagen niet hoef te werken! Lekker een weekje vrij.

Geniet  ervan  broodje brie!

lientje69 schreef op 26-01-2024 om 19:11:

[..]

Geniet ervan broodje brie!

Dank je wel! Het zijn trouwens 9 dagen en geen 11, geen idee hoe ik bij 11 kom haha 😂 

Van dit forum. 
Hoop dat iedereen een prettig weekend heeft. 

Moirmel schreef op 26-01-2024 om 19:49:

Van dit forum.
Hoop dat iedereen een prettig weekend heeft.

Lief! Jij ook een prettig weekend 👍🏻😁

Moirmel schreef op 26-01-2024 om 19:49:

Van dit forum.
Hoop dat iedereen een prettig weekend heeft.

Dank je, voor jou ook een goed weekend!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.