Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


_Audrey schreef op 23-01-2024 om 11:47:

[..]

Ja klopt. Dik gestrest ben ik inmiddels 😨

Och jee, kan ik me voorstellen 

_Audrey schreef op 23-01-2024 om 11:47:

[..]

Ja klopt. Dik gestrest ben ik inmiddels 😨

Snap ik, de laatste keer heb ik voor de operatie aan de anesthesioloog gevraagd of ik iets rustgevends kon krijgen. Daar heb je nu niets aan maar op de dag zelf heeft het mij enorm geholpen. Na het innemen van dat ene tabletje kon het me niet meer schelen wat er ging gebeuren, kon me er ook niets meer van herinneren. (Mocht je dat willen dan moet je het nu al aanvragen)

Van de voorpret van onze Canada-reis Ik heb net het schema en de AirBnBs nog even langs gelopen en ik ben heel tevreden zo. Vanavond even met lief doorlopen (hoop dat-ie de balans tijd met familie - roadtripje samen goed vind, maar ik denk het wel) en dan boeken  

hier ook vakantie voorpret!!! Is het al augustus?

Van een pakketje streekproducten dat ik van een collega kreeg als dank voor het afnemen van wat examens. 

Ik heb een overload aan wettelijke  en boventallige  verlofuren en de roosteraars  willen persé  dat ik het opneem. Dus dit jaar heb ik bijna elke maand wel een of 2 weken vrij!
Lekker hoor...

Wees blij Lientje, doen!    Soms mag je ze niet opnemen of moet je ze uit laten betalen.

lientje69 schreef op 23-01-2024 om 16:27:

Ik heb een overload aan wettelijke en boventallige verlofuren en de roosteraars willen persé dat ik het opneem. Dus dit jaar heb ik bijna elke maand wel een of 2 weken vrij!
Lekker hoor...

Ik heb volgende week ook extra vrij, ik had nog overuren van vorig jaar die ik op moest maken deze maand. Nou dan gaan we dat maar eens doen toch..  

Moosey schreef op 23-01-2024 om 15:56:

Van de voorpret van onze Canada-reis Ik heb net het schema en de AirBnBs nog even langs gelopen en ik ben heel tevreden zo. Vanavond even met lief doorlopen (hoop dat-ie de balans tijd met familie - roadtripje samen goed vind, maar ik denk het wel) en dan boeken

Heerlijk vooruitzicht ik ben afgelopen jaar geweest en vond het een prachtig land heb nog steeds napret.

Blij met tevreden studenten die weer een vak hebben afgerond met veel persoonlijke begeleiding.

Van hulp uit onverwachte hoek, zo blij mee 

lientje69 schreef op 23-01-2024 om 16:27:

Ik heb een overload aan wettelijke en boventallige verlofuren en de roosteraars willen persé dat ik het opneem. Dus dit jaar heb ik bijna elke maand wel een of 2 weken vrij!
Lekker hoor...

Dat lijkt mij heerlijk. Geniet er van.

Vandaag een beetje vanuit huis gewerkt. En lekker genoten van de mussen in de tuin. Ze lieten mij niet zo zacht weten dat de pinda's waren gevallen en de silo met strooivoer leeg was. 

Vanochtend al een rondje hardgelopen voor het werk. Lekker gelopen en nu blij met mezelf omdat ik nu lekker op de bank kan liggen.

Blij met mijn bril. Ben er ooit mee van de fiets gevallen, er zit daardoor een kras op. Dus toen een nieuwe gekocht. Vanavond ging ik zwemmen en deed mijn oude bril op. Daar zie ik veel scherper mee dan met mijn huidige bril! Dus nu loop ik met scherpe blik blij te zijn.

Van een spinnenweb op de vensterbank. Van partner had ik ze waarschijnlijk al weken geleden moeten verwijderen, maar nu zag ik net de spin rustig in haar web wandelen en ben ik blij. 

diertjes. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.