Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Evaluna schreef op 03-02-2024 om 22:20:

Heerlijke dag in de sauna gehad. Bijgekletst met vriendin en dus echt een dagje voor onszelf. De kinderen zijn uit logeren, dus kan helemaal in de zen-modus blijven.

Het is je gegund! 

Vandaag met man en dochter de stad in geweest. We moesten namelijk het huis uit, want er kwam een jongen bij oudste dochter langs. Hun date was dat ze samen iets gingen bakken. Het was heel gezellig in de stad! En dochter had het ook gezellig geloof ik, hij is er nu nog en ze gaan leuk met elkaar om vind ik. Of ze verliefd zijn weet ik niet, misschien komt dat nog. Ben blij met deze leuke dag!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

04-02-2024 om 21:53

Van een tweede meet vandaag met een forummer met wie het zowel life als online klikt en dat vind ik erg leuk 

een boswandeling 

PhoebeHolmesreturns schreef op 04-02-2024 om 21:53:

Van een tweede meet vandaag met een forummer met wie het zowel life als online klikt en dat vind ik erg leuk

Zeker voor herhaling vatbaar

MellowTurkey78

MellowTurkey78

05-02-2024 om 08:14

Broodjebrie schreef op 05-02-2024 om 07:57:

[..]

Zeker voor herhaling vatbaar

Dat een bezorger of buur ons pakket binnen heeft gezet en daarna de sleutel op ons gangkastje heeft gelegd en de deur achter zich heeft dichtgetrokken. Onze klusman had de sleutel in het slot gelaten…

Ik zag vanmorgen een eekhoorntje. 

Op de heenweg naar mijn zangkoor had ik op de fiets een heel harde wind mee, dus ik vreesde de terugweg. Maar de wind was een stuk minder sterk, dis geen last op de terugweg, daar was ik blij om. En ik was ook blij dat ik mijn dikke jas aan had, het was wel frisjes 

Van een  bos bloemen  van pleegkind " omdat ik zoveel  voor hem doe "

Ik had een vrij rustige dag met de kinderen thuis (studiedag), ze hebben heerlijk met elkaar gespeeld. Gelukkig maar, want ik voelde me steeds meer koortsig worden. Mijn vriend was gelukkig op tijd thuis van zijn werk en heeft gekookt en de kinderen naar bed gebracht ♥️

Zo'n fijne dag gehad gister 
En vriend heeft nieuw matras, heerlijk geslapen!! Wilde er niet uit

vannacht goed geslapen. Was  pas kwart voor 9 uit bed. 

Dat ik me gister terwijl ik aan het Marktplaatsen was voor een tafeltje voor mijn muziekhoekje op zolder ineens realiseerde dat ik nog ergens in de schuur een tafel had staan, die ik niet weg kon doen omdat ik m zelf zo leuk had opgeknapt ooit. Om half tien ‘s avonds het ding nog uit de schuur opgegraven, schoongemaakt en in elkaar gezet. Superleuk dat ie nu weer een functie heeft, na zeven jaar verstoffen!

@ Moosey : wie wat bewaart die heeft wat!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.