Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Dat de auto een dag eerder naar de garage mag! De koppeling ligt eruit en rijden is yolo maar wel handig van en naar werk, 16km is te fietsen maar niet elke dag vind ik 😅

Dat de laatste camping voor onze zomervakantie ook geboekt is! Zat nog te wachten op bericht terug en dat duurde even. Maar ook die is nu echt gereserveerd, dus de hele vakantie is compleet! 2 Campings op de heenreis, waarvan 1 in zuid Duitsland en 1 in noord Italië. Die laatste blijven we 2 nachten. Dan 2 weken in Italië op dezelfde camping en op de terugreis ook weer 2 campings. 1 In Oostenrijk waar we dan 2 nachten blijven en als laatste nog 1 in Duitsland. Het was flink zoeken en veel mailen, niet overal willen ze gasten voor maar 1 nacht helaas. Maar het is rond

Twee spechten tegelijk bij mijn pindakaaspot!

De eerste sneeuwklokjes gezien, en bedacht dat het nog maar een week of 7 is en we hebben weer zomertijd

nlies schreef op 07-02-2024 om 15:30:

De eerste sneeuwklokjes gezien, en bedacht dat het nog maar een week of 7 is en we hebben weer zomertijd

hier ook al krokussen. Mooi gezicht weer

Al mijn kleding voor de Carnaval ligt klaar. Morgen gaat het beginnen.

van mijn manager: Net nog even contact gehad ivm mijn ziek-zijn. Geef aan dat ik verwacht er maandag er weer te zijn en zei zegt: Dat hoop ik ook, zo niet, dan hoor ik het wel. Je moet rustig  aan doen. 
Nooit een verwijtende toon, of aandringen dat je aan het werk moet. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

09-02-2024 om 09:23

Niet alleen verdriet deze week, ook blij want mijn autootje krijgt vandaag nieuwe banden, joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   (Oud, 4e hands auto waarvan de banden dringend aan vervanging toe waren)

Een week zonder drank en drie dagen zonder tabak (wel valsgespeeld want ziek geworden vorig weekend). 

Phoebe, ik heb  ook recent nieuwe banden en gelijk laten uitlijnen.  Rustig idee.

Dat ik me na anderhalve dag buikgriep en continu slapen eigenlijk alweer behoorlijk kiplekker voel

MellowTurkey78

MellowTurkey78

09-02-2024 om 15:49

Beterlaat2021! schreef op 09-02-2024 om 10:08:

Phoebe, ik heb ook recent nieuwe banden en gelijk laten uitlijnen. Rustig idee.

Ja zeker, en bij mij was het echt nodig want de banden zijn echt niet goed. Inmiddels zitten ze eronder, ik ben zo blij!!!  ! (Gelukkig ook nog iets leuks deze week..)

dat ik volgend weekend een rechtstreekse treinverbinding naar de huishoudbeurs heb 

Onze logeer hond is weer naar huis. Net geveegd en er lag ongeveer een halve hond onder de bank. Het is echt een lief beest, maar zo wild, lomp, groot en zo veel haar. Zijn baasje zal ook wel weer heel blij zijn dat hij terug is. Nou verwacht ik wel dat hij vast nog een keer komt logeren dit jaar, maar ik hoop dat de gezondheid van zijn baasje voorlopig redelijk blijft en het niet nodig is.

Nieuwe vloer uitgezocht  en nieuwe  salontafel  gekocht vanmiddag. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.