Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


oh dat is een leuke aankoop Lientje. Hoelang moet je nog geduld hebben? 

Friezinnetje schreef op 09-02-2024 om 17:12:

oh dat is een leuke aankoop Lientje. Hoelang moet je nog geduld hebben?

We  zijn nu bezig met verbouwen. De vloer  en de tafel kunnen we in principe  volgende  week al ophalen. Maar laten we even staan. Eind april komt de bank, voor die tijd moet de vloer erin . En dan wil ik nog een mooi kleed kopen voor onder de tafel. Dus in principe moet alles eind april klaar zijn. Dan kunnen we door naar de volgende  projecten: nieuwe keuken, nieuwe badkamer, wc boven.  En dan nog buitenkant, dak en muren. Als laatste de slaapkamer , dan kunnen  we er weer jaren tegenaan.

Maar we doen eigenlijk  alles zelf, dus dit wordt wel een meerjarig  project vrees ik. Eerst de vloer maar klaar, dan zal ik al heel blij zijn!

oh, nog heel wat plannen!  Succes! 

Nieuwe collega, super leuke vrouw. 

Moosey schreef op 09-02-2024 om 13:13:

Dat ik me na anderhalve dag buikgriep en continu slapen eigenlijk alweer behoorlijk kiplekker voel

Fijn hé, ik ben na 2 dagen ook weer beter, alleen nog wat minder eetlust en als ik wat te veel doe, merk ik dat ik nog wel moe ben. Gewoon wat rustiger aan dan gaat het prima 

Gisteren mijn eerste vrijdagmiddag in acht jaar en vandaag the Walk of Wisdom geboekt. Het leven is momenteel een feestje.

Je eerste vrijdagmiddag in acht jaar? Hoe kun je nou acht jaar geen vrijdagmiddagen hebben gehad?

Heerlijke dag en nacht alleen thuis, geen man en kinderen in de buurt. Vanmiddag mezelf getrakteerd op een mooie nieuwe trui voor het voorjaar, een deel van de achtertuin onkruidvrij gemaakt en genoten van het feit dat er elk jaar meer krokusjes opkomen in de tuin. Hij staat er vol mee. Laat de lente maar komen ♥️ oh ja, en sushi besteld...

Heel gezellig uitje gehad met kleuter naar de Ikea. Ze heeft lekker gespeeld en we hebben onszelf op wat lekkers getrakteerd in het restaurant. Ze was ook een erg handig hulp met de grote pakketten op de kar laden. Het ijsje hadden we dus wel verdiend. Morgen de kasten in elkaar zetten. We zijn ook maar met 1 ding meer terug gekomen dan op het lijstje stond.

Stad in geweest met een vriend die ik lang niet gezien heb en op tijd weer thuis. Morgen huis voor mezelf, heerlijk. Op mn gemak beetje opruimen, luisterboek, thee, borduurwerk en kat op schoot. 

Tara82 schreef op 10-02-2024 om 23:24:

Heel gezellig uitje gehad met kleuter naar de Ikea. Ze heeft lekker gespeeld en we hebben onszelf op wat lekkers getrakteerd in het restaurant. Ze was ook een erg handig hulp met de grote pakketten op de kar laden. Het ijsje hadden we dus wel verdiend. Morgen de kasten in elkaar zetten. We zijn ook maar met 1 ding meer terug gekomen dan op het lijstje stond.

Geslaagde dag dus!

Broodjebrie schreef op 11-02-2024 om 09:08:

[..]

Geslaagde dag dus!

Zeker. Inmiddels zit kast 1 inelkaar en moet man zijn bed uit komen om te helpen hem overeind te zetten. Daarna kan de andere kast inelkaar. Kleuter heeft al het karton al geclaimd en als er zo weer plek is gaat ze de dozen verven  . Ik ben nog steeds erg blij. Waarschijnlijk ga ik nog wel wat mopperen als ik de deurtjes er in moet hangen, maar ook dat komt wel goed.

Tara82 schreef op 11-02-2024 om 10:02:

[..]

Zeker. Inmiddels zit kast 1 inelkaar en moet man zijn bed uit komen om te helpen hem overeind te zetten. Daarna kan de andere kast inelkaar. Kleuter heeft al het karton al geclaimd en als er zo weer plek is gaat ze de dozen verven . Ik ben nog steeds erg blij. Waarschijnlijk ga ik nog wel wat mopperen als ik de deurtjes er in moet hangen, maar ook dat komt wel goed.

Zo, goed bezig! Ik moet nu denken aan vorig jaar, toen ik ging verhuizen hadden we 2 nieuwe kasten gekocht, hele auto zat tjokvol. Hele middag bezig geweest om alles in elkaar te zetten haha. 

Honden cursus gehad en ging super vandaag 

7 kilometer gewandeld vanmorgen. Veel vogels gehoord en gezien, er liep nog een hertje in een weiland. Heerlijk. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.