Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Ik werd vandaag blij (gisteren ook 😁) van de tweede gaatjes die ik gisteren in een opwelling in mijn oren heb laten schieten.

Al is een opwelling niet helemaal waar, want ik wil het al ongeveer 10 jaar, maar durfde nooit.

allemaal vogeltjes in de tuin, oa grote bonte specht, roodborstjes, musjes. 

Mijn jongvolwassen kinderen kunnen morgen allebei weer eens naar hun oude middelbare school om zich daar een dagje nuttig te maken als vrijwilliger. Vorig jaar geen mogelijkheid voor gehad vanwege hun studie. 
Ze zijn al de hele dag bezig met de voorpret.  Wat trekken we aan? Welke docenten zullen we zien? Welke andere oud leerlingen zullen er zijn, ik hoop dat xx er is maar yy niet die deed vorige keer zo drammerig.
Dat zij gezellig "in spanning" zijn over wat ze morgen gaan beleven maakt mij blij.
Hoewel ze het nu met hun studies ook goed naar de zin hebben vinden ze het allebei zo jammer dat het na het middelbare schooldiploma klaar was op die school dat ze het nog steeds missen en altijd proberen om voor de evenementen waar vrijwilligers gevraagd worden tijd vrij te maken. 

De weegschaal  is eindelijk  weer wat naar beneden gegaan. Mèn, wat gaat dat traag bij mij.

lientje69 schreef op 11-02-2024 om 16:33:

De weegschaal is eindelijk weer wat naar beneden gegaan. Mèn, wat gaat dat traag bij mij.

Gefeliciteerd en zie het positief: Als afvallen langzaam gaat is de kans dat het blijvend is groter dan bij een crashdieet waar je in 3 weken 2 kilo bent afgevallen. Dat zit er zo weer aan. 😜

Vandaag boodschappen gedaan bij de Aldi. Scharrelkipfiléhaasjes gekocht. Op de verpakking staat 300 gram. Thuis heb ik die op de weegschaal gelegd want ik wilde het in porties verdelen, ik eet alleen.
Wat denk je? 361 gram. Gaat natuurlijk nog een paar gram af voor de verpakking maar dan nog.
Aldi doet niet aan krimpflatie 
Dáár word ik nu blij van en ik vind die haasjes ook errug lekker. 

Heerlijk gezongen tijdens een koorwerkend 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

11-02-2024 om 20:43

Ben Queer-eye aan het bingen en daar word ik heel erg blij van want ze maken mensen heel erg blij...

Vandaag weer aan het werk gegaan, maar hield het niet de hele dag vol. Dus rond 14.15 uur naar huis gegaan. Lieve collega's die meteen vanmorgen al zeiden: Denk goed om jezelf, en als het niet lukt, gewoon eerder naar huis. Zo fijn

Dat m’n kater echt 100% mee valt.. en dat had ik absoluut niet verwacht na gisteravond 😂

dat ik voor mezelf ben opgekomen. Ik ben best trots op mezelf!

Broodjebrie schreef op 13-02-2024 om 16:18:

dat ik voor mezelf ben opgekomen. Ik ben best trots op mezelf!

Dat ze bij de sloop van een woonwijk hier in de buurt het afval scheiden (hout, steen, gips, glas) En er komen evenveel huizen voor terug, maar dan duurzaam.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

13-02-2024 om 21:21

Broodjebrie schreef op 13-02-2024 om 16:18:

dat ik voor mezelf ben opgekomen. Ik ben best trots op mezelf!

Goed zo, ben trots op je!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.