Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Auwereel schreef op 19-12-2023 om 22:41:

[..]

Mijn zoon was op een gegeven moment flink fan, dus zijn we naar een show van hem geweest. Dat was "Even Geduld A.U.B." en we hebben genoten. Alleen weet ik niet of Jochem Myjer toen zelf erg genoot, want er was een "geinponem" in de zaal die op geen gegeven moment een erg gevatte opmerking terugkaatste. Dat had Jochem niet verwacht dus die was even helemaal uit de flow.

Oh echt.. was het een rare opmerking dan?

MellowTurkey78

MellowTurkey78

20-12-2023 om 08:50

Lollypopje schreef op 20-12-2023 om 07:34:

[..]

Bij mij niet, maar bij mijn slaapproblemen werkt alleen grof geschut

Nou ik speel ook een beetje vals hoor, met tussendoor-dutjes heb ik geen probleem maar met mn nachtrust ook een tijd lopen klooien. Bleek een serotonineprobleem te hebben wat nu opgelost is met SSRI.

Ik heb voor het eerst in jaren de hele nacht geslapen zonder 1x wakker te worden.  Wat is dat lekker zeg!  

PhoebeHolmesreturns schreef op 20-12-2023 om 08:50:

[..]

Nou ik speel ook een beetje vals hoor, met tussendoor-dutjes heb ik geen probleem maar met mn nachtrust ook een tijd lopen klooien. Bleek een serotonineprobleem te hebben wat nu opgelost is met SSRI.

Oh 😂 jullie hadden het net over slaapproblemen,  dat had ik helemaal nog niet gelezen. Ik kan erover meepraten, slapen is normaal gesproken een ramp hier. Maar vannacht dus een keer niet. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

20-12-2023 om 10:41

_Audrey schreef op 20-12-2023 om 10:15:

[..]

Oh 😂 jullie hadden het net over slaapproblemen, dat had ik helemaal nog niet gelezen. Ik kan erover meepraten, slapen is normaal gesproken een ramp hier. Maar vannacht dus een keer niet.

Wat fijn dat je goed geslapen hebt! Doet wonderen, een nachtje slapen.

Het dakdekkersbedrijf is net geweest, urgente klus dus ze komen morgenochtend. (Wel jammer dat het niet vandaag al gemaakt kan worden maar goed)

PhoebeHolmesreturns schreef op 20-12-2023 om 10:41:

[..]

Wat fijn dat je goed geslapen hebt! Doet wonderen, een nachtje slapen.

Het dakdekkersbedrijf is net geweest, urgente klus dus ze komen morgenochtend. (Wel jammer dat het niet vandaag al gemaakt kan worden maar goed)

Hopelijk blijft het vandaag droog en kunnen ze het morgen wel goed repareren!

Broodjebrie schreef op 20-12-2023 om 07:50:

[..]

Oh echt.. was het een rare opmerking dan?

Nee, heel gevat. Ik herinner me de opmerking zelf niet, maar Jochem had 'm zelf kunnen bedenken. Maar hij was direct uit zijn concentratie, dat was jammer.

Ik heb alles in huis om een kerst met 12 mensen te overleven.... Joepie!!!!! Moet eerst de 27 ste weer in winkel in.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

20-12-2023 om 12:12

_Audrey schreef op 20-12-2023 om 11:19:

[..]

Hopelijk blijft het vandaag droog en kunnen ze het morgen wel goed repareren!

Nee niet helemaal droog en straks denk ik nog meer regen maar komt vast goed...

Dat ik nu weer eens ruim een uur gewandeld heb met de hond en een vriendin terwijl het droog is.

Heb net twee dagen opleiding gekregen en morgen eerste werkdag. Hoop dat het lukt en ik weer vertrokken ben; het zou goed zijn voor mij en ons gezin. 

Eindelijk eens iets leuks gewonnen bij de postcodeloterij. Een bloemenbon van 30 euro.

Ted68 schreef op 20-12-2023 om 12:04:

Ik heb alles in huis om een kerst met 12 mensen te overleven.... Joepie!!!!! Moet eerst de 27 ste weer in winkel in.

Oh heerlijk! Ik ben blij voor jou 😁

Ik moest kiezen vandaag, er waren twee pakketten voor mij bezorgd in het winkelcentrum. Allebei heel groot 😇.

Ik heb vandaag gekozen voor het pakket met de kattenmandjes voor m’n liefjes (ze liggen er al in😂) en een gedeelte boodschappen, en morgen na werk het andere pakket en de rest van de “kerst-“ boodschappen.

On topic: blij omdat de katten de mandjes fijn vinden en blij omdat ik al zoveel lekkere dingen in huis heb!

Eindelijk weer eens voor mezelf geshopt!
2 blousjes en een jurk. Heerlijk

Moirmel schreef op 20-12-2023 om 14:44:

Heb net twee dagen opleiding gekregen en morgen eerste werkdag. Hoop dat het lukt en ik weer vertrokken ben; het zou goed zijn voor mij en ons gezin.

Succes Moirmel, je bent de twee opleidingsdagen goed doorgekomen. Je hebt deze horde overwonnen. Hou in je achterhoofd dat dit geluk is.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.