Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Regendrup. schreef op 20-12-2023 om 18:24:

Eindelijk weer eens voor mezelf geshopt!
2 blousjes en een jurk. Heerlijk

Goed bezig. Heb je een plaatje van wat je hebt gekocht? 

De Europese Commissie wil de wolf minder intensief beschermen. Dat lijkt me een heel goed idee. Je zal maar schapenhouder zijn.

Moirmel schreef op 20-12-2023 om 14:44:

Heb net twee dagen opleiding gekregen en morgen eerste werkdag. Hoop dat het lukt en ik weer vertrokken ben; het zou goed zijn voor mij en ons gezin.

Succes morgen!

Alle kerstkadootjes ingepakt. Morgen al zoveel mogelijk boodschappen in huis halen. 

Oh ja, en ik ben nu vrij, tot volgende week donderdag, dan een dagje touren door de provincie voor het werk, en dan pas weer 2 januari aan het werk. 

Friezinnetje schreef op 20-12-2023 om 20:08:

Alle kerstkadootjes ingepakt. Morgen al zoveel mogelijk boodschappen in huis halen.

Oh ja, en ik ben nu vrij, tot volgende week donderdag, dan een dagje touren door de provincie voor het werk, en dan pas weer 2 januari aan het werk.

2 januari? Ik de 8e pas, en dat is hard nodig om te zorgen dat m'n vrije dagen op tijd opgaan. 

Ted68 schreef op 20-12-2023 om 12:04:

Ik heb alles in huis om een kerst met 12 mensen te overleven.... Joepie!!!!! Moet eerst de 27 ste weer in winkel in.

Och, mij kennende zal ik vast wel weer iets vergeten 

Gelukkig geen eters deze kerst.

Auwereel schreef op 20-12-2023 om 20:24:

[..]

2 januari? Ik de 8e pas, en dat is hard nodig om te zorgen dat m'n vrije dagen op tijd opgaan.

Baas boppe baas. 

Ben al door mijn dagen heen, nu lfb-uren 

Ik heb nu ook alle boodschappen binnen voor t/m kerst. Heerlijk op tijd, zonder drukte   

Van mijn werk. Een totaal kicken dag gehad, hele dag in de hyperfocus en alles liep als een zonnetje, ondanks zieken. En iedereen zo lekker aan het werk en aan het genieten, en de gasten ook zo blij en tevreden. Lekker op tijd klaar en nog even gezellig wat gedronken met z’n allen, er ook nog aan gedacht om m’n kerstpakket mee te nemen en op het kaartje daarin nog 6 veren in m’n reet gehad van mn baas. Ik zou het werkelijk iedereen gunnen om zo belachelijk goed op z’n plek te zitten als ik zit. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

21-12-2023 om 10:18

Blij want lek op dak wordt vandaag gerepareerd en ik belde net de salon ivm kapotte shellack wat net gezet is en daar kan ik straks ook heen. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

21-12-2023 om 13:36

Het lek is gemaakt! Ben enorm opgelucht, ik had er toch wel stress van...

Kerstvakantie, 2 weken en daarna een rustiger rooster 

ondanks de regen en storm, vandaag het zonnetje ook nog gezien 

Ik heb ook kerstvakantie 🥳

Vanmorgen een yogales gehad en dat werkt toch beter dan zelf wat yogaoefeningen doen. Het werkte als een tierelier, ik werkte in een flow vandaag, zo ontspannen . Dat zou ik vaker moeten doen, maar ik heb niet altijd zin om vroeg mijn bed uit te gaan en een latere les is niet altijd mogelijk ivm werk.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.