Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Het dankbare " dank u wel hoor zuster, ik vond het zo heerlijk " van een 101- jarige bewoonster omdat ik een geschild peertje bij haar gebracht had.

lientje69 schreef op 16-12-2023 om 17:27:

Het dankbare " dank u wel hoor zuster, ik vond het zo heerlijk " van een 101- jarige bewoonster omdat ik een geschild peertje bij haar gebracht had.

Dat zijn mooie momenten 

Ondanks dat ik geen baan meer heb… Ben ik er wel achter gekomen dat ik het heel leuk vind om mensen te helpen. Dus kijken of ik iets kan vinden waar de klant wél centraal staat en m’n vaardigheden goed tot hun recht komen.

Vriend een week niet gezien, gister hele avond gesprekken gehad over ouders en onze relatie en was heel fijj. Daarna met hem en vrienden naar de kroeg geweest, super leuke avond. Goede seks, ontbijt op bed en nu staat ie te koken. 

Net terug van leuk evenement. Meer dan 100 trekkers door de gemeente die allemaal verlicht waren. Hordes mensen langs de kant van de weg. En heel veel jongeren op de trekkers die mee deden. Mooi gebaar. Begonnen in de coronatijd en nu in onze gemeente opnieuw georganiseerd. 

Dat ik, ondanks dat ik zo moe ben, naar een verjaardagsborrel ben gegaan. Was gezellig, maar ben op tijd naar huis gegaan (moest ook nog anderhalf uur reizen) en nu gedoucht en met de op de terugweg gehaalde boodschappen weer heerlijk lekker thuis 💃🏻

dat ik gisteren alle klusjes heb gedaan die al een tijdje op de planning stonden, heerlijk!

Vrijdag zo leuk gehad op het kerstdiner van werk, vooral al onze cliënten en vrijwilligers zo zien genieten is echt een feest

Dat we gisteren onze kerstkaarten hebben geschreven.  
Je moet er even voor gaan zitten, maar het is fijn als het klaar is.
Er zit al een deel op de post.
Het grootste deel wordt in de buurt met de hand bezorgd.
't Mag ouderwets zijn, maar ik vind kerstkaarten sturen en krijgen  nog steeds leuk.

van de zon!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

17-12-2023 om 14:10

Ook in mijn woonplaats veel cultuur in december. Ik woon vlakbij het station waar in december een weekend, dit weekend dus, de stoomtrein een paar x rijdt. Dat is hartstikke leuk, de halve buurt staat dan op de brug te kijken. Nu staan we ook weer klaar en dat vind ik echt zo leuk, word ik helemaal blij van! Ik was vanmorgen al wezen kijken en nu weer, kon het niet laten 

Telefoontje, tante van 86 die ik een kerstkaart heb gestuurd, ze was er zo blij mee 

Na de ergernis van vorige week over een kerstmarkt in Duitsland 
Vandaag bij de kerstmarkt in ons eigen dorp geweest het was gezellig en heel veel kraampjes met kerstspullen 
En er was een ijsbaan gemaakt, waar jongste kind zich prima heeft vermaakt dit weekend 

We hebben een andere auto. Gisteren heeft dochter de stem van de navigatie uitgezet. Blij!!!

Netherfield schreef op 17-12-2023 om 15:47:

We hebben een andere auto. Gisteren heeft dochter de stem van de navigatie uitgezet. Blij!!!

Hoezo?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.