Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Blij dat ook hier alle kerstkadootjes  binnen zijn...en ook al ingepakt  zijn....

Ted68 schreef op 12-12-2023 om 20:11:

Blij dat ook hier alle kerstkadootjes binnen zijn...en ook al ingepakt zijn....

inpakken moet ik nog, maar dat is zo klaar

Blij met mijn nieuwe Vinted jasje dat me als gegoten zit en precies is wat ik zocht!
En de meneer van het ophaalpunt is erg vriendelijk en ik kreeg zelfs een piepklein kerstpakketje bij het pakje afhalen, twee chocolaatjes! Lief hoor.
Ook blij dat alle pakjes voor Sinterkerst die ik besteld heb, binnen zijn èn ik mijn gedichten af heb. Nog even inpakken en dan ben ik klaar voor het feest.

Blij is niet het woord maar er is vandaag een nieuwe reeks gestart over gezinnen in armoede en wordt daar altijd sentimenteel van. Misschien omdat ik zelf zo opgroeide en nog steeds denk zo te eindigen, zelfs al woon ik ondertussen in een bijna afbetaalde woning te midden van een regio waar de woningen vlotjes over het half miljoen gaan. 
Voor de geïnteresseerden: Zorgen voor mama, VRT MAX (denk wel dat je een vpn nodig hebt om dit te bekijken in Nederland).

Zomervakantie geboekt! We wilden naar dezelfde plek, maar dat was via vacansoleil en ja, failliet… Is overgenomen maar reserveren kan nog niet, geen idee wanneer wel, gedoe allemaal. Camping heeft zelf ook stacaravans, wel iets ouder maar met airco en geboekt. Blij!

Netherfield schreef op 13-12-2023 om 09:29:

Zomervakantie geboekt! We wilden naar dezelfde plek, maar dat was via vacansoleil en ja, failliet… Is overgenomen maar reserveren kan nog niet, geen idee wanneer wel, gedoe allemaal. Camping heeft zelf ook stacaravans, wel iets ouder maar met airco en geboekt. Blij!

De voorpret kan beginnen 👍️

MellowTurkey78

MellowTurkey78

13-12-2023 om 13:12

Ik wilde net hummus op mijn boodschappenbriefje schrijven maar ik bladerde toevallig in een receptenboek waar ik een recept zag met dingen die ik (bijna allemaal) in huis had inclusief kikkerwerten en besloot dat ik een poging ging wagen om het zelf te maken en dat is best goed gelukt. Ik zit het nu lekker op te smullen met geroosterd brood en daar word ik best wel blij van.

Het dak van de schuur ligt vol met water. Vanaf kind z'n slaapkamer raam heb je daar mooi zich op. 
Vanmiddag toen de zon 10 minuten scheen was het een drukke bedoeling op het dak. 2 duiven, een merel, een paar koolmeesjes en heel veel mussen waren een bad aan het nemen. Was een mooi gezicht. 

Dochter  kookt vandaag  omdat ik zoveel  pijn heb.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

15-12-2023 om 19:29

lientje69 schreef op 15-12-2023 om 16:06:

Dochter kookt vandaag omdat ik zoveel pijn heb.


Ik ben blij omdat ik net voor het eerst (ben 41 maar heb sinds juni pas mijn 1e autootje. Had al jaren mijn rijbewijs maar het was niet echt nodig en het is er gewoon nog niet eerder van gekomen) in mijn eentje een flinke rit heb gemaakt; kilometer of 90 en dat ging niet 100% en ik vond het best pittig (was ook druk want in de spits, kon niet anders) maar het is gelukt en daar ben ik best wel trots op 

kei goed Phoeboe 

ik heb vandaag het 2-jaar durende theoretische deel van mijn opleiding afgerond

MellowTurkey78

MellowTurkey78

16-12-2023 om 08:00

Saga schreef op 15-12-2023 om 22:14:

ik heb vandaag het 2-jaar durende theoretische deel van mijn opleiding afgerond

Jij ook goed gedaan  en dank je wel 😊

Het kerstconcert dat ik gisteravond bezocht heb. Ik was daar alleen heen gegaan en kende niemand die daar ook heen ging. Maar zoals ik al hoopte, raakte ik voorafgaand aan het concert al heel snel in gesprek met de mensen aan beide kanten naast me en de pauze was later ook zo voorbij. Dat vind ik nog weleens een dingetje als ik ergens alleen heen ga, zo'n typisch "laat ik Twitter eens checken"-moment. Maar niets van dat alles, heb genoten van het concert én van de tijd die eraan voorafging én van de pauze. 

PostNL had mijn pakketje van een webshop kwijt gemaakt. Na mijn uitleg heeft webshop het opnieuw gestuurd en dit is netjes aangekomen vandaag.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.