Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Bakblik schreef op 10-12-2023 om 16:39:

[..]

Ik heb geen droger, met slecht weer is 1 was per dag de max dus ik ben heel blij als dochter ruim op tijd komt met wanneer ze wat nodig heeft dan maken we samen een plan.

Ik wil absoluut niet dat ze zelf haar spullen gaat wassen en van allemaal halve trommels draait. Strijken kan ze zelf doen als het krap wordt. De 2e dag dat ze haar witter blouse nodig heeft ben ik al vroeg de deur uit om te werken. Dan kan ze vroeg uit bed en strijken.

Ieder zijn eigen ding, helemaal prima als dat voor jullie zo werkt 

Ik heb gelukkig wel een droger en buiten dat ben ik maximaal chaotische huisvrouw. Ik heb nooit plannen of structuur en rommel maar wat aan 🙈. 

hier vandaag alle truien van mijn puberdames gewassen. Die kunnen ze precies 1 dag aan, dan stinken ze. 
Zonet boodschappen gedaan met oudste want school zamelt in voor de voedselbank. Blij want het was gezellig en je doet iets goeds. Zij morgen minder blij want alles moet mee op de fiets naar school. 

Lollypopje

Lollypopje

10-12-2023 om 17:26 Topicstarter

ik ben zo blij 😊

Ik had een vriendin op visite. Eerst fijn geknuffeld. Daarna gekletst en samen geluncht (bagel en beans laten bezorgen) en daarna ben ik gaan rusten en heeft ze mijn kerstboom opgetuigd.

En nu lig ik op de bank met een grote glimlach naar mijn mooie boom te kijken 🎄💜😊

Lollypopje schreef op 10-12-2023 om 17:26:

ik ben zo blij 😊

Ik had een vriendin op visite. Eerst fijn geknuffeld. Daarna gekletst en samen geluncht (bagel en beans laten bezorgen) en daarna ben ik gaan rusten en heeft ze mijn kerstboom opgetuigd.

En nu lig ik op de bank met een grote glimlach naar mijn mooie boom te kijken 🎄💜😊

Leuk Lollypopje geniet van je boom.

Ik heb vandaag mijn kerstdozen tevoorschijn gehaald en een krans gemaakt. Daar werd ik blij van.

Ik ben vandaag een oude bekende tegen gekomen, we waren elkaar uit het oog verloren door omstandigheden maar hadden altijd leuk contact. Nu gaan we dat weer oppakken.

Gonnie schreef op 10-12-2023 om 18:20:

Ik ben vandaag een oude bekende tegen gekomen, we waren elkaar uit het oog verloren door omstandigheden maar hadden altijd leuk contact. Nu gaan we dat weer oppakken.

Wat leuk!

Ik ben blij met mijn beslissing om voortaan zelfscan te nemen in mijn supermarkt. Was even wat onwennig maar gaat veel sneller zo, en ik ben niet gecontroleerd. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

11-12-2023 om 16:32

Broodjebrie schreef op 11-12-2023 om 13:46:

[..]

Wat leuk!

Ik ben blij met mijn beslissing om voortaan zelfscan te nemen in mijn supermarkt. Was even wat onwennig maar gaat veel sneller zo, en ik ben niet gecontroleerd.

Zelf winkeltje spelen  ..

PhoebeHolmesreturns schreef op 11-12-2023 om 16:32:

[..]

Zelf winkeltje spelen ..

Dit, hahaha: daarom vind ik het stiekem ook zo leuk 😂

Loulou39 schreef op 11-12-2023 om 16:34:

[..]

Dit, hahaha: daarom vind ik het stiekem ook zo leuk 😂

Haha ergens had ik er ook wel plezier in.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

11-12-2023 om 18:58

Loulou39 schreef op 11-12-2023 om 16:34:

[..]

Dit, hahaha: daarom vind ik het stiekem ook zo leuk 😂

En dan bedoel je niet zelf afrekenen maar alles zelf al scannen met zo'n apparaat voordat je het in je karretje smijt? Misschien ga ik dat zelf ook een keer proberen want ik doe dat dus nooit... 

PhoebeHolmesreturns schreef op 11-12-2023 om 18:58:

[..]

En dan bedoel je niet zelf afrekenen maar alles zelf al scannen met zo'n apparaat voordat je het in je karretje smijt? Misschien ga ik dat zelf ook een keer proberen want ik doe dat dus nooit...

als ik  mijn weekboodschappen haal, doe ik altijd met scanner. Meteen alles in de tas, niet er weer uithalen bij de kassa. Scheelt zoveel tijd. 

Ja geweldig die zelfscan waarbij alles meteen in je tas kan. Scheelt zoveel tijd als je een keer een steekproef moet ondergaan kost het iets extra maar dat weegt niet op tegen de tijdswinst in andere dagen. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

11-12-2023 om 22:52

Friezinnetje schreef op 11-12-2023 om 19:01:

[..]

als ik mijn weekboodschappen haal, doe ik altijd met scanner. Meteen alles in de tas, niet er weer uithalen bij de kassa. Scheelt zoveel tijd.

En dan hoef je alleen maar die scanner in dat zelfafreken ding te smijten of aan de cassierre te geven? Dat scheelt idd wel een hoop...Ga ik ook een keer proberen denk ik...

PhoebeHolmesreturns schreef op 11-12-2023 om 22:52:

[..]

En dan hoef je alleen maar die scanner in dat zelfafreken ding te smijten of aan de cassierre te geven? Dat scheelt idd wel een hoop...Ga ik ook een keer proberen denk ik...

Bij Jumbo ga je naar de zelfscankassa's, je scant de qr-code op zo'n afrekenunit en volgt de stappen die in beeld verschijnen en dan heb je afgerekend. Je kunt een scanner met je jumbo-kaart ontgrendelen als je begint met winkelen.  Dan worden je spaarpunten en zegels meteen geteld.  Kan je soms 1000 punten inleveren voor €5 korting of gratis producten. Echt heel handig. 

Ik zie zelfs 80 jarigen met een scanner door de winkel lopen. Niet dan altijd lachen als een moeder met jonge kinderen het gezeur van de kinderen "wanneer doen wij scanner gebruiken? " af doet met: Dat is zo ingewikkeld, dat kan mama niet!  En dat er dan z zo'n oudere zegt: Helemaal niet! Het is zoveel sneller en als je bij een steekproef 1x een foutje blijkt te hebben gemaakt heb je niet meteen een verbod op zelfscannen hoor!

Ik ga echt dingen vergeten als ik alles zelf moet scannen. Plus dat man wel eens belt met, zullen we toch iets anders eten, en ik dan dingen uit de scanner moet halen. En stiekem wordt ik wel blij van het praatje met de caissière…

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.