Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


lientje69 schreef op 11-11-2023 om 12:40:

N-H ook zonnetje nu na veel hagel en regen.
Her is vandaag mijn trouwdag.
En ik heb een kast opgeruimd. Zat er al een jaar tegenaan te hikken.

Gefeliciteerd Lientje 💐

Yumi schreef op 11-11-2023 om 12:44:

[..]

Gefeliciteerd Lientje 💐

Dank je Yumi. Jammer  genoeg  moet ik het in mijn eentje vieren, man is een paar weken  weg voor zijn werk. Het is overigens  een stuk beter weer dan 29 jaar geleden.  Toen erg mistig en grauw.

De plant staat eindelijk in z'n nieuwe pot (denk dat de plant daar ook heel gelukkig van wordt).

En kind gaat vandaag voor het eerst logeren (dat is vooral voor mij een heel ding). Man en ik gaan vanavond met vrienden eten. 
Heb er zin in maar vind het toch wel spannend dat kind niet thuis slaapt. 

Lientje gefeliciteerd 

Dank je mama-Inge!

Van het nieuwe season Sex Education. Ik ben ziekjes en vegeteer, een leuke serie maakt het vegeteren wel heel aangenaam

van visite van vanmiddag, er kwam een oud klasgenoot langs. Na onze studie was het contact eigenlijk verwaterd, maar sinds vorig jaar weer contact met elkaar, zo leuk!

van de kinderen die met Sint Maarten hier aanbellen.  Tot nu toe 25

Dorestad schreef op 11-11-2023 om 18:36:

van de kinderen die met Sint Maarten hier aanbellen. Tot nu toe 25

hier 2. Denk dat de overgebleven zakjes snoep maar weer mee naar het werk gaan. 

Dorestad schreef op 11-11-2023 om 18:36:

van de kinderen die met Sint Maarten hier aanbellen. Tot nu toe 25

Hier 9 kinderen, we wonen een beetje in een uithoek, komen over het algemeen niet heel veel kinderen, dus eigenlijk al heel veel dit jaar.

Dorestad schreef op 11-11-2023 om 18:36:

van de kinderen die met Sint Maarten hier aanbellen. Tot nu toe 25

Heb er nog maar 8 tot nu toe. Genoeg over voor onszelf dus. Buitenweg bij klein dorp, denk dat de meesten de nieuwbouw  huis aan huis pakken. ( is ook maar 3 straten, maar toch, hier liggen de huizen iets verder uit elkaar )

Friezinnetje schreef op 11-11-2023 om 18:36:

[..]

hier 2. Denk dat de overgebleven zakjes snoep maar weer mee naar het werk gaan.

totaal 9 geweest. Zit je weer met een hoop snoep. 

lientje69 schreef op 11-11-2023 om 12:50:

[..]

Dank je Yumi. Jammer genoeg moet ik het in mijn eentje vieren, man is een paar weken weg voor zijn werk. Het is overigens een stuk beter weer dan 29 jaar geleden. Toen erg mistig en grauw.

Ach dat is jammer, maar wat in het vat zit Als hij straks terug is... samen een mooie dag plannen om het in te halen. Doen hoor, 29 jaar is het vieren waard

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.