Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Friezinnetje schreef op 11-11-2023 om 20:46:

[..]

totaal 9 geweest. Zit je weer met een hoop snoep.

Daarom heb ik dit jaar expres al minder snoep gekocht. En ik had er ook wat fruit bij gelegd. Kind heeft behoorlijk wat snoep opgehaald, kan hij weer een poos vooruit (is geen grote snoepert). Het totaal is hier ook blijven steken op 9 kinderen 

De zon schijnt! En ik heb de clematis afgeknipt, dat moest nog steeds. Had ik al gezegd dat de zon schijnt? 😀

Netherfield schreef op 12-11-2023 om 10:52:

De zon schijnt! En ik heb de clematis afgeknipt, dat moest nog steeds. Had ik al gezegd dat de zon schijnt? 😀

Hahaha, hier ook 💃🏻

Ben alleen vannacht beetje ziek geworden: is het eindelijk droog, weet ik nog niet of ik naar buiten kan… nou ja, van binnen de zon zien is ook fijn 😁

hier ook blij met het mooie weer.  Zit lekker buiten met een boek 

Friezinnetje schreef op 12-11-2023 om 12:24:

hier ook blij met het mooie weer. Zit lekker buiten met een boek

Hier helaas nog steeds in de mist. Hoop dat  de zon nog doorbreekt.

Friezinnetje schreef op 12-11-2023 om 12:24:

hier ook blij met het mooie weer. Zit lekker buiten met een boek

Oh echt? Hier (Achterhoek) is het 8 graden en heel bewolkt!

Het wàs hier (Zuid Holland) mooi, zonnig weer. Inmiddels is het helemaal dichtgetrokken met mist. 

Het dinsdag bestelde fotobehang  (een bospad)  hebben we net op een muurtje in de huiskamer geplakt en ik vind het zó moooooooi!  Mijn wederhelft heeft heel veel geduld en doet het erg netjes.

Auwereel schreef op 12-11-2023 om 13:36:

Het wàs hier (Zuid Holland) mooi, zonnig weer. Inmiddels is het helemaal dichtgetrokken met mist.

Same here. Ben net terug van een wandeling maar het wordt steeds bewolkter. 

Van mijn kledingkast. Zo zalig om na zes jaar een bovenverdieping in verbouwing te hebben gehad nu voor alles een laatje of kastje te hebben

HAHA!wait..what schreef op 12-11-2023 om 12:41:

[..]

Oh echt? Hier (Achterhoek) is het 8 graden en heel bewolkt!

hier nu ook grotendeels bewolkt, maar heb lekker een uurtje in de zon gezeten, en 5-tal potten met tulpenbollen gevuld. Daar wordt ik later weer blij van  

Hier nog steeds  wandelingetje, blad van mijn balkon geen verwarming aan en toch nog 19 graden, heerlijk! 

Ik werd blij van het roodborstje dat ik zag en hoorde zingen.
Ik moet zeggen dat ik eindelijk het gevoel heb dat de temperatuur klopt met het jaargetijde.

Het was droog vandaag! Eindelijk weer met de meiden kunnen fietsen.

Hele fijne middag met leuke wijnproeverij op mooie lokatie met tuin en gelukkig was het droog.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.