Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


MellowTurkey78

MellowTurkey78

12-11-2023 om 20:00

Van het lekkere weer en een leuke middag met vriend nadat we gister best wel ff ruzie hadden.. (wat ook deels door mijn gedrag kwam hoor... )

Dochter  is keurig op tijd opgehaald  door de taxi voor  haar werk. Ze kan door gebroken knieschijf  zelf nog niet rijden, en het heeft nogal wat voeten in de aarde gehad ( want werk zei, we willen  dat je komt en daar zorg je zelf maar voor) maar eindelijk  vervoer  geregeld na veel ruzie.
Ik reed veel, maar heb ook mijn werk. Kan dus niet altijd op de momenten  dat zij haar daar willen  hebben.

Tussen de buien door kunnen lopen met de hond. Fijn ! 😀🌈

MellowTurkey78

MellowTurkey78

13-11-2023 om 17:27

Idd het was even droog dus kon ik even naar buiten, en ik heb iets gevonden wat ik heel erg kwijt was. Iets kleins wat op straat lag, ik heb drie x gekeken maar het is gevonden..  

Ook had ik een leuk gesprek bij een organisatie hier in de stad ivm vrijwilligerswerk. Werd ik ook blij van. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

14-11-2023 om 08:57

Niks fijners dan de dag beginnen met een halfuurtje yoga. Heb niet altijd zin om te beginnen maar zodra ik bezig ben word ik helemaal blij. (En mijn rug, nek en schouders ook!)

Mijn kind komt net thuis met de mededeling  dat ze onderweg (op haar fiets in de stromende regen) op weg naar haar afspraak een portemonnee vond met daarin bijna 100,- aan papiergeld en persoonlijke papieren. Het bleek van een Syrische man uit het AZC ter Apel te zijn. Ze is naar het Gemeentehuis gefietst en het daar afgegeven. Zelfs de balie medewerkster was onder de indruk, dat ze de moeite had genomen om in deze regenbui de portemonnee af te komen geven.
Hier wordt ik zo blij van (en trots natuurlijk) 

Al mijn praktijkexamens afgetoetst en gehaald.  
7 examens met wat subonderdelen.  Daar ben ik weer voor 2 jaar van af!

lientje69 schreef op 15-11-2023 om 14:32:

Al mijn praktijkexamens afgetoetst en gehaald.
7 examens met wat subonderdelen. Daar ben ik weer voor 2 jaar van af!

Wat goed gefeliciteerd! 

lientje69 schreef op 15-11-2023 om 14:32:

Al mijn praktijkexamens afgetoetst en gehaald.
7 examens met wat subonderdelen. Daar ben ik weer voor 2 jaar van af!

Gefeliciteerd!!    

Gefeliciteerd Lientje🎂
 

Gefeliciteerd Lientje

ik ben blij dat ik vandaag kennismakingsgesprek heb gehad met mijn therapeut. Vond het spannend, maar de eerste stap is gezet.

gefeliciteerd lientje 

lientje69 schreef op 15-11-2023 om 14:32:

Al mijn praktijkexamens afgetoetst en gehaald.
7 examens met wat subonderdelen. Daar ben ik weer voor 2 jaar van af!

En hoe heb je jezelf in de "flow" gekregen om het examen goed af te leggen? Even voor jezelf noteren om over twee jaar naar te kijken, met als titel erboven: "lientje69, je kan het!"

Dank voor de felicitaties!

Auwereel schreef op 15-11-2023 om 19:10:

[..]

En hoe heb je jezelf in de "flow" gekregen om het examen goed af te leggen? Even voor jezelf noteren om over twee jaar naar te kijken, met als titel erboven: "lientje69, je kan het!"

Dit was de eerste keer na mijn officiële  schoolexamens.  Die werden echt superstreng afgetoetst,  je mocht absoluut  geen fouten maken. Dit was dus nu  de eerste keer sinds diplomering dat ik ze weer opnieuw moest gaan halen. Maar hier werd helemaal  niet zo streng gekeken.  Dus bij kleine foutjes werd er gecorrigeerd,  en tips gegeven.  Hoef ik me dus niet meer  druk over te maken, dit ga ik redden tot mijn pensionering.  Nog 7 keer aftoetsen ( elke 2 jaar dus, maar als dit altijd zo gaat, gaat dat lukken) Hoef er niet meer wakker van te liggen.

Was overigens  nog een erg zenuwachtige collega,  ze sloopte drie injectiespuiten na elkaar. Hadden ze nog nooit meegemaakt. Ik was dus niet de enige stresskip.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.