Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Vind het te herkenbaar, bericht verwijderd 

lientje69 schreef op 15-11-2023 om 19:40:

Dank voor de felicitaties!

[..]

Dit was de eerste keer na mijn officiële schoolexamens. Die werden echt superstreng afgetoetst, je mocht absoluut geen fouten maken. Dit was dus nu de eerste keer sinds diplomering dat ik ze weer opnieuw moest gaan halen. Maar hier werd helemaal niet zo streng gekeken. Dus bij kleine foutjes werd er gecorrigeerd, en tips gegeven. Hoef ik me dus niet meer druk over te maken, dit ga ik redden tot mijn pensionering. Nog 7 keer aftoetsen ( elke 2 jaar dus, maar als dit altijd zo gaat, gaat dat lukken) Hoef er niet meer wakker van te liggen.

Was overigens nog een erg zenuwachtige collega, ze sloopte drie injectiespuiten na elkaar. Hadden ze nog nooit meegemaakt. Ik was dus niet de enige stresskip.

Fijn! Want om nou elke 2 jaar in de stress te zitten, terwijl je werk goed bevalt en goed aankan, is ook zowat!

Ik werd vandaag  erg blij van een lief compliment  van een collega

De bijzondere vriendschappen die ik de laatste jaren heb mogen afsluiten. Leven met het besef dat ik elk van hen letterlijk elk moment van de dag kan bellen als er iets is en dat ze voor me klaarstaan. En weten dat ik hetzelfde voor hen zal doen. 

Malibu2 schreef op 16-11-2023 om 16:43:

De bijzondere vriendschappen die ik de laatste jaren heb mogen afsluiten. Leven met het besef dat ik elk van hen letterlijk elk moment van de dag kan bellen als er iets is en dat ze voor me klaarstaan. En weten dat ik hetzelfde voor hen zal doen.

Wat mooi

Vandaag al weer mooi weer! zo eerst even een lappie bij de ramen langs doen

Dat mijn collega eindelijk op het werk naar het toilet kan. Ze moesten het invalide toilet groter maken, omdat het anders niet bruikbaar was voor haar. Nu moet er alleen nog een slot op de deur zodat niemand anders met de tillift kan gaan spelen. 

Tara82 schreef op 17-11-2023 om 12:59:

Dat mijn collega eindelijk op het werk naar het toilet kan. Ze moesten het invalide toilet groter maken, omdat het anders niet bruikbaar was voor haar. Nu moet er alleen nog een slot op de deur zodat niemand anders met de tillift kan gaan spelen.

Lief dat je daar blij van wordt 🌸

van het mooie weer.

Van de volgende opmerking van mijn zoon:

Als je binnen een week 3 keer hebt mogen mee-eten in een gezin waar ze absoluut niet kunnen koken (zijn vriendin,  een vriend waar hij was voor studie) dan geniet je van de hutspot van je moeder alsof het een culinair hoogstandje is.
Hij pakt de pan en schrapt hem helemaal leeg. 

Edit: fijn dat het gezeur over de gestampte pot over is.  Het gewone wordt meer gewaardeerd. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

17-11-2023 om 19:54

Bakblik schreef op 17-11-2023 om 19:27:

Van de volgende opmerking van mijn zoon:

Als je binnen een week 3 keer hebt mogen mee-eten in een gezin waar ze absoluut niet kunnen koken (zijn vriendin, een vriend waar hij was voor studie) dan geniet je van de hutspot van je moeder alsof het een culinair hoogstandje is.
Hij pakt de pan en schrapt hem helemaal leeg.

Edit: fijn dat het gezeur over de gestampte pot over is. Het gewone wordt meer gewaardeerd.

Loulou39 schreef op 17-11-2023 om 19:02:

[..]

Lief dat je daar blij van wordt 🌸

We hebben afgesproken dat we volgende week een extra kop thee gaan drinken in de ochtend. Het lijkt iets heel kleins, maar voor haar is het echt een hele grote verbetering. Haar blijheid is aanstekelijk  .

Daarstraks een goed sollicitatiegesprek gehad en mag vrijdag starten. Kleine job bovenop mijn ziekte uitkering, maar het zou onze medische kosten moeten dekken. 
Hoop nu wel dat ik het niet verkloot. 

Gefeliciteerd Moirmel! Misschien helpt het om van te voren te bedenken wat je zou kunnen verkloten (is het elke keer hetzelfde), en dat te bespreken met je leidinggevende hoe dit te voorkomen?

Moirmel schreef op 18-11-2023 om 21:21:

Daarstraks een goed sollicitatiegesprek gehad en mag vrijdag starten. Kleine job bovenop mijn ziekte uitkering, maar het zou onze medische kosten moeten dekken.
Hoop nu wel dat ik het niet verkloot.

Succes Moirmel! Hopelijk wordt het deze keer succesvol 💪

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.