Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


_Audrey schreef op 18-11-2023 om 21:57:

[..]

Succes Moirmel! Hopelijk wordt het deze keer succesvol 💪

Bedankt, blijf proberen. Al bijna vier jaar vallen en weer opstaan, maar het mag nu wel eens stoppen met dat vallen. 

Moirmel schreef op 18-11-2023 om 22:06:

[..]

Bedankt, blijf proberen. Al bijna vier jaar vallen en weer opstaan, maar het mag nu wel eens stoppen met dat vallen.

Dat zou fijn zijn hé. Wees niet te hard voor jezelf hoor, soms gaan dingen gewoon niet, hoe graag je ook wilt 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

19-11-2023 om 08:43

Blij omdat ik gister, sinds jaren, weer eens naar de intocht van Sinterklaas was . (Ik heb sinds kort een soort van taalmaatje die nu 2 maanden in NL is en ik wilde het haar laten zien).
Mijns inziens het allerleukste feest hier. 
Ik had overigens om 12u ook al de intocht op tv gezien dus ik was al helemaal in de stemming 
Kan me niet schelen dat ik 41 ben en dat het een kinderfeest is maar ik ga volgend jaar weer  (ik heb ook nog een paar kleine neefjes dus dat komt vast goed)

PhoebeHolmesreturns schreef op 19-11-2023 om 08:43:

Blij omdat ik gister, sinds jaren, weer eens naar de intocht van Sinterklaas was . (Ik heb sinds kort een soort van taalmaatje die nu 2 maanden in NL is en ik wilde het haar laten zien).
Mijns inziens het allerleukste feest hier.
Ik had overigens om 12u ook al de intocht op tv gezien dus ik was al helemaal in de stemming
Kan me niet schelen dat ik 41 ben en dat het een kinderfeest is maar ik ga volgend jaar weer (ik heb ook nog een paar kleine neefjes dus dat komt vast goed)

Ik ben ook ruimschoots volwassen en heb pubers en wij genieten ook nog van het Sint feest. Wij kijken met veel plezier naar het Sinterklaasjournaal.

Onderweg naar Comic Con 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

19-11-2023 om 19:43

Beetje ongemakkelijk (ik kan niet goed tegen complimenten) maar ook wel blij van een enorm compliment dat ik gister van iemand kreeg

Ik ben blij dat ik een man heb die geen aansteller is   

_Audrey schreef op 19-11-2023 om 19:46:

Ik ben blij dat ik een man heb die geen aansteller is

Bestaan die? 🤔

😁

MellowTurkey78

MellowTurkey78

19-11-2023 om 22:35

Loulou39 schreef op 19-11-2023 om 20:36:

[..]

Bestaan die? 🤔

😁

Loulou39 schreef op 19-11-2023 om 20:36:

[..]

Bestaan die? 🤔

😁

Jazeker 😁

mijn partner. Ik had een zware week. Op werk en vooral Prive met sterfgevallen en andere ingewikkeldheid. En er was ruimte, verzorging en niet teveel vragen maar wel goede gesprekken. Zo blij daarmee. In mijn eentje was ik niet zo ontspannen geraakt. En morgen weer lekker naar huis en samen los en toch in verbinding. Zo dankbaar. 

Stond daarnet in de keuken een kop koffie te maken toen partner naar beneden kwam terwijl ze haar neus snuitte, dus ik vroeg of ze haar trompet aan het oefenen was. Waarop zij dit liedje inzette:


https://www.youtube.com/watch?v=nE0Drbyetj4&ab_channel=DisneyBelgi%C3%AB

en wij enkele tellen later door de woonkamer marcheerden. 
Geen van beide aanleg voor ochtendhumeur.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

20-11-2023 om 07:42

Moirmel schreef op 20-11-2023 om 07:26:

Stond daarnet in de keuken een kop koffie te maken toen partner naar beneden kwam terwijl ze haar neus snuitte, dus ik vroeg of ze haar trompet aan het oefenen was. Waarop zij dit liedje inzette:


https://www.youtube.com/watch?v=nE0Drbyetj4&ab_channel=DisneyBelgi%C3%AB

en wij enkele tellen later door de woonkamer marcheerden.
Geen van beide aanleg voor ochtendhumeur.

  Geweldig!
Humor is zo belangrijk...(vind ik...)

Ik ga ook ff koffie maken voor mijzelf dus daar ben ik over een paar minuten ook heel erg blij mee 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

20-11-2023 om 08:56

Fijn nu zit dat olifantenlied in mn kop  maar goed ik heb altijd wel iets in kop en het is wel grappig. (Dat vindt mijn kat niet want nu loop ik met haar door de kamer te marcheren   )

Het is hier al de hele middag droog!!!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.