Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


van het prachtige weer. Kom net terug van 10 km door (beuken)bos,  langs het water met de vistrap (whow wat een water vergeleken met een paar weken geleden), over kletsnatte paden, veel modder,  tientallen paddenstoelen,  vliegenzwammen in grote groepen.  Ondanks de regen en het grijze weer heb ik deze week elke ochtend in het zonnetje kunnen lopen.

Werken  ging  erg soepel  vanmorgen.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

09-11-2023 om 15:08

Blij omdat ik de voordelen van  Vinted ontdekt heb! In 1dag 2 dingen verkocht en voor een tientje ook nog iets supermoois gekocht heb. 
Klein nadeeltje, het is erg verslavend maar goed daar kom ik wel overheen 

Ik lig lekker warm in bed en ik hoor de regen tegen het raam tikken; heerlijk! Zo fijn soms om in bed te liggen met het vooruitzicht dat je nog de hele nacht hebt om te blijven liggen/slapen! 😊

En daarbij erger ik me al weken kapot aan die regen! Dus nu maar even positief bekijken 😉 (sorry voor diegenen die er nog doorheen moeten nu 😅)

ik heb helemaal NIETS met het koningshuis, maar werd toch net even vrolijk van deze video waarin een journalist prinses Beatrix een video voorlegt van Amalia over de Antillen en om haar reactie vraagt. 
De vertedering bij prinses Beatrix, maar ook hoe ze tijdens het spreken haar eigen reactie steeds iets meer nuanceert. Ik weet niet, het was mooi tegengif voor de  ellende die ik verder las en zag. 
https://x.com/rickeversroyal/status/1723117389779279886?s=46

Het enthousiaste bezoek van de vogels in mijn achtertuin

van de zon ☀ 

Van vandaag en gisteren: 

  • Liefde
  • Dat ik vanochtend ondanks de regen toch heerlijk opgewekt wakker werd
  • Ik moest lachen om een persoon in een YouTube clip die atheïst Richard Dawkins goed kent en hem omschrijft als "one of the most Christian people I know" 
  • Van de leuke nieuwe kleding die ik gekocht heb
  • Het goede nieuws dat ik hoorde over iemand
  • Dat ik een ingeving had om iets te doen voor een persoon. Daar bleek diegene net behoefte aan te hebben. 

Het leven is mooi.. 

Friezinnetje schreef op 11-11-2023 om 11:24:

[..]

waar??

Hier ook. Oosten van Brabant

Saga schreef op 11-11-2023 om 11:33:

[..]

Hier ook. Oosten van Brabant

Hier in ZH ook. Heerlijk 

Broodjebrie schreef op 11-11-2023 om 12:14:

[..]

Regio Utrecht

hier het grootste deel regen en heel enkel een waterig zonnetje

Friezinnetje schreef op 11-11-2023 om 12:21:

[..]

hier het grootste deel regen en heel enkel een waterig zonnetje

Komt hier ook aan (regio Utrecht)

N-H ook zonnetje nu na veel hagel en regen.  
Her is vandaag  mijn trouwdag. 
En ik heb een kast opgeruimd.  Zat er al een jaar tegenaan te hikken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.