Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


MellowTurkey78

MellowTurkey78

08-10-2023 om 17:43

Yumi schreef op 07-10-2023 om 11:25:

Aflevering teruggekeken van, Dit was het nieuws
Wat een leuke uitzending met Francis van Broekhuizen, van mij mag ze blijven 👍️

Van mij ook, heb haar in het echt ontmoet een jaar terug of zo, erg leuk mens
Dit was het nieuws ook gezien, was erg leuk idd.

Ik ben blij,  op mn laptop lag internet eruit sinds gister, op mn andere apparaten deed het gewoon maar ik heb het zojuist per ongeluk zelf opgelost, terwijl ik echt geen reet snap van computers.

Van de kinderlijke blijheid van mijn jongvolwassen kinderen. Zaterdag was het 2 jaarlijkse gezinsevenement van het werk van mijn man waar we al 6 jaar niet waren geweest. Er zijn wat dingen veranderd dus het was leuk om weer een keer te gaan kijken. De wandelroute door het bedrijf en over het buitenterrein leidde ons vanzelf langs de kinderspelletjes die er ook iedere vorige keer waren. Het was voor mijn kinderen een tripje down memory lane. Weet je nog Kees dit kon jij altijd zo goed,  ja maar jij was altijd beter in die. Bij het laatste standje kon je een herinnering met je naam erop laten maken. Beiden zijn in het rijtje gaan staan en vanochtend zag ik ze vertrekken met het "herinneringsteken" aan hun tas geknoopt. Trots laten zien: familiedag 2023 ik was erbij!!  

Beiden komen op weg naar hun studie collega's van man tegen. 

Niet vandaag maar paar dagen geleden: van onze gezondheidszorg. 
Na ongelukje vrijdagavond, zaterdagochtend op aanraden van partner naar spoed gegaan. Kwam om half zeven binnen en stond om kwart voor negen al terug buiten na onderzoek en het nemen en bespreken van röntgenfoto's.

Moirmel schreef op 10-10-2023 om 05:32:

Niet vandaag maar paar dagen geleden: van onze gezondheidszorg.
Na ongelukje vrijdagavond, zaterdagochtend op aanraden van partner naar spoed gegaan. Kwam om half zeven binnen en stond om kwart voor negen al terug buiten na onderzoek en het nemen en bespreken van röntgenfoto's.

En hoe is het afgelopen? Niks gebroken? En heb je de bestuurder nog kunnen achterhalen? 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

10-10-2023 om 08:54

Moirmel schreef op 10-10-2023 om 05:32:

Niet vandaag maar paar dagen geleden: van onze gezondheidszorg.
Na ongelukje vrijdagavond, zaterdagochtend op aanraden van partner naar spoed gegaan. Kwam om half zeven binnen en stond om kwart voor negen al terug buiten na onderzoek en het nemen en bespreken van röntgenfoto's.

Nou ja wat een toeval! Ik moest zaterdagavond totaal onverwacht ook naar de spoed wegens heftige buikpijn en ik ben ook heel erg goed geholpen! Hoefte ook bijna niet te wachten... (Logisch ook want als het blinde darm is moeten ze snel ingrijpen, dat was het gelukkig niet)
Ik ben echt zo ontzettend goed geholpen, ook door de spoedapotheek bij het ziekenhuis. Echt die mensen staan onder grote druk en dan zijn ze zo ontzettend lief, daar werd ik heel erg blij van en het doet me heel erg veel!

Ik had gisteren gado gado gemaakt. Normaal gesproken is een maaltijd zonder vlees voor man uit den boze, maar nu zegt hij vanmorgen opeens: ik heb het vlees niet eens gemist,  we kunnen wel vaker vegetarisch gaan eten. Ik was hogelijk verbaasd,  maar ook echt blij! Ik wil al veel langer vleesloze dagen 

Heerlijk  geslapen  vannacht,  wat knap je daar toch van op als je niet steeds wakker word van pijn / plassen/ geluiden.

redbulletje schreef op 10-10-2023 om 07:35:

[..]

En hoe is het afgelopen? Niks gebroken? En heb je de bestuurder nog kunnen achterhalen?

Gekneusde ribben maar niets gebroken. Me nog verontschuldigd aan de arts omdat ik hem daarmee lastig viel, maar hij zei dat het goed was dat ik was langsgekomen zodat ze een breuk of klaplong konden uitsluiten.
Bestuurder niet kunnen achterhalen. Hij of zij zal wel meer kosten hebben, want het is 100 kilo die tegen 25km/u tegen zijn portier klapt. 

@PhoebeHolmesreturns:
Dat is inderdaad heel toevallig. Blij dat je ook goed en snel geholpen bent. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

10-10-2023 om 11:24

Moirmel schreef op 10-10-2023 om 10:07:

[..]

Gekneusde ribben maar niets gebroken. Me nog verontschuldigd aan de arts omdat ik hem daarmee lastig viel, maar hij zei dat het goed was dat ik was langsgekomen zodat ze een breuk of klaplong konden uitsluiten.
Bestuurder niet kunnen achterhalen. Hij of zij zal wel meer kosten hebben, want het is 100 kilo die tegen 25km/u tegen zijn portier klapt.

@PhoebeHolmesreturns:
Dat is inderdaad heel toevallig. Blij dat je ook goed en snel geholpen bent.

Dank Moirmel, fijn dat je niks gebroken hebt. (Al zijn gekneusde ribben denk ik wel behoorlijk pijnlijk...Hoop dat je er niet te  veel last van hebt)

Deze bijzondere opname zojuist gevonden van 1 van m'n meest favoriete Nederbeat groepen, Shocking Blue.Hoewel ze wereldberoemd werden door 'Venus' (zelfs nr 1 in Amerika) hebben ze m.i veel betere nummers gemaakt.Zoals deze song ,Shocking You tijdens een live concert in de 90's.Het geluid is niet live maar ok die stem van  Mariska,pfff... (RIP).En staat hier nu dus voor de 6e keer op 🙂.

Alleen jammer dat Robbie van Leeuwen er niet bij was.Hij was toch wel het genie van de groep en de schrijver van 'Venus'. ''


https://www.youtube.com/watch?v=OkSDqIY-xjg

Iets vreemd misschien, maar ik kan tijdens een meditatie dromen; echt dromen waarbij ik het letterlijk op elk moment kan verbreken. 

Dat ik al weer weekend heb!
En er komt binnenkort een vacature vrij, waar ik, en mijn manager, het idee hebben dat die bij mij gaat passen! Is iets anders dan wat ik nu doe, veel regeldingen, stuk administratie en werk binnen halen. 

Nighttripper schreef op 11-10-2023 om 15:59:

Deze bijzondere opname zojuist gevonden van 1 van m'n meest favoriete Nederbeat groepen, Shocking Blue.Hoewel ze wereldberoemd werden door 'Venus' (zelfs nr 1 in Amerika) hebben ze m.i veel betere nummers gemaakt.Zoals deze song ,Shocking You tijdens een live concert in de 90's.Het geluid is niet live maar ok die stem van Mariska,pfff... (RIP).En staat hier nu dus voor de 6e keer op 🙂.

Alleen jammer dat Robbie van Leeuwen er niet bij was.Hij was toch wel het genie van de groep en de schrijver van 'Venus'. ''


https://www.youtube.com/watch?v=OkSDqIY-xjg

Oh en Love Buzz en Never Marry a Railroad Men vind ik ook goed!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

11-10-2023 om 20:13

Ik ben totaal niet handig, ja in dingen mollen, zoals mijn Dyson stofzuiger van middag maar het is me zojuist toch gelukt om hem te maken :rolling.
Was een klepje losgegaan waardoor alles wat ie op zoog er dus meteen weer uitviel, kreeg ik niet terug maar is me net na een hoop geklooi toch gelukt! (En dat is fijn want het was een duur ding...)

Herfstvakantie! Heb mijn overuren opgenomen en kan de hele vakantie lekker thuis bij de kinderen blijven. Blij met deze baan 😊
Al dacht leidinggevende wel dat er meer in zit bij mij en of ik alsjeblieft wil blijven hangen totdat er iets leuks voorbij komt. Heeft ze goed gezien, al zijn de arbeidsvoorwaarden wel heel fijn op dit moment.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.