Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Bakblik schreef op 06-10-2023 om 15:28:

ik ben voor het eerst in 4 maanden weer hobbymiddag aan het houden. Er staat soep op, ik heb wat lekkers voor bij de koffie gemaakt voor dit weekend een ik heb een bruid in de oven.
De nieuwe zak drop (een merk dat we nooit hebben) geeft mij acuut brandend maagzuur dus na 1 is het klaar. Dat komt mijn gewicht ten goede.

Bedoel je misschien een bruin(brood)in de oven? Of ben je tegen het huwelijk?

Vanmorgen iemand die aanbood om 2 pakketjes van me mee te nemen, zodat ik niet dat hele eind hoefde te fietsen 

Dat er niets uit ons huis mist terwijl we gisteravond waren vergeten af te sluiten…er had zo iemand door de achtertuin naar binnen kunnen lopen….

Hahaha, ik ging zelfs op zoek op internet naar wat een “bruid in de oven” is 😂

De folder jonge(man)! Ik heb hem in het verleden een paar keer gesproken en gezegd hoe blij ik altijd met de folders ben...        😍
Onlangs vertelde hij dat hij nog een keer bij me aangebeld had, omdat ik ineens een NeeNee sticker had. (Dat doe ik altijd als ik langere tijd met vakantie ben).  Dus hij wist het even niet meer.  
Vanavond belde hij weer aan; hij vertelde dat hij een andere wijk genomen had, dus ik krijg voorlopig geen folders meer.   Maar hij had nog één pakketje voor me over...
Ik was helemaal overdonderd.

Hij raadde me nog wel www.folderkiezer.nl aan, maar daar moet ik nog op kijken.

Ik heb vorige week een bosje bloemen naar een klant laten sturen, de beste mevrouw werd namelijk 97! Gisteren twee collega's die me een berichtje stuurden, de lieve mevrouw had namelijk een hele lieve brief gestuurd met een bedankje voor de bloemen en complimenten voor mij... Van dit soort klanten smelt ik gewoon.  

In de trein met zoon zie ik zoon kijken en lachen. Ik kijk ook waarnaar zoon kijkt. Was er een man tussen de drukte door aan de andere kant van de gang kiekeboe met hem aan het spelen. Altijd leuk als zoon sjans heeft. 

Dat het hier nog steeds boven de 20 graden is: 5 jaar geleden hadden we al sneeuw. En dan duurt de winter wel erg lang....

Moederkareltje schreef op 06-10-2023 om 23:51:

In de trein met zoon zie ik zoon kijken en lachen. Ik kijk ook waarnaar zoon kijkt. Was er een man tussen de drukte door aan de andere kant van de gang kiekeboe met hem aan het spelen. Altijd leuk als zoon sjans heeft.

Haha dat is zo leuk

Aflevering teruggekeken van, Dit was het nieuws 
Wat een leuke uitzending met Francis van Broekhuizen, van mij mag ze blijven 👍️

Yumi schreef op 07-10-2023 om 11:25:

Aflevering teruggekeken van, Dit was het nieuws
Wat een leuke uitzending met Francis van Broekhuizen, van mij mag ze blijven 👍️

Ik word blij van je tip: wist niet dat het weer begonnen was…

Nu ook lekker terugkijken 💃🏻

Loulou39 schreef op 07-10-2023 om 18:33:

[..]

Ik word blij van je tip: wist niet dat het weer begonnen was…

Nu ook lekker terugkijken 💃🏻

Gatver , ik vind dat zo'n overdreven misselijk makend mens!!!!

watertoren schreef op 07-10-2023 om 19:21:

[..]

Gatver , ik vind dat zo'n overdreven misselijk makend mens!!!!

Ik heb het over het programma zelf, niet over de gasten, dat was iemand anders

Gisteren een heerlijke nazomer dag gehad in het zonovergoten Valkenburg. Wat een genot! En toen ik 's avonds laat thuis was nog in het donker gezwommen. 

Vanmorgen examen van de honden cursus en hond heeft het netjes gedaan en haar diploma gehaald 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.