Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


redbulletje schreef op 06-10-2023 om 07:10:

[..]

Heerlijk spul idd! Snap alleen niet waarom het zo duur is.

Vooral tevreden omdat ik eindelijk iets gevonden heb, de meeste frisdranken en fruitsappen vind ik maar niets.
Prijs valt voor mij nogal mee, fles whisky kost evenveel of meer terwijl die er op een avond doorgaat (weet het), terwijl ik met zo'n fles Gimber naar schatting twee weken toe kom.
Kortweg ik blij, partner blij omdat ik niet drink, ik nog blijer. 

Moirmel schreef op 06-10-2023 om 09:34:

[..]

Vooral tevreden omdat ik eindelijk iets gevonden heb, de meeste frisdranken en fruitsappen vind ik maar niets.
Prijs valt voor mij nogal mee, fles whisky kost evenveel of meer terwijl die er op een avond doorgaat (weet het), terwijl ik met zo'n fles Gimber naar schatting twee weken toe kom.
Kortweg ik blij, partner blij omdat ik niet drink, ik nog blijer.

Lijkt mij ook wel lekker ik houd niet van prik en te zoet ik drink zomers regelmatig tomatengroentensap.

Hoe zoet is gimber? 

Een zeer soepel verlopen ochtend tot nu toe :
Opstaan, ontbijt, hond  30 ' uitgelaten  in het donker, op de fiets naar de priklocatie voor de corona-vaccinatie, daarna doorgefietst en koffie gedronken bij een vriendin. Vervolgens door naar het winkelcentrum, twee tassen boodschappen gedaan en om 10.00 uur thuis! 

Van de 800 euro die ik terugkrijg van Eneco 

Beterlaat2021! schreef op 06-10-2023 om 10:13:

Een zeer soepel verlopen ochtend tot nu toe :
Opstaan, ontbijt, hond 30 ' uitgelaten in het donker, op de fiets naar de priklocatie voor de corona-vaccinatie, daarna doorgefietst en koffie gedronken bij een vriendin. Vervolgens door naar het winkelcentrum, twee tassen boodschappen gedaan en om 10.00 uur thuis!

Ik word al moe als ik het lees, maar ik ben geen ochtendmens.😫

Blij dat ik tot 9 uur kon slapen

Na lang oefenen kan ik een halve minuut op een been op een omgekeerde bosu-bal staan.

citroentje schreef op 06-10-2023 om 12:05:

Na lang oefenen kan ik een halve minuut op een been op een omgekeerde bosu-bal staan.

Nog even en je kan het circus in 🎪 😉

citroentje schreef op 06-10-2023 om 12:05:

Na lang oefenen kan ik een halve minuut op een been op een omgekeerde bosu-bal staan.

Tuinfluiter schreef op 06-10-2023 om 09:44:

[..]

Lijkt mij ook wel lekker ik houd niet van prik en te zoet ik drink zomers regelmatig tomatengroentensap.

Hoe zoet is gimber?

Het is vooral bitter/zuur dat de smaak domineert, het zoete zit op de achtergrond.
Tomatengroentesap haal ik ook regelmatig, maar dat is niet iets voor elke dag en als ik daar op een avond een liter van drink komt het nogal zwaar op de maag te liggen. 

Ondanks dat ik chronisch  pijnpatiënt  ben is het me toch gelukt om een weg van ruim een kilometer  omhoog met een stijgingspercentage van 11% te lopen om bovenaan een bezienswaardigheid  te bekijken.

De steilste 100 meter was zelfs 17 , 9%!

Moirmel schreef op 06-10-2023 om 12:43:

[..]

Het is vooral bitter/zuur dat de smaak domineert, het zoete zit op de achtergrond.
Tomatengroentesap haal ik ook regelmatig, maar dat is niet iets voor elke dag en als ik daar op een avond een liter van drink komt het nogal zwaar op de maag te liggen.

Moet ik ook niet aan denken een liter tomatengroentensap ik drink altijd maar één glas. Maar van andere drankjes drink ik er ook vaak maar één. 

ik ben voor het eerst in 4 maanden weer hobbymiddag aan het houden.  Er staat soep op, ik heb wat lekkers voor bij de koffie gemaakt voor dit weekend een ik heb een bruid in de oven.
De nieuwe zak drop (een merk dat we nooit hebben) geeft mij acuut brandend maagzuur dus na 1 is het klaar.  Dat komt mijn gewicht ten goede. 

Blij dat ik eerder naar huis ben gegaan vandaag, zodat ik ook eens met kind naar zwemles kan. Op het werk was niets te doen en er was ook bijna niemand. Zag net dat ze in het water sprong terwijl de juf nog 2 meter verderop in het water stond. Ze wordt al zo groot  .

Bakblik schreef op 06-10-2023 om 15:28:

ik ben voor het eerst in 4 maanden weer hobbymiddag aan het houden. Er staat soep op, ik heb wat lekkers voor bij de koffie gemaakt voor dit weekend een ik heb een bruid in de oven.
De nieuwe zak drop (een merk dat we nooit hebben) geeft mij acuut brandend maagzuur dus na 1 is het klaar. Dat komt mijn gewicht ten goede.

Excuus ik heb geen bruid maar een brood in de oven. Is goed gelukt trouwens het brood is klaar nu. 

Bakblik schreef op 06-10-2023 om 16:35:

[..]

Excuus ik heb geen bruid maar een brood in de oven. Is goed gelukt trouwens het brood is klaar nu.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.