Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Evaluna schreef op 12-10-2023 om 13:51:

Herfstvakantie! Heb mijn overuren opgenomen en kan de hele vakantie lekker thuis bij de kinderen blijven. Blij met deze baan 😊
Al dacht leidinggevende wel dat er meer in zit bij mij en of ik alsjeblieft wil blijven hangen totdat er iets leuks voorbij komt. Heeft ze goed gezien, al zijn de arbeidsvoorwaarden wel heel fijn op dit moment.

Oh wat lekker! Vaak kun je in de thuiszorg wel doorgroeien inderdaad  dat wil ik volgend jaar ook gaan doen. 

Saga schreef op 11-10-2023 om 17:36:

[..]

Oh en Love Buzz en Never Marry a Railroad Men vind ik ook goed!

Saga,inderdaad ,zeker de laatste is een geweldig nummer hoor😊.                                                                                                                                                                                                     Vandaag zijn de steigers aan achterkant van m'n flat weggehaald,die daar kleine 2 maanden stonden ivm renovatie werkzaamheden.Dus kan nu eindelijk weer volop genieten van de najaarszon (ligt op zuiden). Jammer alleen dat het weer bagger wordt vanaf morgen.Maar ok, je kan niet alles hebben natuurlijk😁.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

12-10-2023 om 20:48

Ik word blij van de klassieke top 400 op de radio waar mijn buurman mij een paar uur terug nog even op wees. Twee lievelingsstukken zijn al langsgekomen; Fucha van Bach en net Ave verum corpus van Mozart  

PhoebeHolmesreturns schreef op 12-10-2023 om 20:48:

Ik word blij van de klassieke top 400 op de radio waar mijn buurman mij een paar uur terug nog even op wees. Twee lievelingsstukken zijn al langsgekomen; Fucha van Bach en net Ave verum corpus van Mozart


https://youtu.be/ho9rZjlsyYY?si=jKxbR5WXVkgpF2da



Deze?  Zo mooi het is mijn favoriete klassieke stuk. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

12-10-2023 om 22:57

Bakblik schreef op 12-10-2023 om 21:02:

[..]


https://youtu.be/ho9rZjlsyYY?si=jKxbR5WXVkgpF2da



Deze? Zo mooi het is mijn favoriete klassieke stuk.

Yes! Nou ik heb er veel meer maar deze is idd prachtig. 

Blij, dat ik de hond uitgelaten heb, tussen de buien door.  
Meestal klopt er weinig van weeronline, maar nu klopte het precies!
Vijf minuten nadat ik thuis was gekomen begon het te regenen en dat doet het al  weer 1,5 uur lang.  Heerlijk.

Beterlaat2021! schreef op 13-10-2023 om 16:56:

Blij, dat ik de hond uitgelaten heb, tussen de buien door.
Meestal klopt er weinig van weeronline, maar nu klopte het precies!
Vijf minuten nadat ik thuis was gekomen begon het te regenen en dat doet het al weer 1,5 uur lang. Heerlijk.

Haha, ik heb net gewandeld in de regen samen met man en we werden er helemaal vrolijk van    

Nu met een bokbiertje op de bank. De herfst is zo leuk! 

_Audrey schreef op 13-10-2023 om 17:33:

[..]

Haha, ik heb net gewandeld in de regen samen met man en we werden er helemaal vrolijk van

Nu met een bokbiertje op de bank. De herfst is zo leuk!

Oeh goeie mindset! Daar word ik weer vrolijk van (terwijl ik druipend binnen ben gekomen nadat ik te lang met buren heb gekletst tussen de buien door en daardoor zeiknat thuis kwam 😝

Eigen schuld! Kga een wijntje inschenken 😁

Loulou39 schreef op 13-10-2023 om 17:40:

[..]

Oeh goeie mindset! Daar word ik weer vrolijk van (terwijl ik druipend binnen ben gekomen nadat ik te lang met buren heb gekletst tussen de buien door en daardoor zeiknat thuis kwam 😝

Eigen schuld! Kga een wijntje inschenken 😁

😁

Proost 

_Audrey schreef op 13-10-2023 om 17:44:

[..]

😁

Proost

😁 proost 🥂

Ik heb vandaag weer eens met mijn opgestoken paraplu gewandeld. Op de heenweg was dat het gezellig, het stevige getik op mijn plu, maar op de terugweg met een zware tas op mijn rug en een zware tas aan de hand was het lastiger, omdat ik niet zo gemakkelijk van hand kon wisselen met die zware tas.

En ik ga zometeen een kombucha soldaat maken.

De top 800 van de jaren 80 op Joe radio. Heerlijk meebrullen met de muziek uit mijn jeugd.

De blijheid van de alleenstaande vrouw hier in de straat als ik haar weer eens restjes cadeau kan doen van dingen die je niet zo snel voor jezelf kookt. Ik moet er voor de wintergroenten weer een beetje inkomen hoeveel ik moet koken dus ik had vandaag voor het eerst weer wat weg te geven. Ze was er zo blij mee. 

ik had de buurvrouw en haar dochter bij mij te eten. Had aardappelen, rode kool en hachee. Het smaakte mij, maar hun zeker, erg lekker. Ben zo blij met mijn nieuwe buren! 

Fijn Friez! Het is je gegund. 
Ik had een perfecte dag. Doordat bezoek afzegde had ik precies tijd voor alles wat ik wilde doen, beetje uitslapen, paar kleine klusjes, paar uurtjes werken, wat lezen op de bank, langs een paar vrienden die ik te lang niet had gezien. En nog op tijd in bed ook. Lekker. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.