Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Van een nieuw vloerkleed, die ik met 70% korting kocht. 

Lollypopje

Lollypopje

01-10-2023 om 16:49 Topicstarter

mijn sibling was in de buurt, dus die kwam me even snel een knuffel brengen. Mijn eerste knuffel in 4 weken 🥰

Hopelijk kan ik er nu weer even tegen 😊

Vanmiddag met 1 van de kinderen en de honden anderhalf uur in het bos gewandeld, heerlijk

Zat een vogeltje in de overdekte galerij, volledig in paniek en vloog steeds tegen de ramen aan. Zo zielig!
Heeft me meer dan een kwartier gekost, maar hij/zij is weer buiten 😅

van mijn vakantievoorpret! Koffer grotendeels ingepakt, heerlijk gevoel. Ze geven ook goed weer op komende dagen dus ik ben heel blij, want we houden van wandelen. 

Broodjebrie schreef op 01-10-2023 om 19:02:

van mijn vakantievoorpret! Koffer grotendeels ingepakt, heerlijk gevoel. Ze geven ook goed weer op komende dagen dus ik ben heel blij, want we houden van wandelen.

Wat heerlijk, snap die voorpret wel met dit mooie weer 🌞Veel plezier!

Yumi schreef op 01-10-2023 om 20:38:

[..]

Wat heerlijk, snap die voorpret wel met dit mooie weer 🌞Veel plezier!

Dank je wel!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

02-10-2023 om 07:26

Ik snap dat ook! Fijne vakantie Brie!

Ik werd blij van de zon gister, we zaten op 1 oktober gewoon buiten te ontbijten. Ok de opwarming vd aarde is natuurlijk niet leuk en zeer ernstig maar lekker weer is wel leuk..

PhoebeHolmesreturns schreef op 02-10-2023 om 07:26:

Ik snap dat ook! Fijne vakantie Brie!

Ik werd blij van de zon gister, we zaten op 1 oktober gewoon buiten te ontbijten. Ok de opwarming vd aarde is natuurlijk niet leuk en zeer ernstig maar lekker weer is wel leuk..

Dank je wel! 

We gaan wel in de goede week weg, we treffen het echt met het weer. Maar mijn vader zei een paar weken geleden al, oktober kan ook vaak nog mooi weer hebben. En hij heeft gelijk 

Een grote duif met twee kleine duifjes op mijn balkon! 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

04-10-2023 om 12:33

Gister mn getuigschrift (met redelijk asociaal hoog eindcijfer   ) binnenkregen, compleet met feestpakket met daarin o.a. celebrationchocolaatjes, zo'n knalding met confetti-achtig spul en zo'n amerikaanse afstudeerpet 

Nou vergeet ik nog iets, ik heb totaal geen richtingsgevoel. Ik doe dus alles met GPS maar gister was mijn telefoon leeg en moest ik het zonder doen. Ik was ergens wat ik niet kende, had geen idee waar ik heen moest, deed maar wat en ik verdwaalde echt compleet. Daar werd ik niet blij van maar waar ik wel erg blij mee ben is dat dat ik zo vaak verdwaald (ook met mijn moeder, die heeft ook het richtingsgevoel van een tuinkabouter) ben dat ik totaal niet in paniek raak. Sterker nog ik vind het altijd wel grappig en het is tot nu toe altijd goed gekomen. 

Gefeliciteerd Phoebe 🥳

Ik werd blij van een avond thuis op de bank, onder een dekentje, met kaarsen aan en Het perfecte plaatje op tv 😊

Leuk Phoebe, vooral de chocolaatjes voor de gediplomeerde diëtiste! 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

05-10-2023 om 08:47

Auwereel schreef op 05-10-2023 om 07:46:

Leuk Phoebe, vooral de chocolaatjes voor de gediplomeerde diëtiste!

😁😁😁 

Die deel ik dus vooral uit! 🤪 (Nee hoor, dingen buiten de schijf van 5 zijn prima maar niet te veel en niet te vaak. Die moet je jezelf ook niet verbieden  want dan wordt het alleen maar verleidelijker. Ik ga dat in ieder geval niet doen, ook niet nu ik gewichtsconsulente ben... Sterker nog met chocola kun je zelfs afvallen zolang je binnen je caloriemax blijft, kwestie van plannen en balans is the key..)

Dank nogmaals voor de felicitaties 

Gefeliciteerd met je diploma!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.