Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


van het lekkere weer vandaag. 

Dat er een heel lief meisje naast mij bij de kassa bij AH, aan haar moeder vroeg of er nog stickers kwamen. De moeder zei dat ze even moest wachten, en ik ben ondertussen naar de AH medewerker gegaan (want ik neem die stickers nooit), om extra te vragen (mocht er drie, maar mijn charmes… 😂).
Toen ik die aan dat meisje gaf, was ze helemaal beduusd (bestaat dat woord?), ze moest bijna huilen qua blij.
Dit is echt een heeeeele kleine moeite voor veel plezier 💕
Zelfs die moeder was verrast. Grappig dat iets wat zo klein is, en zo vaak gebeurd, zoveel impact heeft

MellowTurkey78

MellowTurkey78

30-09-2023 om 20:17

Dik geslaagd voor mn laatste huiswerk!!! Ik mag mijzelf nu officieel gewichtsconsulente noemen!! Sonja B eat your heart out   
Ben zo blij!!! (Durfde het eerst niet eens..)

PhoebeHolmesreturns schreef op 30-09-2023 om 20:17:

Dik geslaagd voor mn laatste huiswerk!!! Ik mag mijzelf nu officieel gewichtsconsulente noemen!! Sonja B eat your heart out
Ben zo blij!!! (Durfde het eerst niet eens..)

Gefeliciteerd!!!!! 😁🥳🥳🥳🥳

Gefeliciteerd Phoebe

🎂

LouLou, leuk verhaal ♥️

Phoebe, gefeliciteerd 🥳

Ik ben blij dat ik nog steeds geen dikke trui aan hoef🥳

gefeliciteerd phoebe 

Goed Phoebe!!! 

PhoebeHolmesreturns schreef op 30-09-2023 om 20:17:

Dik geslaagd voor mn laatste huiswerk!!! Ik mag mijzelf nu officieel gewichtsconsulente noemen!! Sonja B eat your heart out
Ben zo blij!!! (Durfde het eerst niet eens..)

Gefeliciteerd Phoebe!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

30-09-2023 om 21:24

Auwereel schreef op 30-09-2023 om 21:08:

[..]


Dank allen 😊, Auwereel in het bijzonder. 

Van het zoontje van mijn buitenlandse vriendin, die ik al niet meer gezien had sinds hij een baby was. We zitten nu gedrieën in een huisje sinds gisteren en toen hij vannacht midden in de nacht wakker was door de jetlag vroeg hij aan z’n moeder: Where is our other family? The one that was sitting on the couch? Dat was ik dus

de reclame van robijn fresh air is de eerste reclame die mij doet glimlachen 😃

Hele mooie dag op Ameland gehad. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

01-10-2023 om 07:11

Loulou39 schreef op 30-09-2023 om 20:17:

Dat er een heel lief meisje naast mij bij de kassa bij AH, aan haar moeder vroeg of er nog stickers kwamen. De moeder zei dat ze even moest wachten, en ik ben ondertussen naar de AH medewerker gegaan (want ik neem die stickers nooit), om extra te vragen (mocht er drie, maar mijn charmes… 😂).
Toen ik die aan dat meisje gaf, was ze helemaal beduusd (bestaat dat woord?), ze moest bijna huilen qua blij.
Dit is echt een heeeeele kleine moeite voor veel plezier 💕
Zelfs die moeder was verrast. Grappig dat iets wat zo klein is, en zo vaak gebeurd, zoveel impact heeft

Leuk he! Je kunt mensen zo blij maken met een klein gebaar en dat is nog bijna leuker dan dat je zelf iets krijgt. 

Anyway ik word blij van jouw bericht..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.