Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


MellowTurkey78

MellowTurkey78

26-09-2023 om 19:33

MIJN WC DOET HET WEER!!!! 
Dankzij vriend die erg handig is. Ding lekte weer en meganisme was nu echt stuk. Nieuwe gekocht, leek niet nodig maar toch wel en net had ie tijd om het te fixen. (Ik kon wel naar de wc maar die 'liep' de hele tijd, werd er gek van) Anyway het is opgelost!! Wat kan een mens blij worden van onbelangrijke flutdingen die zo normaal zijn totdat ze stuk gaan...

Voor mijn werk moet ik een aantal certificaten halen dmv eLearning. In een keer gehaald en nu blijken er nog veel meer leuke e learnings op te staan.
Helemaal niet nodig voor deze functie, maar wel waar ik ooit opleiding in heb gehad. 
Bovendien vindt ik het gewoon leuk om dingen bij te leren  

Vanavond weereens naar ‘n voetbalwedstrijd, en meteen ook een kaartje voor FC Lens thuis weten te bemachtigen, leuk!

Meerdere mensen hebben vandaag gezegd dat ik een leuke blouse aan heb! 

Netherfield schreef op 27-09-2023 om 20:52:

Meerdere mensen hebben vandaag gezegd dat ik een leuke blouse aan heb!

Leuk! Ik ben nu wel benieuwd

MellowTurkey78

MellowTurkey78

28-09-2023 om 08:26

Ik ben geen wekelijke Picnicer, ben nogal wispelturig in zelf boodschappen/hellofresh/greenfresh/picnic  (En daar word ik zelf ook wel eens moe van, dat besluiteloze maar goed) maar iedere x dat Picnic dan geweest is zoals net dan ben ik zo ontzettend blij want het scheelt me twijfelen, nadenken en sjouwen als ik naar de supermarkt ga. Zo lekker 

Zonet stuk van Lubach over anticonceptie gezien. Blij met het tegengeluid! Al die influencers met hun natuurlijke anticonceptie…

MellowTurkey78

MellowTurkey78

28-09-2023 om 13:10

Netherfield schreef op 28-09-2023 om 12:43:

Zonet stuk van Lubach over anticonceptie gezien. Blij met het tegengeluid! Al die influencers met hun natuurlijke anticonceptie…

Heb het net ff teruggekeken want ik lees en zie hier ook veel over, ik maak mij grote zorgen hierover en ben hier ook erg blij mee. 

Hier word ik dan weer erg blij van .Niet van het eerste deel van het bericht.Maar wel van de reactie van de profs van Real Madrid toen ze van dit werkelijk misselijkmakende verhaal hoorden😡.       Soms lijken het wel eens overbetaalde en verwende miljonairs.En soms weer gewone mensen.Gelukkig was die kant er hier meteen.En deed "De Koninklijke" haar naam eer aan ♥️
Quote: "Een prachtig gebaar van Real Madrid. De Koninklijke nodigde een meisje uit dat afgelopen weekend racistisch bejegend werd voor de derby tegen Atlético. De Madrileense derby zorgt altijd weer voor de nodige incidenten. Deze keer was er echter een meisje van amper 8 jaar oud bij betrokken. Ze droeg buiten het Metropolitano-stadion van Atlético een shirt van Real-speler Vinicius Junior en werd de huid vol gescholden door een groepje Atletico fans.
"Ik had nooit gedacht dat het door ons meisje kwam, tot er iemand naar mij toe kwam en op mijn arm sloeg: Ga weg, anders gaan we dat verdomde meisje vermoorden. En nog een hoop beledigingen erbij. Het meisje kreeg vervolgens een paniekaanval. „Ik heb haar daar zo snel mogelijk weggehaald terwijl we haar Real-shirtje probeerden te bedekken”, klinkt het. „Die nacht werd ze verschillende keren huilend wakker , denkende dat ze haar kwamen halen. Ze had veel nachtmerries en weet niet waarom dit gebeurde. Ze heeft me gevraagd om nooit meer naar het Metropolitano te gaan.”😥
Bij Real kregen ze lucht van de affaire en kwam ze in actie. De club nodigde het betrokken meisje uit voor de wedstrijd tegen Las Palmas. Ze mocht ook de spelers ontmoeten, onder wie haar idool Vinicius Junior.Die zelf in het verleden ook regelmatig racistisch is bejegend.
https://www.telegraaf.nl/sport/1357442258/video-real-madrid-spelers-gunnen racistisch-bejegend-meisje-de-dag-van-haar-leven



















Real-Madrid1.jpg




Netherfield schreef op 28-09-2023 om 12:43:

Zonet stuk van Lubach over anticonceptie gezien. Blij met het tegengeluid! Al die influencers met hun natuurlijke anticonceptie…

Goed stuk he van Lubach.

Ik ben nu juist blij dat ik mijn hele vruchtbare leven de pil heb geslikt. Beschermt tegen eierstokkanker, als je zoals ik nooit kinderen hebt gekregen.

Ik werd vandaag blij van mijn creatieve cursus 😀


Nighttripper schreef op 28-09-2023 om 16:29:

Hier word ik dan weer erg blij van .Niet van het eerste deel van het bericht.Maar wel van de reactie van de profs van Real Madrid toen ze van dit werkelijk misselijkmakende verhaal hoorden😡. Soms lijken het wel eens overbetaalde en verwende miljonairs.En soms weer gewone mensen.Gelukkig was die kant er hier meteen.En deed "De Koninklijke" haar naam eer aan ♥️
Quote: "Een prachtig gebaar van Real Madrid. De Koninklijke nodigde een meisje uit dat afgelopen weekend racistisch bejegend werd voor de derby tegen Atlético. De Madrileense derby zorgt altijd weer voor de nodige incidenten. Deze keer was er echter een meisje van amper 8 jaar oud bij betrokken. Ze droeg buiten het Metropolitano-stadion van Atlético een shirt van Real-speler Vinicius Junior en werd de huid vol gescholden door een groepje Atletico fans.
"Ik had nooit gedacht dat het door ons meisje kwam, tot er iemand naar mij toe kwam en op mijn arm sloeg: Ga weg, anders gaan we dat verdomde meisje vermoorden. En nog een hoop beledigingen erbij. Het meisje kreeg vervolgens een paniekaanval. „Ik heb haar daar zo snel mogelijk weggehaald terwijl we haar Real-shirtje probeerden te bedekken”, klinkt het. „Die nacht werd ze verschillende keren huilend wakker , denkende dat ze haar kwamen halen. Ze had veel nachtmerries en weet niet waarom dit gebeurde. Ze heeft me gevraagd om nooit meer naar het Metropolitano te gaan.”😥
Bij Real kregen ze lucht van de affaire en kwam ze in actie. De club nodigde het betrokken meisje uit voor de wedstrijd tegen Las Palmas. Ze mocht ook de spelers ontmoeten, onder wie haar idool Vinicius Junior.Die zelf in het verleden ook regelmatig racistisch is bejegend.
https://www.telegraaf.nl/sport/1357442258/video-real-madrid-spelers-gunnen racistisch-bejegend-meisje-de-dag-van-haar-leven  

Gatverdamme, dat je zo kunt doen tegen zo’n klein meisje… word er beroerd van! 
Maar inderdaad een geweldige reactie van de club 💕

En nog eentje van gisteren:
De trein reed niet omdat iemand op het spoor liep (dat is niet leuk, maar) iedereen moest met de metro naar een ander station, de metro zat echt bomvol. 
Er stapte een man in die niet helemaal goed was (hoe zeg je dat netjes? Ik bedoel het goed!) en die riep dat hij graag geld wilde, hij had al een paar cent gekregen, maar hij had zo weinig gegeten die dag.
En toen werd er van achteruit de metro, helemaal naar voren, een mandarijntje doorgegeven voor hem.
Zijn reactie was zo leuk! Keihard door de metro roepen “dank je wel voor het mandarijntje” en dat hij daar heel blij mee was 😁

Eindelijk het keukenblok wat in de schuur stond gesloopt en naar de milieustraat gebracht. Natuurlijk paste het net niet in mijn auto, dus ik heb het in die van mijn man gestapeld. 5 minuten voor sluitingstijd stond ik met kind bij de milieustraat . Heerlijk om meteen die zooi kwijt te zijn. Ik heb meteen maar even voor man getankt.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

30-09-2023 om 19:40

Superblij dat auto niet naar garage hoeft maar dat vriend erg handig is, vandaag heeft ie eindelijk de nieuwe handrem erin gezet, superblij mee! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.