Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


van het leuke contact met de nieuwe buren. Wat een verademing  .... 

Dank jullie  wel voor de  felicitaties,  ook daar word ik blij van

Kinderen heerlijk buiten aan het spelen 

Hoewel het tong-op-t-onderste-knoopsgat was op de terugweg vanwege de sterke tegenwind, heel lekker gefietst.

Heerlijk zonnetje! Kinderen zijn los van elkaar al met de hond op pad geweest en dochter is nu het konijnenhok aan het schoonmaken. Lekker bezig ☺️

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

24-09-2023 om 15:19

het is zo lekker buiten 

Beddegoed heeft heerlijk aan de lijn gewapperd en ik heb het gras gemaaid. Ik hou van dit weer. Dat ik eigenlijk zou opruimen vergeet ik even. 

vanochtend had ik een uitje waar ik me maanden geleden al eens ietwat achteloos voor op had gegeven. Niet in de details verdiept “we zien wel”. Had er daarom op het moment suprême eigenlijk helemaal geen zin in. 
Maar wat was het leuk! Mooie dingen gezien, leuke gesprekken met onbekenden en lekker gegeten. Ook nog een lekker zonnetje er bij.

Heb echt genoten, juist omdat het allemaal zo onverwacht was. Heb er een heel voldaan en blij gevoel aan overgehouden.

Ik werd heel blij van een proefles dansen met mijn baby. Zo schattig, al die baby's in draagzak. Terwijl de ouders druk dansten, vielen de baby's in no time in slaap door het gewiebel. Dit ga ik zeker vaker doen! 

mijn zoon die van zijn oma houdt. Heb ik effe rust. Wat een liefde tussen die twee. Te mooi. 

Moederkareltje schreef op 25-09-2023 om 01:30:

mijn zoon die van zijn oma houdt. Heb ik effe rust. Wat een liefde tussen die twee. Te mooi.

Ik ging net het centrum in voor boodschappen en fietste langs een winkelpand waar al meer dan een jaar verbouwd wordt. Altijd een $%#@£& herrie met machines en daarbovenuit van die bonkende muziek. 
Vandaag stond er een busje dat ik nog nooit gezien had.  Interieurbouw of zoiets stond er onder de naam van het bedrijf.  Binnen waren met de deur open 2 mannen bezig met een handzaag en schuurpapier. In de ruimte stond een speakerbox waaruit de vier jaargetijden van Vivaldi klonk.  Beetje te hard om echt mooi te zijn in de kalle ruimte maar beter dan die bonkmuziek die er rijden lang werd afgespeeld. 

Zojuist in mijn tuin een bosje pluimen gevonden, met een elastiekje erom en een onleesbaar stukje papier...  Geen idee van wie het komt, maar het staat in een vaas. Heel decoratief.

afrodite05 schreef op 24-09-2023 om 22:40:

Ik werd heel blij van een proefles dansen met mijn baby. Zo schattig, al die baby's in draagzak. Terwijl de ouders druk dansten, vielen de baby's in no time in slaap door het gewiebel. Dit ga ik zeker vaker doen!

Dat klinkt leuk! 

Ik heb gewoon geen kinderen meer thuis overdag. Wat heb ik ervan genoten (meestal).
Maar nu zit ik heerlijk in mijn eentje aan een kop koffie, nadat ik zojuist thuis kom van de boodschappen, met een krantje voor mijn neus. Ja, ik denk dat ik wel kan wennen

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.