Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


lientje69 schreef op 22-09-2023 om 16:42:

[..]

Is niet de sterkste kant van ons gezin. Ze had eerst een drukverband, omdat de HAP zei dat een knie nooit breekt. Is ze binnen 20 uut na het gebeurde ( door paard getrapt ) gaan wandelen met haar krukken. Ongeveer 500 mtr. Want : in beweging blijven Is goed.... heeft ze dus gewandeld met een gebroken knie

Dat symboliseert wel het geduld in ons gezin...

Zo dan, wat een beroerde HAP is dat dan 

Gelukkig is ze nu wel goed geholpen.  Beterschap! 

@Lientje69, vreemde reactie van HAP, alles kan kapot!

On topic, ik heb een nieuw simulatieproject opgezet vandaag in een mij nieuwe omgeving. En de eerste stap die ik wilde realiseren vandaag is zowaar gelukt! Dat valt me 100% mee, blij dus! Tijd voor weekend!

_Audrey schreef op 22-09-2023 om 18:09:

[..]

Zo dan, wat een beroerde HAP is dat dan

Gelukkig is ze nu wel goed geholpen. Beterschap!

Dank je Audrey!

ik ben blij dat ik de tv van cliënt weer aan de praat kon krijgen! Ze was me zo dankbaar

Kinderen zijn uit logeren maar hadden er weinig zin in. Had ze net aan de lijn (ze videobellen altijd voordat ze gaan slapen als ze ergens anders zijn) en ze zagen er vrolijk uit. Kan ik ook rustig gaan slapen. 

Ik werd vandaag gewoon weer heel blij wakker, hoewel ik behoorlijk verkouden ben. 
En ik besefte me dat dat vroeger wel anders was. Dan kon ik me al neerslachtig voelen vanaf het moment dat ik wakker werd, dan kon ik me down voelen zonder dat ik wist waardoor. Wat ben ik blij dat ik daar geen last meer van heb 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

23-09-2023 om 10:35

Andijvie-blij; stofzuiger was vd week echt overleden, naar vuilstort gebracht en gister is de nieuwe gekomen  .

Ook was ik blij met vriend, is niet altijd makkelijk, we zijn allebei best wel koppig en driftkoppen  wat soms niet makkelijk is (relaties zijn nou eenmaal niet zoals in sprookjes) maar over het algemeen hebben we het hartstikke leuk samen. (En we zijn de dag gezellig begonnen  ook leuk en iets om blij van te worden)

Oww en gister op Disneyplus The little mermaid weer gekeken, das wel een sprookje maar dat heb je soms ook ff nodig...

blij met mijn regenton, hij zit helemaal vol, dus vandaag ook de kamerplanten er water mee gegeven.

Een spontane zoen van een bewoner  toen ik zei dat ik jarig was vandaag.

Geen zoen, lientje69, maar wel de hartelijke felicitaties van mij!

lientje69 schreef op 23-09-2023 om 13:48:

Een spontane zoen van een bewoner toen ik zei dat ik jarig was vandaag.

Van harte gefeliciteerd!

lientje69 schreef op 23-09-2023 om 13:48:

Een spontane zoen van een bewoner toen ik zei dat ik jarig was vandaag.

Gefeliciteerd 🥳

gefeliciteerd Lientje

gefeliciteerd lientje 

We stonden vanmorgen ergens te wachten 
En er scharrelde een eekhoorn rond de auto

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.