Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


ik werd blij van de kpn monteur, hij was een half uur eerder dan gepland, en heeft gelijk m'n oude modem van de muur gechroefd en de nieuwe opgehangen voor mij. En ook gelijk de tv goed ingesteld, dat had ik wel zelf kunnen doen, maar wel fijn

MellowTurkey78

MellowTurkey78

21-09-2023 om 18:26

Broodjebrie schreef op 21-09-2023 om 16:53:

ik heb weer mijn handcrème op voorraad!!!

Lekkerrrrrrrrrrrrr!!! 
Welke heb jij? 

PhoebeHolmesreturns schreef op 21-09-2023 om 18:26:

[..]

Lekkerrrrrrrrrrrrr!!!
Welke heb jij?

Nog steeds van de etos, Emerald Flower. Ik vind hem echt zo lekker!

Mooie nieuwe winterjas gekocht!

Dat had ik al minstens 5 jaar niet meer gedaan en had ik mezelf beloofd voor dit jaar. Gelijk de ouden in de textielcontainers weggebracht om te voorkomen dat ik toch weer die oude versleten jassen ga dragen met vies weer.

vandaag niet maar nu wel: Dat mijn werkdag van 12 uren er op zit. 

Typisch Moirmel moment. Nachtwinkel was een week gesloten en toen ik er daarstraks kwam vroeg ik of hij een goede vakantie gehad heeft. Blijkt dat zijn zus borstkanker heeft en hij het gezin ondersteunde terwijl zij chemo kreeg. Beetje vreemde conversatie. 
Ik wel blij omdat er nog mensen zijn zoals hij, die een week inkomsten verliezen om hun familie te helpen. 

Friezinnetje schreef op 21-09-2023 om 20:33:

vandaag niet maar nu wel: Dat mijn werkdag van 12 uren er op zit.

Zo dat is wel het maximum volgens de arbeidstijdenwet. Ben je nu brak?

ToetieToover schreef op 21-09-2023 om 23:12:

[..]

Zo dat is wel het maximum volgens de arbeidstijdenwet. Ben je nu brak?

ik was helemaal kapot idd. Was eenmalig, omdat wij meededen met een evenement. Is ook niet erg, maar ik was wel blij dat ik thuis was. 

madee schreef op 21-09-2023 om 18:58:

Mooie nieuwe winterjas gekocht!

Dat had ik al minstens 5 jaar niet meer gedaan en had ik mezelf beloofd voor dit jaar. Gelijk de ouden in de textielcontainers weggebracht om te voorkomen dat ik toch weer die oude versleten jassen ga dragen met vies weer.

Dit herken ik   

Dat Ik net met kleuter aardbeien en frambozen heb geplukt in eigen tuin. Wel 1 aardbei en 2 frambozen per persoon . De grootste aardbei was al aangevreten en er zat een naaktslak naast. Van kleuter mocht de slak ook de rest van die aardbei opeten.

Tara82 schreef op 22-09-2023 om 11:16:

Dat Ik net met kleuter aardbeien en frambozen heb geplukt in eigen tuin. Wel 1 aardbei en 2 frambozen per persoon . De grootste aardbei was al aangevreten en er zat een naaktslak naast. Van kleuter mocht de slak ook de rest van die aardbei opeten.

schattig 

Blij met de snelle actie van het andere ziekenhuis.  Dochter  heeft haar knie gebroken, kreeg gisteren een brace/ spalk in ziekenhuis A. Maar ze had zo'n  pijn, dat ze zelfs moest overgeven. Ivm parkeerproblemen  bij ziekenhuis A ( zie ergernistopic ) zouden we volgende week naar ziekenhuis  B voor controle. Gebeld naar ziekenhuis  B, we mochten  gelijk komen en binnen  een half uur stonden we weer buiten met gips en een stuk minder pijn. 
Bijkomend voordeel: geen parkeerproblemen  en gratis parkeren,  want dochter werkt daar, dus heeft een pasje.

Nou, ik kan me voorstellen dat je daar blij mee bent.  Het kan heel prettig zijn om je in je 'eigen' ziekenhuis te laten behandelen.

Beterschap voor je dochter, geduld zal ze moeten hebben.

Beterlaat2021! schreef op 22-09-2023 om 16:30:

Nou, ik kan me voorstellen dat je daar blij mee bent. Het kan heel prettig zijn om je in je 'eigen' ziekenhuis te laten behandelen.

Beterschap voor je dochter, geduld zal ze moeten hebben.

Is niet de sterkste kant  van  ons gezin. Ze had eerst een drukverband, omdat de HAP  zei dat een knie nooit breekt. Is ze binnen 20 uut na het gebeurde ( door paard getrapt ) gaan wandelen met haar krukken. Ongeveer 500 mtr. Want : in beweging  blijven Is goed.... heeft ze dus gewandeld  met een gebroken knie

Dat symboliseert wel het geduld in ons gezin...

PhoebeHolmesreturns schreef op 15-09-2023 om 20:55:

[..]

Zelf 😁

Maar echt Auditor, ik snap ineens waarom mensen zulke auto's aanschaffen...

😁😁😁

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.