Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Weer veel nieuwe dingen geleerd op mijn werk vandaag!

SombraOnline schreef op 19-09-2023 om 17:22:

Een klant aan de lijn gehad die de ouderwetse spaarpotten van de bank heeft, met de vraag of er daar nog sleuteltjes voor zijn. Ze gaat met haar kinderen naar een lokale vestiging, haar kinderen hebben de spaarpotten ook daadwerkelijk gebruikt en nu willen ze iets van hun spaargeld kopen. Altijd leuk, zo’n vrolijk telefoontje aan het einde van de werkdag.

Dat zijn de dingen die het werk leuk maken! 
Vandaag zelf ook een klant blij gemaakt. Wat hij wilde kon niet, maar wat ik hem wel kon bieden hielp hem ook al erg in zijn situatie. Enige wat ik gedaan had was zien dat hij in het verleden vooruit betaald had waardoor hij nu een paar maanden niet hoeft te betalen terwijl hij krap zit. 

Auto is goedgekeurd (APK). 
Onderhoud alleen kost al veel geld😓, dus het is fijn dat er tijdens de keuring niks gevonden is.. 

Zwager heeft nieuwe lamp opgehangen, erg blij mee! 

oudste zoon is nogal mondgevoelig (autisme)
Eten is bij hem wel een dingetje 
Maar hij heeft vanavond toch maar mooi stamppot rauwe andijvie gegeten 
Niet veel, maar ben al blij met elke hap die hij neemt en dat hij het af en toe aandurft om iets nieuws te proberen 

Van mijn vrijwilligerswerk.  Dit najaar hebben we zoveel aanmeldingen dat we 2 groepen hebben kunnen maken. 2 ochtenden in de week proberen we nieuwkomers te leren fietsen en verkeersveilig te maken. De blije gezichten als het lukt om op de fiets te zitten en te rijden zonder te vallen.

Mama-Inge schreef op 20-09-2023 om 18:32:

oudste zoon is nogal mondgevoelig (autisme)
Eten is bij hem wel een dingetje
Maar hij heeft vanavond toch maar mooi stamppot rauwe andijvie gegeten
Niet veel, maar ben al blij met elke hap die hij neemt en dat hij het af en toe aandurft om iets nieuws te proberen

💕

MellowTurkey78

MellowTurkey78

21-09-2023 om 07:54

Deed mn Velux omhoog en zag een regenboog! Ook maak ik regelmatig overnight oats receptjes (je kunt heerlijke ontbijtjes maken van havermout..!) zoals gister en dan is mijn ontbijtje dus al klaar s'ochtends. Ik ben een ochtendmens en ik heb snel trek en ik word er zo blij van als het al klaar is! (En het was ook nog heel erg lekker!)

PhoebeHolmesreturns schreef op 21-09-2023 om 07:54:

Deed mn Velux omhoog en zag een regenboog! Ook maak ik regelmatig overnight oats receptjes (je kunt heerlijke ontbijtjes maken van havermout..!) zoals gister en dan is mijn ontbijtje dus al klaar s'ochtends. Ik ben een ochtendmens en ik heb snel trek en ik word er zo blij van als het al klaar is! (En het was ook nog heel erg lekker!)

Woon je bij mij in de buurt? Hier ook een prachtige dubbele regenboog vanmorgen.

Schemerlampje schreef op 21-09-2023 om 07:56:

[..]

Woon je bij mij in de buurt? Hier ook een prachtige dubbele regenboog vanmorgen.

Hier ook een dubbele regenboog 🌈🌈😃

Van de bakker op de markt: De Woepiebroodjes hebben we nu ook ( naast met kaneel of choco) ook met speculaas. 

kreeg vanochtend bij het boodschappen doen een gratis bloemetje en zegel voor mijn zoontje zijn spaarkaart. De caissière was erg vrolijk deze ochtend.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

21-09-2023 om 13:14

Schemerlampje schreef op 21-09-2023 om 07:56:

[..]

Woon je bij mij in de buurt? Hier ook een prachtige dubbele regenboog vanmorgen.

Ik had er 1 maar die was ook al heel erg mooi 😊

Vanmorgen eindevaluatie gehad van mijn proefplaatsing en het is krom dat ik er blij van word ondanks dat er geen vervolg in zit maar ik ben het wel. Het was een fijn gesprek en de neuzen staan dezelfde kant op, dit is geen geschikt bedrijf voor mij, ze kunnen mij niet geven wat ik nodig heb. En ik heb er weer een leerzame ervaring bij.
En nu op naar iets nieuws, komt helemaal goed.

Ook weer onzin-dingen-blij: rest van boodschappen gehaald, het is rotweer dus huispak aan en de rest van de middag lekker Emlementary bingen  ik heb een Johnny Lee Miller crush  binnen blijven, forummen, chillen en andere me-time dingen doen.

Ik zag in de PostNL app dat mijn man mijn pakketje al opgehaald heeft bij het pakketpunt. Dus mijn nieuwe broeken en truien liggen al thuis op mij te wachten. 

ik heb weer mijn handcrème op voorraad!!!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.