Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


MellowTurkey78

MellowTurkey78

17-09-2023 om 15:17

Broodjebrie schreef op 17-09-2023 om 13:22:

ik kwam net tijdens mijn wandeling een prachtige hond tegen. Toch nog een blij momentje vandaag

PhoebeHolmesreturns schreef op 17-09-2023 om 15:17:

[..]

Vandaag voelt echt raar, verder. Kan me ook niet echt toezetten tot iets. Dadelijk koken en daarna maar wat bankhangen. Gelukkig wel afleiding komende dagen, omdat ik moet werken.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

17-09-2023 om 21:15

Broodjebrie schreef op 17-09-2023 om 16:50:

[..]

Vandaag voelt echt raar, verder. Kan me ook niet echt toezetten tot iets. Dadelijk koken en daarna maar wat bankhangen. Gelukkig wel afleiding komende dagen, omdat ik moet werken.

Herkenbaar helaas, hou je taai!

PhoebeHolmesreturns schreef op 17-09-2023 om 21:15:

[..]

Herkenbaar helaas, hou je taai!

Thx..

Openingsfeest van de sportclub ging heel goed gisteren, positieve berichtjes erover vandaag. Ikke blij!

Dochter ging met een licht gespannen maar vooral blije glimlach op (brugklas)kamp vanmorgen  
Gisteravond wel wat tranen van spanning maar ze hield zich nu goed gelukkig! Ze heeft er veel zin in.. Benieuwd hoe ze terug komt woensdag 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

18-09-2023 om 11:08

Heb mn huiswerk teruggekregen, wederom een  en daar word deze nerd
best heel blij van  (Vraag me wel af hoe ik dat voor elkaar krijg want het is pittige stof...)

PhoebeHolmesreturns schreef op 18-09-2023 om 11:08:

Heb mn huiswerk teruggekregen, wederom een en daar word deze nerd
best heel blij van (Vraag me wel af hoe ik dat voor elkaar krijg want het is pittige stof...)

Welk cijfer hoort bij deze opleiding precies bij ?

MellowTurkey78

MellowTurkey78

18-09-2023 om 20:59

Auwereel schreef op 18-09-2023 om 19:23:

[..]

Welk cijfer hoort bij deze opleiding precies bij ?

Oww oops, ik zie het nu pas dat ik het er niet bijgezet had, weer een 9,5   

PhoebeHolmesreturns schreef op 18-09-2023 om 20:59:

[..]

Oww oops, ik zie het nu pas dat ik het er niet bijgezet had, weer een 9,5

Ben toch wel benieuwd wat je fout hebt, dat het geen 10 is!  

MellowTurkey78

MellowTurkey78

18-09-2023 om 22:27

Auwereel schreef op 18-09-2023 om 21:43:

[..]

Ben toch wel benieuwd wat je fout hebt, dat het geen 10 is!

Niks, 1 ding had alleen iets beter gekund  . (Een praktijkoefening)

Vanmorgen werd de door mij bestelde spijkerbroek (van het kledingwarenhuis* met de twee letters) netjes in het eerste half uur van het bezorgtijdvak bezorgd.  En hij zit als gegoten (maat 44),  keurige broek.

( *Normaal kocht ik die gewoon in de winkel, maar in het laatste jaar zijn er twee filialen verdwenen en de dichtsbijzijnde  winkel is op 20 km en mét betaald parkeren.)

Vandaag een actief dagje: kapper, naar de bieb, sporten en mijn kledingkast uitgemest en weer keurig ingeruimd. Vanavond nog een afspraak en dan heb ik morgen een compleet lege agenda. Hoop dat het dan net zo lekker waait en regent als vandaag. Ik ga me dan heerlijk nestelen op de bank met de stapel boeken die ik vanmorgen gehaald heb. Kijk er nu al naar uit!

ik werd blij van de grote glimlach van de 2 meisjes die ik 2 kaartjes had gegeven van de AH actie

Een klant aan de lijn gehad die de ouderwetse spaarpotten van de bank heeft, met de vraag of er daar nog sleuteltjes voor zijn. Ze gaat met haar kinderen naar een lokale vestiging, haar kinderen hebben de spaarpotten ook daadwerkelijk gebruikt en nu willen ze iets van hun spaargeld kopen. Altijd leuk, zo’n vrolijk telefoontje aan het einde van de werkdag. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.