Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


PhoebeHolmesreturns schreef op 15-09-2023 om 14:26:

Ik heb vandaag een stukkie in een (elektrische) Jaguar gereden

Oeh, klinkt goed!
Zelf gereden of meegereden?

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

15-09-2023 om 19:19

Ik heb een weekje vakantie 

PhoebeHolmesreturns schreef op 15-09-2023 om 14:26:

Ik heb vandaag een stukkie in een (elektrische) Jaguar gereden

Fijne auto’s, ik geniet dagelijks van mijn S-Type.

Maar vandaag werd ik weer erg blij van het wassen van de MGF en een toertje door mijn prachtige woongebied, de Hoeksche Waard.
Op de vakantie naar Engeland was de Jaguar mee, en de MG stond al een week of drie stil. En ik wil geen jaloezie op de oprit! 

Het is de laatste dag van mijn vakantie, maandag weer aan de slag. Heb ik nu ook wel weer zin in. 

Van twee eind zeventigers in de sauna, die zo liefdevol waren! Ze werd lief bij haar billen gepakt en zo schattig die rottrapjes het bubbelbad in geholpen. Ik hoop dat wij dat over 30 jaar ook hebben!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

15-09-2023 om 20:55

Loulou39 schreef op 15-09-2023 om 18:35:

[..]

Oeh, klinkt goed!
Zelf gereden of meegereden?

Zelf 😁

Maar echt Auditor,  ik snap ineens waarom mensen zulke auto's aanschaffen...

citroentje schreef op 15-09-2023 om 20:38:

Van twee eind zeventigers in de sauna, die zo liefdevol waren! Ze werd lief bij haar billen gepakt en zo schattig die rottrapjes het bubbelbad in geholpen. Ik hoop dat wij dat over 30 jaar ook hebben!

Normaal help je iemand, door een arm te geven   

  • Vanmorgen weer mee gelopen bij de hondenschool. 😃
  • Dat ik toch het gras gemaaid heb.

van 2 beschuitjes met aardbeien als ontbijt. 

Van het voldane gevoel na het sporten vanochtend. Ben nu 4 maanden vrij intensief bezig en ik heb er zoveel baat bij. Fysiek, maar zeker ook mentaal. Trots op mezelf dat het gelukt is om er een soort routine van te maken. Er verder niet bij nadenken, maar gewoon gaan. Schema wat ik volg is telkens weer wat zwaarder en dat vind ik iedere keer wel even een stap. Maar als het dan lukt… zo fijn.

Rondje gewandeld en twee kastanjes gevonden. Die zitten nu in mijn jaszak, elk jaar doe ik er nieuwe in. 

Beterlaat2021! schreef op 15-09-2023 om 13:09:

[..]

@Ninon : ik vind dat je best het merk mag noemen hoor. Misschien kunnen andere mensen er hun voordeel mee doen.Een vriendin van mij tobt ook met haar kat en die begint het nu beter te doen op een Royal Canin dieetversie, maar ik weet niet welke...

Oh, ik heb niet bewust het merk niet genoemd. Het basisvoer waar ik altijd op terugval is Hills Gastrointestinal Biome, hier doet ze het periodes redelijk op. Het nieuwe voer is Concept for Life Gastrointestinal, deze is graanvrij. Hopelijk vindt jouw vriendin ook de oplossing. 

Dankjewel Ninon.

PhoebeHolmesreturns schreef op 15-09-2023 om 06:59:

[..]

Wat fijn!!!!!! Heb mn hele leven al huisdieren en als ze niet ok zijn dan levert dan rete veel stress op. Knuffel van mij voor je poezenbeest.


Wat lief, dankjewel 🙏 

ik kwam net tijdens mijn wandeling een prachtige hond tegen. Toch nog een blij momentje vandaag

Zo heerlijk gezongen!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.