Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


dagje weg met manlief, goede gesprekken gehad over beladen onderwerpen, lekker geluncht en zo onze heerlijke zoon weer ophalen bij de opvang.

Bailey26 schreef op 13-09-2023 om 12:54:

Het is nog klein en was niet heel duidelijk te zien. Maar er was een kloppend hartje zichtbaar op de echo ♥️

Ohh hier word ik heel blij van  zo mooi voor jullie!!! 

gefeliciteerd Bailey26!

Ik ben blij met mijn nieuwe handdoeken.

Netherfield schreef op 13-09-2023 om 13:09:

Dochter naar kamp van 2e klas middelbare gebracht. Ze zag er blij uit toen ik wegging. Lekker met 5 meiden in een tent.

Zou bijna denken dat ze bij mij op school zit 😅. 

  • Dat ik vanmorgen niet in de regen liep met de hond. 🙃
  • Van de 100% NL Meezing Top 1000. 🎶🎵
  • Dat een vriendin vanavond alsnog vroeg hoe het nu echt met mij gaat.


Dat ik eindelijk, misschien, hopelijk het goede voer voor mijn poezebeest met een voedselintolerantie heb gevonden.
Na drie jaar aanmodderen met dierenartsbezoekjes, allerlei soorten voer proberen, poezebeest en huis elke dag schoonmaken want chronische diarree, frustratie, tranen, etc. lijkt ze het heel goed te doen op het nieuwe voer

MellowTurkey78

MellowTurkey78

15-09-2023 om 06:59

Ninon schreef op 14-09-2023 om 23:57:

Dat ik eindelijk, misschien, hopelijk het goede voer voor mijn poezebeest met een voedselintolerantie heb gevonden.
Na drie jaar aanmodderen met dierenartsbezoekjes, allerlei soorten voer proberen, poezebeest en huis elke dag schoonmaken want chronische diarree, frustratie, tranen, etc. lijkt ze het heel goed te doen op het nieuwe voer

Wat fijn!!!!!! Heb mn hele leven al huisdieren en als ze niet ok zijn dan levert dan rete veel stress op. Knuffel van mij voor je poezenbeest.

Ik ben blij want leuk liedje op de wekkerradio; Breakfast en tiffany's van Deep blue something. (Ja ik weet het, ik word oud  )

SuzyQFive schreef op 13-09-2023 om 21:01:

[..]

Zou bijna denken dat ze bij mij op school zit 😅.

Dat heb ik al eerder gedacht. Ze zit aan de Vondellaan in stad. 

Vrije dag vandaag! Ik zit heerlijk buiten in de zon (eindelijk een aangename temperatuur!). 
Vanavond nog even het terras op en morgen naar het openluchttheater hier  
Zondag een rustige dag op de planning.. Kortom; een heerlijk weekend en daar word ik (nu al) blij van 😁

Partner had midden vorige week een corona-besmetting opgelopen en sinds gisteren lijkt ze terug wat meer energie te krijgen. Dus ik blij (en ook wat gerustgesteld want long covid is wel het laatste dat we er nog bij kunnen krijgen). 

Ninon schreef op 14-09-2023 om 23:57:

Dat ik eindelijk, misschien, hopelijk het goede voer voor mijn poezebeest met een voedselintolerantie heb gevonden.
Na drie jaar aanmodderen met dierenartsbezoekjes, allerlei soorten voer proberen, poezebeest en huis elke dag schoonmaken want chronische diarree, frustratie, tranen, etc. lijkt ze het heel goed te doen op het nieuwe voer

@Ninon : ik vind dat je best het merk mag noemen hoor. Misschien kunnen andere mensen er hun voordeel mee doen.Een vriendin van mij tobt ook met haar kat en die begint het nu beter te doen op een Royal Canin dieetversie, maar ik weet niet welke...

Met man en honden op stap geweest 
Honden lekker kliederen in water en wij zaten erbij te picknicken 

Mama-Inge schreef op 15-09-2023 om 13:09:

Met man en honden op stap geweest
Honden lekker kliederen in water en wij zaten erbij te picknicken

En honden hebben zich ook lekker bij jullie kunnen uitschudden! 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

15-09-2023 om 14:26

Ik heb vandaag een stukkie in een (elektrische) Jaguar gereden 

Auwereel schreef op 15-09-2023 om 13:17:

[..]

En honden hebben zich ook lekker bij jullie kunnen uitschudden!

Ja zo iets

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.