Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Lollypopje schreef op 12-09-2023 om 17:15:

Dat ik officieel vanaf oktober huishoudelijke hulp krijg. Ook de arts die mij moest beoordelen, vind dat ik niks kan 😊

Fijn Lollypop, heb je de goedkeuring voor onbepaalde tijd gekregen? Omdat ze hopen op herstel is die van mij voor 1 jaar.

Binnenkort heb je een lekker fris huis, top!

Lollypopje

Lollypopje

12-09-2023 om 17:31 Topicstarter

Yumi schreef op 12-09-2023 om 17:28:

[..]

Fijn Lollypop, heb je de goedkeuring voor onbepaalde tijd gekregen? Omdat ze hopen op herstel is die van mij voor 1 jaar.

Binnenkort heb je een lekker fris huis, top!

Voor 1 jaar ook, maar dat betekent dat ik dit nu in elk geval voor een jaar kan loslaten en dat is al fijn.

Lollypopje schreef op 12-09-2023 om 17:31:

[..]

Voor 1 jaar ook, maar dat betekent dat ik dit nu in elk geval voor een jaar kan loslaten en dat is al fijn.

Ja precies zo zie ik het ook, en ondertussen hoop ik dat 1 jaar genoeg is

Lollypopje schreef op 12-09-2023 om 17:15:

Dat ik officieel vanaf oktober huishoudelijke hulp krijg. Ook de arts die mij moest beoordelen, vind dat ik niks kan 😊

Oh wat fijn dat je het krijgt!!! 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

12-09-2023 om 17:38

Wat lekker Lollypop, ik word blij van je bericht! 
(En ook van Elementary, wat ik aan het bingen ben.. )

Lollypopje schreef op 12-09-2023 om 17:31:

[..]

Voor 1 jaar ook, maar dat betekent dat ik dit nu in elk geval voor een jaar kan loslaten en dat is al fijn.

Wat fijn! 

Lollypopje

Lollypopje

12-09-2023 om 18:27 Topicstarter

Dankjulliewel 😊 Ik vond het wel spannend, omdat ik nog te vaak hoor over onbegrip bij artsen, dus ik was blij dat ik weer een goede had.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

12-09-2023 om 18:58

Lollypopje schreef op 12-09-2023 om 18:27:

Dankjulliewel 😊 Ik vond het wel spannend, omdat ik nog te vaak hoor over onbegrip bij artsen, dus ik was blij dat ik weer een goede had.

  • Dat het weer wat koeler is, heerlijk! 😃
  • Aardbeien op brood (ontbijt) en na het avond eten yoghurt met aardbeien. 😋
  • Weinig moeten vandaag. 😊

Zwemmen in de regen

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

13-09-2023 om 07:24

Het regent

Het is nog klein en was niet heel duidelijk te zien. Maar er was een kloppend hartje zichtbaar op de echo ♥️

Lollypopje

Lollypopje

13-09-2023 om 13:02 Topicstarter

Bailey26 schreef op 13-09-2023 om 12:54:

Het is nog klein en was niet heel duidelijk te zien. Maar er was een kloppend hartje zichtbaar op de echo ♥️

Wat fijn. Gefeliciteerd 💜

Dochter naar kamp van 2e klas middelbare gebracht. Ze zag er blij uit toen ik wegging. Lekker met 5 meiden in een tent. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

13-09-2023 om 14:17

Blij ivm bericht van (vervangende) jobcoach; het bedrijf waar ik proefplaatsing snapt mij, we gaan volgende week met ze in gesprek over hoe nu verder en tot die tijd even pas op de plaats, even tot rust komen want er is de afgelopen weken bij mij toch meer stress ingeslopen en dat doet mijn werk uiteraard geen goed...

Ook nog blij met iets minder belangrijks; vanmorgen weer nieuwe highlights gehaald, blonds have more fun... 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.