Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


MellowTurkey78

MellowTurkey78

10-09-2023 om 20:50

madee schreef op 10-09-2023 om 18:24:

[..]

OMG, get a room 😉

  Nou da hoeft ook weer niet hoor, niet overdrijven..

madee schreef op 10-09-2023 om 18:24:

[..]

OMG, get a room 😉

Wahaha 

Hele leuke dag met dochter weggeweest. Allemaal paarden en volgens dochter de leukste dag van haar leven 
Nu gesloopt, maar dat geeft helemaal niets. 

Naar een fantastisch concert geweest vandaag! Wauw! Wat waren ze goed live!

Voor de vereniging waar ik lid van ben organiseer ik iets. Paar dingen gedaan vandaag en het lijkt te lukken! Dus gonst nu “I love it when a plan comes together” door mijn hoofd. En nee, ik rook geen sigaren. 

Blij dat ik dicht aan de Belgische grens woon waar de benzineprijs momenteel 1,74 is. 

Ik word zo vrolijk van oudere (lees: bejaarde) klanten aan de lijn. Ze zijn vaak zo lief en willen graag een klein praatje maken. Ik moet ze helaas soms wel even afkappen, maar ze maken mijn dag echt een stukje beter.

Lollypopje

Lollypopje

11-09-2023 om 17:20 Topicstarter

Ik zat net even buiten en vond het windje gewoon wat frisjes 😳
Dus meteen even lekker alles tegen elkaar open gezet, lekker de warmte uit mijn huis laten trekken.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

11-09-2023 om 17:50

Blij dat ik mn jobcoach gesproken had na het gedoe op mn 'werk' .... (Zie mijn topic op werk)

Ik zie dat er regen aan komt, niet in mijn woonplaats. Maar het is wel afgekoeld.
 Dus ik ga maar eens eventjes een lekkere wandeling maken met de , want die komt met die warme dagen wel iets te kort. (Hoewel hij dat zelf niet erg vindt en ook vaak de regie houdt!)/\.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

11-09-2023 om 19:39

Oww en na het gedoe met mn werk en een paar mindere weken heb ik vandaag ook weer een afspraak gemaakt met mijn lifecoach waar ik al snel terecht kan en dat vind ik erg fijn! (Soms heeft je mentale gezondheid ook ff een onderhoudsbeurt nodig  )

Fijn Phoebe! Ik kreeg tijdens banen zwemmen een spontane les borstcrawl van de badjuf. Ze zag mijn geworstel! Uiteindelijk toch 6 halve banen crawl gedaan ipv schoolslag.

SombraOnline schreef op 11-09-2023 om 16:22:

Ik word zo vrolijk van oudere (lees: bejaarde) klanten aan de lijn. Ze zijn vaak zo lief en willen graag een klein praatje maken. Ik moet ze helaas soms wel even afkappen, maar ze maken mijn dag echt een stukje beter.

En ik wordt blij van jou en vind het lief dat je daar probeert tijd voor te maken.

Lollypopje

Lollypopje

12-09-2023 om 17:15 Topicstarter

Dat ik officieel vanaf oktober huishoudelijke hulp krijg. Ook de arts die mij moest beoordelen, vind dat ik niks kan 😊

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.