Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Van kleuter die lekker in haar blote billen in een babybadje in de schaduw in de tuin zit. Manlief is mijn auto vol tanken in Duitsland en doet meteen boodschappen. Dus ik hoef nu lekker helemaal niks.

Blij van de eerste rijpe kastanje die ik van de weg geraapt heb!

Met dochter de stad in geweest. Conclusie: met 30 graden is het lekker rustig en de meeste winkels hebben airco, dus het was prima te doen. Ze heeft veel leuke dingen gekocht en daar word ik ook blij van. 

Auwereel schreef op 09-09-2023 om 17:12:

Blij van de eerste rijpe kastanje die ik van de weg geraapt heb!

Ja, dat begint weer inderdaad.  Ik krijg wel de indruk dat het geen goed kastanje jaar wordt. Het is een sport voor mij om een zo groot mogelijke kastanje te vinden, ik weeg ze ook. Ik hoef geen emmers vol.  

In de buurt weet ik diverse bomen te staan, waar ik graag een rondje naar loop.  Ik probeer ze een tijd goed te houden door ze een beetje in te vetten met olijfolie.

eerst met ene vriendin op terras gezeten bij kroeg in het dorp. daarna andere vriendin gevraagd of zeook kwam en nu net thuis. Ik zat er rond half 4, dus was bijna een werkdag. ERg gelachen met onbekende heren, die toevallig langs kwamen. Met bekende mensen. Maar nu ook wel blij om thuis te zijn... 

Netherfield schreef op 09-09-2023 om 17:32:

Met dochter de stad in geweest. Conclusie: met 30 graden is het lekker rustig en de meeste winkels hebben airco, dus het was prima te doen. Ze heeft veel leuke dingen gekocht en daar word ik ook blij van.

Ja, ik had vrijdag gewinkeld, maar het was inderdaad toen ook lekker rustig, in de schaduw op het terras was het prima zitten en in de winkels idd airco. 

Gisteren ben ik ook de stad in geweest, maar het was net zo druk als normaal, zo niet drkker!

Gisteren naar het nieuwe appartement van vriendin geweest, het ligt midden in het groen, mooi plekje. Ze is erg ziek geweest, waardoor ze moest verhuizen naar een gelijkvloerse woning en nu zag ik haar stralen, ben zo blij voor haar, ik gun het haar zo! 

Lollypopje

Lollypopje

10-09-2023 om 13:04 Topicstarter

dat ik mijzelf heb getrakteerd op een lunch van Bagel en Beans.

Ijskoffie met een tomatenbagel met mozarella 🤤🤤🤤 Dat was lang geleden en echt heerlijk.
En voor morgen had ik er nog een stuk pecanotentaart bij besteld, gewoon omdat het kan en je jezelf soms moet verwennen 😁

MellowTurkey78

MellowTurkey78

10-09-2023 om 14:13

Blij omdat ik het lef had mij ziek te melden deze week bij mijn 'werk'/proefplaatsing na vorige week weer een vervelende ervaring met collega's. 

ik ben blij dat ik eindelijk PhoebeHolmesreturns ontmoet heb!! 

Lollypopje

Lollypopje

10-09-2023 om 16:09 Topicstarter

Broodjebrie schreef op 10-09-2023 om 16:07:

ik ben blij dat ik eindelijk PhoebeHolmesreturns ontmoet heb!!

Wat leuk.

Ik word altijd blij van forumdates/meets 💜

Lollypopje schreef op 10-09-2023 om 16:09:

[..]

Wat leuk.

Ik word altijd blij van forumdates/meets 💜

Ik ook

MellowTurkey78

MellowTurkey78

10-09-2023 om 16:16

Broodjebrie schreef op 10-09-2023 om 16:07:

ik ben blij dat ik eindelijk PhoebeHolmesreturns ontmoet heb!!

 

Ik weet nog iemand die  daar ook blij om is  

PhoebeHolmesreturns schreef op 10-09-2023 om 16:16:

[..]

Ik weet nog iemand die daar ook blij om is

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.