Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

08-09-2023 om 14:22

de scholen zijn weer begonnen. Ik woon vlak bij een school en nu met thuiswerken zie ik al die nieuwe bruggers langslopen. Het is een drukte en soms irritant maar toch is het ook weer leuk om te zien allemaal.

Ben net gevallen met de fiets. Ik let nooit zo goed op omdat mijn hoofd altijd met heel veel dingen tegelijk bezig is 🤔.
Ik reed tegen een stoeprand en kukelde zo over het stuur op de stoep en mijn eerste gedachte was “wat heb ik een geluk dat ik zo goed terecht ben gekomen”.
Heb nu wel een dik been met schaafwonden met hier en daar een snee en schaafwonden, maar als dat alles is… 😅

Loulou39 schreef op 08-09-2023 om 18:11:

Ben net gevallen met de fiets. Ik let nooit zo goed op omdat mijn hoofd altijd met heel veel dingen tegelijk bezig is 🤔.
Ik reed tegen een stoeprand en kukelde zo over het stuur op de stoep en mijn eerste gedachte was “wat heb ik een geluk dat ik zo goed terecht ben gekomen”.
Heb nu wel een dik been met schaafwonden met hier en daar een snee en schaafwonden, maar als dat alles is… 😅

Gelukkig kan je er nog om lachen, hoop dat het meevalt en je niet al teveel last krijgt, Sterkte

Yumi schreef op 08-09-2023 om 18:50:

[..]

Gelukkig kan je er nog om lachen, hoop dat het meevalt en je niet al teveel last krijgt, Sterkte

Lief, dank je!

Loulou39 schreef op 08-09-2023 om 18:11:

Ben net gevallen met de fiets. Ik let nooit zo goed op omdat mijn hoofd altijd met heel veel dingen tegelijk bezig is 🤔.
Ik reed tegen een stoeprand en kukelde zo over het stuur op de stoep en mijn eerste gedachte was “wat heb ik een geluk dat ik zo goed terecht ben gekomen”.
Heb nu wel een dik been met schaafwonden met hier en daar een snee en schaafwonden, maar als dat alles is… 😅

Ik word blij van jouw berichtje. Natuurlijk heel rot dat je zo gevloerd bent en ik wens dat je snel pijnvrij bent en hersteld. Maar ik word blij dat er nog steeds mensen zijn die het leven zo kunnen bekijken. Als dit mij was overkomen, had ik het misschien eerder in het ergernissentopic geplaatst.🍀


Van een tegoedbon, van de familie van een overleden bewoner, voor een reuzencoupe ijs. 

Loulou39 schreef op 08-09-2023 om 18:11:

Ben net gevallen met de fiets. Ik let nooit zo goed op omdat mijn hoofd altijd met heel veel dingen tegelijk bezig is 🤔.
Ik reed tegen een stoeprand en kukelde zo over het stuur op de stoep en mijn eerste gedachte was “wat heb ik een geluk dat ik zo goed terecht ben gekomen”.
Heb nu wel een dik been met schaafwonden met hier en daar een snee en schaafwonden, maar als dat alles is… 😅

Ha, herkenbaar. 
Eigenlijk zou ik niet met de fiets mogen rijden omdat ik soms zo druk ben in mijn hoofd. Laatst ook een valpartij omdat ik een bocht te ruim nam, controle verloor over het stuur en midden op de weg belandde. Excuses aan de chauffeurs die tijdig geremd hadden en vervolgens de weg verder zetten, wel aan een trager tempo. 
Goed voor jou dat het bij schaafwonden gebleven is. 

Leuke reacties 😁
Moet wel eerlijk zeggen dat ik normaliter niet zo positief ben, maar ik viel zo raar en het leek wel slowmotion, dat ik tijdens het vallen dacht dacht dat het helemaal mis zou gaan, dus dat viel zo mee 😅

Goede instelling Loulou!

Ik ben blij omdat de dag waar ik tegenop zag (veel te druk) enorm meegevallen is 😊 Ik begon de dag met migraine (gisteravond begonnen) dus zag het somber in.. Maar die trok gelukkig op tijd weg 😁

Blij dat het werk klaar is, nu genieten van het weekend 

HAHA!wait..what schreef op 08-09-2023 om 22:07:

Goede instelling Loulou!

Ik ben blij omdat de dag waar ik tegenop zag (veel te druk) enorm meegevallen is 😊 Ik begon de dag met migraine (gisteravond begonnen) dus zag het somber in.. Maar die trok gelukkig op tijd weg 😁

Migraine die minder lang duurt dan verwacht is zo'n beetje het meest positieve wat je als mens mee kunt maken. Wat een ellende is dat he, migraine. 

Loulou39 schreef op 08-09-2023 om 21:07:

Leuke reacties 😁
Moet wel eerlijk zeggen dat ik normaliter niet zo positief ben, maar ik viel zo raar en het leek wel slowmotion, dat ik tijdens het vallen dacht dacht dat het helemaal mis zou gaan, dus dat viel zo mee 😅

Dan heb je zeker geluk gehad. Ben een paar jaar terug gevallen met de fiets. Mijn enkel op 3 plaatsen gebroken. Komt niet echt meer goed, moet ik mee leren leven.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

09-09-2023 om 10:22

Ik word even heel erg blij van een geniaal inzicht wat ik zojuist kreeg. En stiekem ben ik ook blij dat vriend een grote waffel heeft en zeer recht voor zijn raap is. Dat vind ik dan op het eerste gezegd helemaal niet leuk wat ie zegt maar ik krijg er wel inzichten door waar ik wat aan heb..

Apiejapie schreef op 09-09-2023 om 08:05:

[..]

Migraine die minder lang duurt dan verwacht is zo'n beetje het meest positieve wat je als mens mee kunt maken. Wat een ellende is dat he, migraine.

Ja, echt wel! Al heb ik niks te klagen hoor want het was al een paar jaar geleden sinds mijn laatste (op een aantal keer oogmigraine na). Heb jij er vaak last van? 

Awh.. Ik werd zonet blij toen ik de telefoon van zoon (8 jaar) nakeek. Zijn zus heeft een nieuwe telefoon dus hij mocht haar oude hebben. Wel met ouderlijk toezicht en een tijdje op proef hoe dat gaat.. Zijn tablet was net kapot dus dat scheelt weer een aankoop 😉 Maargoed! Ik zag dus dat hij mijn schoonmoeder een appje had gestuurd met; fijne vakantie oma! En tot volgende week 😍 Ga je nog foto's sturen? Doei!

En nog meer berichtjes over en weer en hij is zo lief met zijn antwoorden 🥰

watertoren schreef op 09-09-2023 om 09:50:

[..]

Dan heb je zeker geluk gehad. Ben een paar jaar terug gevallen met de fiets. Mijn enkel op 3 plaatsen gebroken. Komt niet echt meer goed, moet ik mee leren leven.

Dat bedoel ik precies.

Maar jeetje wat erg voor je! 🌸

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.