Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Het heerlijke nazomerweer net in deze week die ik heb vrij genomen om de kinderen op gang te helpen in hun eerste schoolweek en mezelf en hen daarmee te ontstressen 🙂

Lollypopje

Lollypopje

05-09-2023 om 11:02 Topicstarter

Lollypopje schreef op 02-09-2023 om 11:09:

Ik weet wat de AH volgende week bij mij mag bezorgen


AHI_43545239383831353831?revLabel=1&rendition=400x400_JPG_Q85&fileType=binary

ik besef me dat het nu alleen maar tegen kan gaan vallen, maar ik word gewoon blij van de voorpret en het idee

Super zoet, dus na een paar heb ik wel genoeg, maar ze knetteren geweldig 😁

Compliment  van man maakte  me blij. Hij is nl niet zo complimenteus. Ik heb de bakken voorzien van stickers met huisnummer,  en dat vond hij erg netjes staan en goed gedaan.

Deze,:
https://www.goldengifts.nl/container-sticker-3-delige-set-20-x-155-cm-wit-of.html

Eindelijk ben ik van mijn nij/dwangnagel af.
Heb al Aloë Vera en nagelriemolie geprobeerd, maar bleef met het probleem zitten.
Net even met het pedicureboortje daar glad gevijld. Probleem lijkt nu opgelost 😀

Blij? Nou ja ik moest er wel om lachen: vraag of 30 kleerhangertjes genoeg is voor a.s. baby. 

Er woont een egel in mijn tuin, die af en toe in de tipi van de katten gaat liggen slapen. De katten laten de egel met rust, maar houden goed in de gaten wat ze doet.

moest vandaag wat weefsel uit mijn kuit laten halen.  Ging snel en pijnloos.  Nu ook nog geen pijn ondanks 5 hechtingen.  

Friezinnetje schreef op 06-09-2023 om 17:53:

moest vandaag wat weefsel uit mijn kuit laten halen. Ging snel en pijnloos. Nu ook nog geen pijn ondanks 5 hechtingen.

Oei! Hoop dat het niet om iets ernstigs gaat?

Loulou39 schreef op 06-09-2023 om 22:03:

[..]

Oei! Hoop dat het niet om iets ernstigs gaat?

dat denk ik niet, maar ha heeft het wel opgestuurd

MellowTurkey78

MellowTurkey78

06-09-2023 om 22:50

Friezinnetje schreef op 06-09-2023 om 22:21:

[..]

dat denk ik niet, maar ha heeft het wel opgestuurd

Veel mannen denken dat ze goed zijn met auto's, mijn vriendje sleutelt van kleins af aan al met auto's en hij is er echt goed in. Hij heeft vandaag eindelijk de uitlaat vervangen. De vorige eigenaar had er zo'n stomme sportuitlaat onder gezet die veel herrie maakte. Ik vond het verschrikkelijk en ik ben heel erg blij dat dat kr*ng weg is 

vanmorgen vroeg al een appelkruimelplaatcake gebakken.  Net een stukje van gehad. Mmmm heerlijk. Met appels van eigen boom.  

Vandaag voor het eerst in dik anderhalve maand gesport. Spieren voelde ik flink (teken dat het trainen dus normaal wel wat doet) maar prestaties waren zoals voor de zomer. Ik dacht dat ik flink terug zou zijn gevallen. Blij met de resultaten vandaag!

Apiejapie schreef op 07-09-2023 om 18:14:

Vandaag voor het eerst in dik anderhalve maand gesport. Spieren voelde ik flink (teken dat het trainen dus normaal wel wat doet) maar prestaties waren zoals voor de zomer. Ik dacht dat ik flink terug zou zijn gevallen. Blij met de resultaten vandaag!

Fijn voor jou! 

Wij waren afgelopen weekend een weekend in Duitsland. 
Bij terugkomst kwamen wij er achter dat we een tas met nieuwe kleding waren vergeten.
Contact opgenomen met de verhuurder en ze hadden inderdaad de tas gevonden 🥳. 
Ze gaan de tas opsturen dus dat is heel fijn. 

net lekker op de fiets naar stad geweest, daar een ijsje gehaald van de lekkerste ijssalon en weer terug. Heerlijk! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.